Den er god Jeg må se ann pengeboka men om jeg får lov å sette over penger til deg noen dager senere hvis ikke får jeg bare vente til neste annledning, fåkke noe penger før den 15. serru inntil da er det ikke mye igjen!
Retteråsen
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
så absolutt digger når han gamlingen sier: hvis du ser godt etter så er det mye blått i'n også
men nå må jeg tilbake til pakkinga -.-
plejmo
Comment