Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er en felles garasje så får ikke gjort noe på prosjektet mitt der da det er kjipt men er på sporet av et sted

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • blir grom den bilen bruke den på tirsdag ???
      har bestilt meg pro-d men får den ikke før jul

      Comment


      • Morrro, nei får ikke noe elektronikk før etter jul til den så den får stå på hylla inntil videre.
        Nå driver jeg og lakkerer kaross til den, pluss felger til AE86'en

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • Det har ikke skjedd noe mer med TC-D'en enda, jeg må bare sette meg ned å montere batteri kasse og sette sammen demperne så er chassiet rullende

          Men har gitt Droo-P karosset nye felger og en liten shine, siden det flasset av litt lakk etter Nordic meetet (A)

          Her er bilde av den!


          Mer kommer snart om TC-D'en

          Stay Tuned!
          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • Har du noen skikkelige bilder av det karosseriet?
            Futaba 3PM-X
            Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
            Losi XXX-S | HPI Savage
            | Tamiya CC01 Pajero

            Comment


            • Skal ta noen bilder så fort jeg får tid, er mye jobbing på Elkjøp om dagen! Har hørt noe om at det snart er jul :S mulig derfor!

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • Det betyr vell i bunn og grunn bare mer penger.
                Sånn sett er det fint i anleggsbransjen.
                Har hatt fri i ca 2 uker nå!
                Futaba 3PM-X
                Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
                Losi XXX-S | HPI Savage
                | Tamiya CC01 Pajero

                Comment


                • Skal se om jeg ikke får knipset noen flere bilder jeg, men kanskje jeg skal ta en tur til valdres snart og slædde litt kanskje du kan knipse litt selv

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • Om jeg har fått tilbake kameraet mitt til den tid så!
                    Futaba 3PM-X
                    Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
                    Losi XXX-S | HPI Savage
                    | Tamiya CC01 Pajero

                    Comment


                    • Siden det nå er uuber INN med trekkbil og henger her i gården, har jeg jo en slik henger som Trond selger!
                      Pluss en eldgammel trekkbil, eller iaf 4wd. Den er laget av NIkko men fra den tiden Nikko var litt hefti!
                      Slenger ut noen bilder, kanskje noen som har sett sliken før!?
                      lakkerte den og shina den litt i sommer som var, nettopp fordi den skulle bli trekk bil! Så den er desverre ikke helt slik den var ut av esken :/. Den har fått hard medfart av meg siden jeg er oppvokst med bilen!















                      God Jul!
                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • Det var en grom trekkbil!
                        Du må nesten ta vare på den!
                        Meen, bilder av selve driftenbilen da?
                        Futaba 3PM-X
                        Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
                        Losi XXX-S | HPI Savage
                        | Tamiya CC01 Pajero

                        Comment


                        • Har du byttet elektronikk i den da?

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • på med kingtop'en!!!
                            var jo snasen den dær, men som fabiz også lurer på, du har vel bytta elektronikken?
                            Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                            Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                            Smått&Rått Harstad

                            Comment


                            • Kingtoppen trenger kjærlighet som den skal få
                              Også skal den lakkeres hvit igjen den også, men den er litt knekt og slik!

                              Nei hakke byttet noen elektronikk ENDA. Men lurer litt på om jeg heller skal beholde den slik den er. Tukler jeg mer enn jeg har gjort nå taper den sin verdi og sjarm! Og elektronikken som sitter der nå klarer å trekke den kjempe tunge driftern min rundt så det går jo egentelig greit med gromsakene som sitter der

                              Driftern kommer det bilder av snart, glemte kameraet mitt hjemme når jeg var der i jula så ingen bilder før neste helg med mindre noen andre knipser

                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • hvilken farge er kingtop'en i om den ikke er hvit?
                                hvorfor ikke gjøre den brushless? blir jo grom til å være nikko da
                                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                                Smått&Rått Harstad

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X