Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • detta blr bra

    har du fått den nye aviden eller ? :P
    Joakim Borgund TEAM AWESOME 4pks
    Corally 12sl / SP 2.1 EX / SP 4.5t 1cell : HB FC-FD /SP 2.1 EX /SP 10.5

    Comment


    • Nei den har jeg ikke fått, konsenterer meg mest om chassiet jeg skal bruke i Japan akk nå Aviden får jeg nok rett før jeg drar eller rett etter.. Rekker uansett ikke bygge den før jeg reiser, hvis ikke jeg blir kjørende heeelt annet chassi da... ... .... .... Hmm ... ... ... Hvem vet ?

      Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

      Comment


      • ota-r31 ? :P
        Joakim Borgund TEAM AWESOME 4pks
        Corally 12sl / SP 2.1 EX / SP 4.5t 1cell : HB FC-FD /SP 2.1 EX /SP 10.5

        Comment


        • Hehe neida så ille blir det nok ikke, Ota R31 er en god bil, men det finnes bedre...
          Men vi får se, er strålende fornøyd med Avid Men vi får se hva som skjer hihi

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • Jeg går å venter på Chassi og karosseri ifra selveste Yokomo. Jeg fikk velge mellom DRB, DRB Hyper SSG, DMAX og Drift package.
            Jeg fikk også velge et karosseri ifra Yokomo sitt sorti mang.
            Esc og motor blir også sendt med det er da Yokomo sin PRO esc, samt en 10.5 T motor, sensor baserte greier. Blir spennende å se hvordan dette fungerer!

            Enenste jeg får velge selv er radio utstyr og servo! Jeg vil da bruke Orion Vortex 1205 servoen jeg har brukt siden den ble lansert, samt DX3R radioen min, der jeg tar med en ekstra mottager...

            Pakken vil ankomme iløpet av denne elller neste uke vil jeg nå tro, den ble sendt forrige fredag.

            Noen som vil gjette hvilket chassi jeg valgte?
            Hvilket karosseri?

            Flybiletten er bestilt avreise er 14 desember klokken 12.00 ifra gardermoen, ankommer gardemoen igjen 21 desember på ettermiddagen. Dette blir veldig spennende altså

            Jeg kommer til å oppdatere facebook siden vi brukte i England, hvis noen her hjemme vil følge meg ''live'' Kan jo hende jeg har noen flere fans enn bare muttern (A) Nuvel jeg oppdaterer siden uansett

            Drift ON!

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • rått mister!!

              Du valgte så klart DRB Hyper SSG, og body valgte du el en SX200 eller noe =D toyota chaser !
              gratuler igjen så! missunelig :P
              mvh C

              Comment


              • Post Facebook linken da, det er jo klart jeg skal følge med

                Comment


                • Her er FB link: http://www.facebook.com/groups/246655272014050/
                  Bare spør om å være medlemm så skal jeg godkjenne ikkenoe problem

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • Godkjenner du meg i samme slenge da BA? Og riktig god tur å lykke til
                    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                    Comment


                    • Selvsagt, godkjenner alle som vil følge med vettu Nå er det 90 stk som følger med oss, det er fett

                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • Originally posted by Glacius
                        Du valgte så klart DRB Hyper SSG, og body valgte du el en SX200 eller noe =D toyota chaser !
                        Du har rett på en av to her, chassiet ble DRB Hyper SSG vettu. Body er du imidlertidig litt på jordet med
                        Bare å fortsette å gjette frem til bildet dukker opp eller dere gjetter riktig.

                        Dere kan få et hint: Jeg har stort sett bare kjørt biler av dette merket opp gjennom

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • Da må det være den BMW til yokomo, t-and-e elns
                          (den med supra motor)
                          Cossiedude
                          Team Rockstar
                          Its only one way to drive a car - SIDEWAYS^^
                          Xray T3`11
                          ---Futuba 2PL---Vortex 1205---Tekin RS Pro---Nosram Dragon 10.5 boosted - GreenDrift
                          Kyosho TF5 Stallion---Futuba 2PL---Vortex 1205---Team Orion Vortex Race Spec---Nosram Pure Evolution 7.5 - Team Rockstar

                          Comment


                          • 1000.000 Poeng til Cossiedude Seffern er det tysker med japse motor Herrlich! Og jadda selvsagt skal flagget på taket

                            Vil med det samme takke for sponsorer hittil!
                            - Vålerbanen
                            - Rc-Land (Ikke mottat overførsel, men bekreftet)
                            - Absolutthobby (Ikke mottat overførsel, men bekreftet)

                            Disse gjør turen mye mye lettere for meg! TUSEN TUSEN TAKK!!!!!

                            Ha en brun og fin lørdagskveld! Det skal jeg ooohoi!

                            Make it slideways!
                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • wehey, im a milionare xD

                              tenkte faktisk litt på den med karosset, "Dere kan få et hint: Jeg har stort sett bare kjørt biler av dette merket opp gjennom "
                              første jeg tenkte var Golf, men for svarte, yokomo har da ikke Golf eller VW i det hele tatt(var innom for å sjekke for sikkerhetsskyld da )
                              men så tenkte jeg enda hardere, å da poppa det opp !!BMW!!

                              iaf så tror jeg den blir cool
                              har du tenkt å lage den som replica eller noe helt eget?:P

                              Cossiedude
                              Team Rockstar
                              Its only one way to drive a car - SIDEWAYS^^
                              Xray T3`11
                              ---Futuba 2PL---Vortex 1205---Tekin RS Pro---Nosram Dragon 10.5 boosted - GreenDrift
                              Kyosho TF5 Stallion---Futuba 2PL---Vortex 1205---Team Orion Vortex Race Spec---Nosram Pure Evolution 7.5 - Team Rockstar

                              Comment


                              • Den blir replica, men med Norske flagget på taket seff. Pluss jeg kommer til å skjære vekk orginale sponsorene og tilpasse mine egne sponsorer til dekalsettet hvis mulig! Og bruke dekoren med mine egne sponsorer på..

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X