Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fabiz' prosjekter 2010. I'm back...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by SondreV View Post
    Legg ut bilder da! Kommar du te BERGEN?
    Muligens.

Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

Comment

• Nice price! Spent på nandaen... Og, om du kommer, ikke våg deg her uten en av drifterne!

Comment

• Originally posted by plejmo View Post
        jeg har da aldri hatt planer om å lage skap. synes ikke man skal gjemme bort bilen liksom

plejmo
        Er ikke alle som har like vakker bil vettu!
        Desuten må man jo ha et tett skap til godbilen så ikke alt smusset og drittet fra veien kommer og trenger inn til den!
        Futaba 3PM-X
        Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
        Losi XXX-S | HPI Savage
        | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• Originally posted by Duttleif View Post
          Er ikke alle som har like vakker bil vettu!
          Desuten må man jo ha et tett skap til godbilen så ikke alt smusset og drittet fra veien kommer og trenger inn til den!
          om det var ment som et komplemang så må jeg jo bare takke, og om du ikke har fin bil så må du jo gjøre den fin, er jo ikke mye som skal til for å få den til å snu hoder

vel nå er jo da mine biler iallefall bruksbiler, så smuss og dritt kommer seg relativt enkelt til når jeg kjører de

plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

Comment

• Har også tenkt på henger,men tror det vil se litt dumt ut med henger bak E-REVO'n...

Comment

• hvordan skal du gjøre det med lipo i d-max'n a?
              greendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|

Comment

• saddle pack, som er ment til å bruke i bilen :P

plejmo
                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                Smått&Rått Harstad

Comment

saddle pack, som er ment til å bruke i bilen :P

plejmo
                  jeg veit det men han ettersom jeg skjønte så skulle han bruke lipo, kunne godt tenkt meg å fått brukt det selv hvis jeg skal ha en slik selv jeg
                  greendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|

Comment

• Originally posted by Bjørklund View Post
                    hvordan skal du gjøre det med lipo i d-max'n a?
                    Originally posted by Bjørklund View Post
                    jeg veit det men han ettersom jeg skjønte så skulle han bruke lipo, kunne godt tenkt meg å fått brukt det selv hvis jeg skal ha en slik selv jeg
                    Legger ut bilder så fort pakkene kommer, vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente med hvordan jeg skulle gjøre det med LiPO?

Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• man har jo Saddlepacks i Lipo også Bjørklund
                      Sverre Finnerud '83 modell
                      FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                      frekvens 2.4ghz

Comment

• Originally posted by Fabiz View Post
                        Legger ut bilder så fort pakkene kommer, vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente med hvordan jeg skulle gjøre det med LiPO?

Fabiz
                        bare jeg som aldri har sett sadlepack LIPO hehe:P

Comment

• Originally posted by Bjørklund View Post
                          bare jeg som aldri har sett sadlepack LIPO hehe:P
                          Nå har du det:

Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• jepp, skulle egentlig hatt det i sprinten oxo jeg :P

Comment

• hvorfor saddlepack i sprint? den passer jo stickpacks perfekt

plejmo
                              Smått&Rått Harstad

Comment

hvorfor saddlepack i sprint? den passer jo stickpacks perfekt

plejmo
                                ikke med carbon fordi da må du flytte fram de 2 alu pinnene å da flytter stickpacksa seg litt vel mye :P

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X