Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fabiz' prosjekter 2010. I'm back...
Collapse
X
-
-
Er ikke alle som har like vakker bil vettu!Originally posted by plejmo View Postjeg har da aldri hatt planer om å lage skap. synes ikke man skal gjemme bort bilen liksom
plejmo
Desuten må man jo ha et tett skap til godbilen så ikke alt smusset og drittet fra veien kommer og trenger inn til den!Futaba 3PM-X
Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
Losi XXX-S | HPI Savage | Tamiya CC01 Pajero
Comment
-
om det var ment som et komplemang så må jeg jo bare takke, og om du ikke har fin bil så må du jo gjøre den fin, er jo ikke mye som skal til for å få den til å snu hoderOriginally posted by Duttleif View PostEr ikke alle som har like vakker bil vettu!
Desuten må man jo ha et tett skap til godbilen så ikke alt smusset og drittet fra veien kommer og trenger inn til den!
vel nå er jo da mine biler iallefall bruksbiler, så smuss og dritt kommer seg relativt enkelt til når jeg kjører de
plejmoDrifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
Smått&Rått Harstad
Comment
-
jeg veit det men han ettersom jeg skjønte så skulle han bruke lipo, kunne godt tenkt meg å fått brukt det selv hvis jeg skal ha en slik selv jegOriginally posted by plejmo View Postsaddle pack, som er ment til å bruke i bilen :P
plejmogreendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|
Comment
-
Originally posted by Bjørklund View Posthvordan skal du gjøre det med lipo i d-max'n a?Legger ut bilder så fort pakkene kommer, vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente med hvordan jeg skulle gjøre det med LiPO?Originally posted by Bjørklund View Postjeg veit det men han ettersom jeg skjønte så skulle han bruke lipo, kunne godt tenkt meg å fått brukt det selv hvis jeg skal ha en slik selv jeg
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
bare jeg som aldri har sett sadlepack LIPO hehe:POriginally posted by Fabiz View PostLegger ut bilder så fort pakkene kommer, vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente med hvordan jeg skulle gjøre det med LiPO?
Fabizgreendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|
Comment
-
ikke med carbon fordi da må du flytte fram de 2 alu pinnene å da flytter stickpacksa seg litt vel mye :POriginally posted by plejmo View Posthvorfor saddlepack i sprint? den passer jo stickpacks perfekt
plejmogreendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment