hvor breit kaross har du på D-MAX'n?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fabiz' prosjekter 2010. I'm back...
Collapse
X
-
Hehe LP er vel kjekt det..
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Beskyttelses folie :S?
Finnes det også, skulle egentelig tro den ble revet nokså fort av, ved asfaltkjøring!
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Ikke breit nok til å kjøre med hjulvinkler i 0.Originally posted by Bjørklund View Posthvor breit kaross har du på D-MAX'n?
Tror det er rundt 190-191mm bredt. Det er i hvert fall Onevia D-Max, så hvis du finner mål på det vet du hva det er.
Det er HELT genialt!Originally posted by Retteråsen View PostHehe LP er vel kjekt det..
Retteråsen
Neinei, den er lagd for å tåle litt av hvert. Den er ganske tjukk, ikke som vanlig dekalfolie liksom. Den er som tykk bildekor.Originally posted by Retteråsen View PostBeskyttelses folie :S?
Finnes det også, skulle egentelig tro den ble revet nokså fort av, ved asfaltkjøring!
Retteråsen
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Skal ta et bilde, men det er jo ulakkert enda da, hehe.Originally posted by plejmo View Postjeg har litt lyst til å se bilde av fronten på onevian
plejmo
Hehe, skal begynne på hengeren, og sitter å pusler med litt tegninger om dagen også. Har ikke planer om å bli ferdig før sesongen begynner i hvert fall.Originally posted by -DaFFy- View PostSer bra ut dette! hvordan går det med henger'n til jålla?
eller er de planene lagt på hylla?
DaFFy
Comment
-
Yokomo skruene suger så det holder. Har hatt 3 yokomoer og alle skruene var like ræva. Kjøpte titan skruene, men de var ikke noe bedre de.Originally posted by Fabiz View PostMå si at jeg er skuffet over kvaliteten på noen av tingene på D-Max'en. I dag satt jeg og justerte hjulvinkler da jeg plutselig hørte et klikk. Det resulterte i en knekt skrue på styreposten, så nå må jeg bestille nye da halve skruen sitter igjen inni der. Skruene på dette chassiet er virkelig et problem. Jeg tror jeg kommer til å bytte ut til noe bedre med tiden.
Bilder kommer i løpet av ettermiddagen.
Fabiz
Comment
-
så lenge dere vet størrelsen på skruene så kan dere jo bare dra på jernia el.
plejmoDrifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
Smått&Rått Harstad
Comment
-
Originally posted by thombek View PostYokomo skruene suger så det holder. Har hatt 3 yokomoer og alle skruene var like ræva. Kjøpte titan skruene, men de var ikke noe bedre de.Bilen blir stående på hylla urørt enn så lenge, og så blir skruene byttet ut til uken.Originally posted by plejmo View Postså lenge dere vet størrelsen på skruene så kan dere jo bare dra på jernia el.
plejmo
Bilde kommer straks Plejmo!
Comment
-
-
hvordan er det med lyktene på onevian? er selve pop-ups'ene for seg selv eller?
plejmoDrifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
Smått&Rått Harstad
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment