ikke meninga å bombe tråden din :P men nå begynner jeg nesten å håpe på at pakken som kommer fra genki ikke inneholder karosseri, så jeg kan bestille onevian :P
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
ikke meninga å bombe tråden din :P men nå begynner jeg nesten å håpe på at pakken som kommer fra genki ikke inneholder karosseri, så jeg kan bestille onevian :P
plejmo
Pop-up lyktene er i hardplast og legges under medfølgende lexan-lokk som forestiller selve "lokket" på pop-up lykten. Disse hardplastdelene under kommer i to varianter. En som gjør at lykten ser lokket ut, og en som sleepy. Den som er sleepy kommer med klargjøring for 5mm LED, så du må rett og slett bare borre ut med 5mm trebor eller reamer.
nice, kunne du lagt ut et bilde så jeg får se? er stoka på onevia
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Viden meg bekjent så har dette forumet, som de fleste forum har den dag i dag, en funksjon som automatisk skalerer bildet ned til passendes størrelse om det skulle være at det strekker på utseendet på forumsiden!
Og det er mer attraktivt for oss som leser å kunne klikke rett på bildet og få opp det store!
Comment