Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
her er noen bilder mens den har vært under oppbygging:
prøv å gjett hvor lang tid jeg brukte :P
jeg får ikke kjørt bilen før på tirsdag fordi samirc hadde ikke castle link inne og jeg må programmere motoroen før jeg for brukt den,vertfall når jeg bruker lipo også greide jeg å bestill pinion for offroad så den må jeg sende i retur slik at de kan sende en pinion som passer til meg :/ men alt av utstyr jeg trenger det har jeg klart, mangler bare castle link og pinion for onroad motorer...
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
kjøpte meg et e30 karosseri i dag å jeg borra hull til karroseristengene når jeg kom hjem, men d funka F*** meg dårlig!!!! for d første så kommer bakhjula bak bakfangeren og for d andre så kommer framhjulene bak kanalene ... åååå jeg er så irritert, vurderer å selge bilen ass !!!
hva gjør dere andre når dere skal borre hull til karroseristengene når dere skal bruke et hpi karosseri på en bil som ikke er ifra hpi ??
slapp av Ken, vi har alle vært i den båten mer eller mindre.
det jeg gjør når jeg skal lage hull i et karosseri som ikke er merket for hull som passer bilen, er at jeg setter den over bilen, og plasserer den slik som den skal være. for så å markere hvor karosseripinnene er med tusj oppå den filmen som er på utsiden av bilen. gjør dette før du lakkerer bilen. en annen ting som er greit, er å korte ned karosseripinnene mer eller mindre i lik høyde (slik at bodyen ligger parallelt med underlaget, fordi: om man har karosseriet på skrått når man markerer hullene så vil det "forskyves" når du legger bodyen rett på.
det er litt vanskelig å forklare, men et siste tips: mål 5 ganger før du lager hullene, slik at du slipper å gjøre feil.
håper du skjønte noe av det jeg mente, er vanskelig å forklare. men jeg skal lage en "how to" når jeg får det nye karosseriet og den nye bilen, kanskje det vil hjelpe litt mer.
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
takk for hjelpen, men nå prøvde jeg en gang til å da borret jeg hullene bak først å hullene foran etter jeg hadde satt karroseriet på bak.. de lp hjula er litt store så de butter litt forran, men pytt pytt...
det var så enkelt da jeg hadde sprint 2 , men nå er d vsracing her inne på forumet som har den ....
bare vent, jeg skal som sagt lage en liten how to med bilder, etter det kommer du til å få perfekte hull på bodyene dine
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
[ATTACH=CONFIG]47231[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47232[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]47233[/ATTACH]usj !!! så stygt ass ... lakken bare rant nedover karroseriet så det ble både svart og hvit... æsjjjj !!!
kjøper meg et nytt igjen og da har jeg 3 e30 karosserier :P, men sånn er d da man er så amatør som meg ....
noen som vil kjøpe det e30 karosseriet her for 200 ?
Comment