d er mulig !
kjøper meg et til jeg å prøver igjen, jeg gir meg ikke før det er 110 % perfekt.
har problemer med å få karroseriet til å passe ordentlig også, nå har jeg jo borra 8 høl også passer det enda ikke.. uff å uff
d er prikk like karosseri fester på xay t3 også, men hvordan greier du å borre hullene sånn at karrosseriet passer perfekt, tommy ?
du skal sikkert ha volvo xc70 karosseri i grønnfiolilla
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
haha skal ikke ha d, men finnes d a? :P
skal ha et e30 karosseri igjen, jeg gir meg ikke før det blir perfekt og det her blir mitt tredje e30 karosseri :P
hehe, nei jeg har ikke sett det noen plasser iallefall men om det finnes så skal jeg ha et ^^
får karosseriet mitt i løpet av et par dager, så om du venter til da så kan jeg ta noen bilder av hvordan jeg fikser hullene
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
aah, det er greit da men jeg skal lage et how to som kommer til å ligge hær på RS og på RCDCN, så om du trenger "hjelp" en annen gang så vet du hvor du finner'n
plejmo
Comment