Originally posted by >Jonas<
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GTL RC-Klubb inviterer til NM i el. touring 2-4. mars 2012
Collapse
X
-
1 havner på innelokalet, og 1 havner på veggen hos Small Size her i byen..No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no
-
Har lagt den ut på mossrc sine sider også.
Vi håper å få med et par sjåfører til.
Oskar Rodriguez 1977 - MossRC
XRAY T4/ORCA/ORCA 5,5T/Savox/Futaba 4PKS
Comment
-
Da har jeg også fått anledning til å komme
plass å sove er ordnet og påmelding samt transport blir fikset i morgen
Satser på ei konge helg
Comment
-
Originally posted by Fjeld View PostDa har jeg også fått anledning til å komme
Satser på ei konge helg
Det er bra, velkommen skal du være
Comment
-
Supert! Ikke vær redd for å få med deg flere.Originally posted by Fjeld View PostDa har jeg også fått anledning til å komme
Satser på ei konge helg

PS! Vi ønsker gjerne at alle har med seg et håndle til å legge på bordet så vi slipper å stå igjen med vasking når helga er over.
Team RC Companiet - Minicupen.no
VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank
Comment
-
Har lufta det for flere, men var få som hadde veldig lyst til å ta den 10 timer lange tog turen
Comment
-
Litt forståelig, men det er jo ikke hver dag man får være med på noe sånt da.Originally posted by Fjeld View PostHar lufta det for flere, men var få som hadde veldig lyst til å ta den 10 timer lange tog turen
Team RC Companiet - Minicupen.no
VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank
Comment
-
Kjempe flott at dere lager masse blest rundt arrangementet! De fleste har noe å lære av dere.
Ser at det er fritrening fra 17:00 på fredag, når er det mulig å komme inn i hallen på fredag og rigge opp utstyr?Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
www.minicar-racing.no
Comment
-
Tilleggsspørsmål: NÅR er hallen åpen for rigging - dvs NÅR slipper vi inn? Dette har mye å si for når avreisen blir for mange..Originally posted by JokkiZ View PostKjempe flott at dere lager masse blest rundt arrangementet! De fleste har noe å lære av dere.
Ser at det er fritrening fra 17:00 på fredag, når er det mulig å komme inn i hallen på fredag og rigge opp utstyr?No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no
Comment
-
Jeg vant finn! to sjeler, samme tanke
Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
www.minicar-racing.no
Comment
-
Heisann gutter.
Litt usikker på når vi åpner hallen denne dagen, kommer litt an på hvor sent det blir natta før. Uansett kommer det garantert til å være folk der fra senest kl 12. Jeg regner med at vi starter opp igjen rigging tidligere, men er litt usikker på når. Hvis kl 12 er for sent, så gi meg et hint og så sjekker jeg litt mer med arrangementansvarlig.
Comment
-
12 er mer en bra nok.. Regner med vi kjører fra trondheim rundt klokka 0900-1000 så mellom tre og fire er vi på plass da...Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
www.minicar-racing.no
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

).
Comment