Originally posted by Gjøvikmann
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GTL RC-Klubb inviterer til NM i el. touring 2-4. mars 2012
Collapse
X
-
Hvordan er det med mod og karosser? Blir ikke helt klok på denne : http://www.motorsportforbundet.no/po.../1/1936054.PDF
Det står følgende i 1:10 mod:
Karosseriet og vingen skal være en fornuftig representasjon av en fullskala bil.
Så leser jeg i 1:10 stock:
Samme som Modified med unntak av at man kan bruke skum hjul , karosserier må ikke være
Efra godkjente.
Hadde jeg bare lest 1:10 mod så er det ikke efra-liste i mod, leser jeg stock så er det efra-liste i mod... :PYokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
www.minicar-racing.no
Comment
-
Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
www.rcbil.no
TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY
Comment
-
Ja, men det står ingen plass at karossen mÅ være efra godkjent i modOriginally posted by Georg View Post
Comment
-
Da er det 87 biler til start NM helgen, helt rått! Gleder seg ikke mindre av dette.
Så jeg sier bare......... LØP OG KJØR
Comment
-
Jeg har ikke fått med meg at det er efralista som gjelder. Når skjedde det?Originally posted by Georg View Post
Comment
-
Er jo ikke EFRA-listen som gjelder ! Ingen endringer i krav rundt karrosserier i MOD. Og karrosserier i Stock ? Litt flisespikkeri av meg, men det refereres i tråden tidligere her til SUPERSTOCK, en klasse som ikke eksisterer f.o.m. årets utesesong. Regler for Stock blir nok snart oppdatert hos NMF, men kravet til karrosserier skal være som for MOD, SR 3.9. - altså som JOKKIZ skriver, og derfor mindre rom for missforståelser osv.Originally posted by hanikol View PostJeg har ikke fått med meg at det er efralista som gjelder. Når skjedde det?
Comment
-
NM helgen
Hvor er alle M- chassis kjørerne? Husk M-chassis er bare et klubbløp, så her er det bare å kaste seg rundt å melde seg på. Jo flere jo mer morro.
trenger ikke å ha lisens for kjøre i denne klassen. Trenger heller ikke være supergod til å kjøre. Noen må komme på sisteplass, trenger jo ikke altid være meg. Husk dette er kun for morro.
Vi ønsker selvfølgelig flere NM deltagere velkomne også. NM er klassene 1:10 Touring mod og ss, og 1:12 Track. Når det gjelder SS så ser det pr i dag ut til at denne blir strøket.
I tillegg blir det loddsalg. Vi har klart å skaffe masse kjempeflotte premier, både radiostyrt og ikke.
Påmeldingsfristen går ut kl.2400 søndag 26 februar, så her er det bare å skynde seg.
Vi ønsker også tilskuere hjertlig velkomne til denne helgen. Gratis inngang for alle. Salg av mat og drikke, salg av rc utstyr fra de store forhandlerne. Det blir show med Lokale flyklubben og noen av Norges beste rc driftere.
Kai Bekkemellem
GTL Rc-Klubb
Comment
-
Originally posted by Trygve Bull Freng View PostEr jo ikke EFRA-listen som gjelder ! Ingen endringer i krav rundt karrosserier i MOD. Og karrosserier i Stock ? Litt flisespikkeri av meg, men det refereres i tråden tidligere her til SUPERSTOCK, en klasse som ikke eksisterer f.o.m. årets utesesong. Regler for Stock blir nok snart oppdatert hos NMF, men kravet til karrosserier skal være som for MOD, SR 3.9. - altså som JOKKIZ skriver, og derfor mindre rom for missforståelser osv.
I mod har vi alltid brukt efralista , men superstock har det vært fritt .
Trygve
Comment
-
Ja, jeg tok feil .....Originally posted by Mtx3 View PostI mod har vi alltid brukt efralista , men superstock har det vært fritt .
Trygve
I den nye stock-klassen blir det derimot fritt, dvs som det er/var for SS - slik jeg har forstått det.
Comment
-
Skulle ikke spesifikasjonene/reglene for den nye stock-klassen være lik som modified, bortsett fra motor og regulator? (13,5T og Blinky Mode/Non-timing).
Her er tråden om det: http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...ngklasse-StockLMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)
Comment
-
Jeg ble ferdig med å skrive om SR spesiell og SR generell forrige uke,jeg sendte de inn for korrektur på onsdag, så forhåpentligvis så blir de nye oppdatere reglene publisert denne uka. Er det noen som lurer på noe vedr nye reglene så ta kontakt med meg.
Comment
-
Her er status for påmeldinger til NM:
1:10 Touring Mod – 22 påmeldt
1:10 Touring S.Stock – 1 påmeldt
1:12 Track – 27 påmeldt
Klubbløp 3.4 2012
M-Chassis BL – 10 påmeldte
M-Chassis Std – 15 påmeldte
Klubbløp 4.4 2012
M-Chassis BL – 8 påmeldte
M-Chassis Std – 12 påmeldte
Det er gledelig at det er såpass mange som ønsker seg en tur til Gjøvik for å lage en lokal folkefest
Comment
-
Da var førsteposten oppdatert med flere samarbeidspartnere (begynner å se bra ut nå
) og veilende tidsskjema. Ikke mange timene igjen nå til det braker løs. 
Fint om de som må hentes på stasjonen sender meg en PM.Last edited by >Jonas<; 28 February 2012, 22:10.Team RC Companiet - Minicupen.no
VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank
Comment
-
Da begynner det jammen meg å nærme seg gitt, er bare ett døgn igjen til vi begynner å rigge. Deretter går det nok omtrent i ett til vi er ferdig på søndag kveld. Kjenner det kiler litt i magen allerede, spent på hva helgen vil bringe
Håper alle som har meldt seg på, og som ellers har tenkt å komme en tur på besøk til oss, er klare. Dere er ihvertfall hjertelig velkommen til oss og en forhåpentligvis topp helg!
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment