Vi syntes arr. var så bra at man må faktisk utenlands for å se lignende....
Masse butikkstands, kontinuerlige oppvisninger av alle slag RC..... stinn brakke.
Alt var helt topp bortsett fra mine prestasjoner
What Tor Arne said. (men er fornøyd med mine prestasjoner )
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
Dette var skikkelig moro, og en verdig feiring av klubbens 5-års jubileum. Veldig artig med så mange positive tilbakemeldinger. Vi tar også veldig gjerne i mot negative tilbakemeldinger så vi kan forbedre oss om det blir aktuelt med noe sånt en gang til. Tusen takk til alle i og rundt klubben som bidro, gutta fra Borg, driftegutta, sponsorene, RC-Land, RCpro, Antrade og Ansmann (KM Electronics), og ikke minst alle deltakerne og besøkende som var med på å gjøre dette til en alle tiders helg. Takk også til Trygve & co som hjalp meg i gang med 12ern.
Håper vi har fått startet en tradisjon her, og at vi seinere kan samle enda flere til NM.
Noen videoer fra helga:
youtube.com/watch?v=W9QZWB5lVOA
youtube.com/watch?v=aSHlLny_z34
Det var veldig jevnt med masse tette fighter i hele feltet.
Mod:
1. Adrian
2.Petter
3. Joakim
4. Helg
5. Øyvind
6. Oskar Aleksander
7. Roger
8. Kjell Gunnar*
9. Hans*
10. Ole*
*usikker på rekkefølge.
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
Vi syntes arr. var så bra at man må faktisk utenlands for å se lignende....
Masse butikkstands, kontinuerlige oppvisninger av alle slag RC..... stinn brakke.
Alt var helt topp bortsett fra mine prestasjoner
Takker så meget.
ta
Støtter Tor Arne i utsagnet, flott arrangement med masse hyggelige med deltagere samlet, noe mer lunkent fornøyd med egne innsatser. Har allerede reservert rom på Vandrerhjemmet for NC4.
No skil, no stamina, no guts - just age and courage! XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO www.trcbk.nowww.antrade.nowww.reinertsen.no
Konstruktivt altså: noen steder på banen kunne kjøring på kopp føre til at man havnet utpå langsiden.... der kan man neste gang bruke plank e.l. som preventive.
Konstruktivt altså: noen steder på banen kunne kjøring på kopp føre til at man havnet utpå langsiden.... der kan man neste gang bruke plank e.l. som preventive.
tan
Dette er konstruktiv tilbakemelding til alle som arrangerer løp, det bør søkes å ha minst mulig kopper der bilene kan treffe de i fartsretningen - eller der en avkjøring kan lede bilen(e) inn i motgående fil. Gjerne lekt eller annet som bilen(e) holdes inne i banen med.
Personlig syns jeg layouten var helt topp, masse flyt og bra fart om man turte. Sikkert de som mener annet, men sett under ett - fantastisk arrangement. Fint om noen har bilder å legge ut, så mange med kamera i helgen.
No skil, no stamina, no guts - just age and courage! XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO www.trcbk.nowww.antrade.nowww.reinertsen.no
Comment