Originally posted by >Jonas<
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GTL RC-Klubb inviterer til NM i el. touring 2-4. mars 2012
Collapse
X
-
Hyggelig med så mange positive tilbakemeldinger. Frister mer med en gjentakelse da.
Resultater finnes nå her. Vi jobber med å få de ut på MyRCM også.
Originally posted by tan20 View PostKonstruktivt altså: noen steder på banen kunne kjøring på kopp føre til at man havnet utpå langsiden.... der kan man neste gang bruke plank e.l. som preventive.
tanVi hadde 2x4" som var tenkt til å legge langs langsida, men så var det noen som ikke ville ha det, og da ble det ikke noe av. Vi får se hva vi gjør til neste gang. Treffer man en kopp og hopper og spretter bortover så kommer man nok fort over en 2x4", og havner man på hjula så kommer man seg jo ikke tilbake på banen der man kjørte ut. Legger vi flere skinner i utgangen av svingene kan det jo hjelpe på noe. Om det er noen som har noen gode løsningsforslag så hyl ut.Originally posted by Redback View PostDette er konstruktiv tilbakemelding til alle som arrangerer løp, det bør søkes å ha minst mulig kopper der bilene kan treffe de i fartsretningen - eller der en avkjøring kan lede bilen(e) inn i motgående fil. Gjerne lekt eller annet som bilen(e) holdes inne i banen med.
Personlig syns jeg layouten var helt topp, masse flyt og bra fart om man turte. Sikkert de som mener annet, men sett under ett - fantastisk arrangement. Fint om noen har bilder å legge ut, så mange med kamera i helgen.
Jeg har fått noen bilder som jeg driver og laster opp. De finner man her. Oskar Rodriguez har skrevet en fin løpsrapport som kan leses her.Team RC Companiet - Minicupen.no
VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank
Comment
-
Jeg må bare hive meg med og si at sjelden har jeg vært med på noe bedre, ihvertfall i Norge.
Helt rått hva dere fikk til.
Kjempestemning med butikkstands på plass, overnatting vegg i vegg med banen etc.
Dere er helt klart en kandidat til årets arrangør spør du meg.
At jeg og med rosa bil har blitt for gammel til å hamle opp med ung gutta i mod er mitt problem....
Gleder meg om tre uker.
HelgeHelge Johannessen
1975 modell
Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,
Comment
-
Gratulerer med et så vellykket arrangement , det gleder meg at dere fikk det til så bra, håper dette gir en pådriver til å få det til videre også, og at dette er en inspirasjon til andre klubber, onroad trenger dette.
så på vegne av Norges motorsportforbund, Grattis , det blir flere løp
Ps husk å sende inn resultater til forbundet så resultat og rankingansvarlig Vegard får oppdatert rankingen og resultatene
Comment
-
Takk for det! Vi er så heldige å ha mange som stiller opp. Vi var vel rundt 30 funksjonærer (med Borg-gutta), her avbildet uten kioskdamene.Originally posted by thaking View PostGratulerer med et så vellykket arrangement , det gleder meg at dere fikk det til så bra, håper dette gir en pådriver til å få det til videre også, og at dette er en inspirasjon til andre klubber, onroad trenger dette.
så på vegne av Norges motorsportforbund, Grattis , det blir flere løp
Ps husk å sende inn resultater til forbundet så resultat og rankingansvarlig Vegard får oppdatert rankingen og resultatene
Butikkene RC-Land, Antrade, Ansmann og RCpro, skal også ha en stor takk. Spesielt sistnevnte som stappet bil full og kjørte over 1200km fra Sortland til Gjøvik for å være med på moroa. Imponerende.
Resultatene er allerede sendt Vegard. Er det noen andre (i forbundet) som skal ha?Last edited by >Jonas<; 7 March 2012, 08:09.Team RC Companiet - Minicupen.no
VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank
Comment
-
er det noen som har resultat i fra kvala i mod i NM ?? finner det ikke noe sted jegRoger Berntsen 1969 Mod
Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit
Comment
-
Hei Roger. Hør med Dag Christian om han har resultatene.
Ellers så håper jeg noen flere melder seg på til Norgescupavslutninga snart. Er ikke mange dager igjen til påmeldinga går ut, og langt fra halvparten av de som var med i NM-helga har meldt seg på.Team RC Companiet - Minicupen.no
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment