Announcement

Collapse
No announcement yet.

GTL RC-Klubb inviterer til NM i el. touring 2-4. mars 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det høres bra ut vettu, regner med at flesteparten av dere i bilen lader opp med sløving på veien ned, og dermed er klare som noen egg når dere parkerer utenfor! hehe
    Capt. Slow
    Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
    Team GoSlow

Comment

As the designated driver så skal jeg sørge for å holde et såpass leven at de som sitter på ikke får sløva noe!
      Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
      www.minicar-racing.no

Comment

Kjører selv, men har med selskap - så det skal nok gå bra. dette gleder jeg meg til
        No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
        XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
        www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

Comment

Originally posted by Redback View Post
          Kjører selv, men har med selskap - så det skal nok gå bra. dette gleder jeg meg til

Det er hyggelig å høre, så da håper jeg bare vi kan leve opp til forventningene
          Capt. Slow
          Team GoSlow

Comment

Ser ut til at jeg må ta toget som er på gjøvik kl.11 på fredagen.. Om noen henter da så er jeg lett med på å rigge bane
            || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

Comment

Det går nok bra. Kommer du sammen med Øyvind og evnt noen flere?
              Team RC Companiet - Minicupen.no
              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

Øyvind kommer kl.13 toget som han tar går fra kr.sand så jeg kommer meg ikke på det, håper å få med 1 eller 2 til, men tviler på det..
                || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

Comment

Sponsorene og premiene renner inn, så sjansen for å vinne noe har vel aldri vært større på et løp.

Nå er det ikke mange dagene igjen til påmeldinga går ut på søndag, og vi savner fremdeles noen (blant annet de som var på Lillehammer og Spydeberg), men det er vel lov å håpe at de snart er å finne på påmeldingslista. Ligger an til å bli nesten to fulle finaler (18 stk) i modified nå, og tre finaler i 1:12 (23 stk). Får håpe det dukker opp noen til så vi får fylt opp heatene helt. I M-chassis er det også masse plass...
                  VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

Hvis det er noen som er glade i å filme, eller kjenner noen som er det, så hadde det vært moro om vi kunne fått foreviget noen øyeblikk.

Comment

Postet i helt fel tråd....
                      Last edited by Stusdal; 24 February 2012, 20:30.
                      Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                      “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

Comment

Da er vi faktisk oppe i C-finale i mod også
                        Blir kamp om plass i A-finalene det ja, helt kanon
                        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

Comment

Ja, detta blir moro! Får bare håpe det dukker opp noen til nå i siste liten, så det ikke blir så få i C-finalene.

Originally posted by Stusdal View Post
                          Jeg har en Fantom 4.0t, den kan prøves (og selges om det løser problemene)
                          Takk for tilbudet, da løser det seg forhåpentligvis. Får du med deg noen flere oppover?

Comment

Originally posted by hanikol View Post
                            Da er vi faktisk oppe i C-finale i mod også
                            Blir kamp om plass i A-finalene det ja, helt kanon
                            Oh yes, melder meg til C-finale med en gang
                            Capt. Slow
                            Team GoSlow

Comment

Bare glad viss jeg klarer å fulføre så mange kval att det blir finale i det hele tatt jeg

Comment

Originally posted by DcB View Post
                                Bare glad viss jeg klarer å fulføre så mange kval att det blir finale i det hele tatt jeg

Vi får legge oss godt ut i yttersving og slippe forbi det som måtte dukke opp bak bilen, og i værste fall får vi gi oss sjøl "stop'n'go" til det er igjen 20 sekunder og så lunke rundt....men til en eller annen finale skal vi!!
                                Capt. Slow
                                Team GoSlow

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X