Announcement

Collapse
No announcement yet.

Banebredde for Mini-Z?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tenker det blir ganske close jeg. 2timer er lenge
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

    Comment


    • Husk at du også skal klare å ungå Sandstrand og Stonedog....

      hihi
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • Da har jeg bestilt Robitronic sitt telleverk.
        Det skal brukes sammen med ZRound.
        Håper det blir bra og gleder meg til litt kjøring
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • Har fått fikset YawCam



          Så kanskje det blir noe LIVE streaming i løpet av helga....
          Skal se om jeg finner et bedre kamera og litt bedre lys
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • i hvilket tidsrom vil den være oppe?
            living in the fast lane

            Comment


            • "Sendingene" vil nok være etter kl 13:00 i morgen en gang.
              Må få zabbe hit til meg først, slik at vi ser hvordan tellebrua til Rune fungerer og får alt opp å gå først.
              Når så tellebrua er oppe, så skal jeg sjekke om jeg kan ha begge oppe å gå samtidig.
              Hvis da alt fungerer, blir det LIVE sending såfremt PC'n står på. Altså lørdag og deler av søndagen.

              Bare så det er sagt, det blir endurance løp fra kl 17-19 i morgen kveld.
              Vi kommer også til å holde noen kortere seanser med Standardbiler i løpet av kvelden.
              Samt at det blir mye testing og litt akevitt....

              Nå har jeg satt opp YawCam til å bruke 30FPS, men for at kvaliteten skal bli nesten bra, må du på din klient sett opp 75% som er beste.
              Det gjøres ved å holde musepekeren på øverste del av LIVE bildet, slik at du får opp den skjulte menyen. Så kan du velge litt selv hva du vil bruke.
              Dette er bare som et tips til de som eventuelt vil se på hvis vi kommer oss på lufta.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • ble det ikke noe av LIVE sendingen?
                sitter og ser på El classico og tenkte at jeg kunne ha et øye på din sending også
                living in the fast lane

                Comment


                • Da var lørdagen overstått.

                  Vi sleit med å få en eller annen pc til å takle Lap-Z med USB dongle. Men zabbe fikk det til til slutt.
                  Fungerte helt knall.

                  Zabbe og jeg delte plassen på kjøkkenet



                  Mens Beachboy og Stonedog hadde stua



                  Etter en del frem og tilbake fikk vi startet på endurance løpet vårt. 2 timer med intens kjøring. Utrolig slitsomt og utrolig morsomt.
                  Dere må ikke se på bestetidene, da de er feil. Husker ikke hva som faktisk blei bestetid. Hele endurance løpet blei sendt LIVE også.

                  Zabbe er klar



                  Startlinja



                  Slutt resultatet:


                  Her må det sies at Beachboy påstår han hadde tatt oss alle, hadde det ikke vært for jeg visstnok hadde sabotert bilen hans....

                  Vi hadde en del LIVE sendinger utover kvelden, men ikke mens vi spiste....
                  Synes Stonedog klarte dette ganske bra jeg



                  Humpa i banen gjorde det hele utrolig morro. Layouten som zabbe lagde sistgang fungerer som bare det.

                  Vi kjørte masse frikjøring i løpet av kvelden.
                  Vi hadde 2 løp også, med kvalikkrunder og finale.
                  Det ene løpet var med "modified", mens det andre løpet var med "stock"

                  Må bare få sagt at 90mm HM uten ordentlige demperene forran, det suger skikkelig....men er utrolig morsomt å kjøre Vitz da.

                  Men, nå er det natt og vi får fortsette i morgen.
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • Søndag morgen og gutta jager etter rekoder.
                    Zabbe prøver seg på under 5s på runden, mens beachboy har jaggu klart å komme seg under 6s.
                    Nå går det styggfort her.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Lap-z med usb

                      Hei folkens

                      Jeg sliter med samme problem som dere når det gjelder USB tilkoblingen av lap-z tellingen. Får bare opp en feilmelding som sier at den ikke kunne åpne com1. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få dette til. Holder på å klikke her.

                      Mvh Kjetil fra Farsund

                      Comment


                      • tja, hva kan man si....

                        Vi fikk det til ved å sette COM port i driverene til USB overgangen. Vi bruker COM2 nå.
                        Så oppdaterte vi Lap-Z Nitro til v1.32
                        Så satte vi COM2 i Lap-Z. Og fortalte den at det er COM2 man skal bruke.
                        Så var det litt fikling med kablene og kjøre en bil fram og tilbake "noen" ganger før det av en eller annen merklig grunn plutslig fungerte.

                        Etter det har det fungert uten problemer.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • har dere egen driver for USB tilkoblingen da. jeg prøver og prøver men får det ikke til her. har en kabel som går direkte fra brua til pc'en uten noe overgang men får beskjed om at det mangler driver for enheten.

                          Comment


                          • Ja, vi har egen driver til USB overgangen.
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

                            Comment


                            • Forresten, jeg fant en skrue når jeg støvesugde banen etter at dere dro.
                              Så hvis en av dere mangler en skrue...

                              Hvem skal jeg sende støvesugerposen til??
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • Har dere lastet den ned fra nettet eller hadde dere den fra før. eventuelt hva heter den?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X