vel, da slipper man iallefall all lakkeringen =P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z's mini-zs
Collapse
X
-
Tøft! Digger custom.
regner med du har vært i kontakt med dem for å prute...
jeg er med!mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
-Röhrl
Comment
-
Jobber med saken
Sliteru med lakkering av whitebody's altså? Prøvd Tamiya lakk? Vasker dem godt med ajax kjøkkenspray og varmer opp lakken litt på forhånd. Funker stort sett alltid greit.
Comment
-
Brukte tamiya lakk. Var uheldig med været. Måtte ha det ferdig til helga. Og så drar jeg til Finnland i dag og kommer ikke hjem før fredag kveld.
Var rett og slett for fuktig i lufta, og for støvete i lakkboksen.
Er ikke helt sikker på den folien egentlig. Kom plutselig på at, er det noe jeg virkelig hater, så er det å legge på decaler
mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
Har ikke trøbbel med det...
hvordan offsett kjører du foran?
sikker på at du festa sideklipsene riktig?
nesa er ganske myk, så hvis du tok moslertrikset for at de skulle stramme bedre, så vil du enten strekke eller bøye nesa mer og bomme på wb...mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
+3 offset forran butter i bakkant av skjermen.
Har +2 offset nå. Så dete r jo greit nok. Hadde ikke regnet med så mye annet enn det.
Men det er skikkelig bom bak.
Jeg har jo bare festet sidefestene der det står at de skal festes. Ikke noe mer eller mindre.
Vel, jeg har byttet om på R og L da såklart...
Sp hvis det gjør at wb blir feil så...Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
Du får ikke på 3 offsett med rr fronten, nei.
Mine bakhjul er midt i blinken...mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
Lurer på om bakre feste peker pittelitt bakover. Slik at karosseriet blir dratt litt bakover totalt sett. Det er ikke snakk om mye.
Men de er jo limt med tamiyalim....
uff...
Ellers så synes jeg PN vinduet er noe drit å tilpasse, men jeg får se.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Kjører 2,5 offset front nå, men er jo med små framhjul som vanlig....
Lexanruta er ikke spesielt god nei, men enklere å tilpasse hvis du skjærer ut taket.
Har laget 3 stk med forskjellig høyde på sideklipsa. Setter du L på R og omvendt så blir den ca 1mm lavere bak, men begrenser bakhjulprofilen en del. WB forandres ikke.
Comment
-
Er ikke transponder eller no som trykker karosseriet ut av stilling da?
Comment
-
Nei, dessverre for meg så er det bare karosserifestene i front og bak som er borti chassiet.
Ja ja, nå er jeg ferdig med å modifisere det ihvertfall, så nå må jeg få på litt maskering og lakk.
Skal vel kanskje kjøpe en R8 til en gang...
Forresten, mangler 8 sett med X15 framdekk....Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment