Announcement

Collapse
No announcement yet.

Z's mini-zs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cambergain: Monter den med D pekende utover mot hjulet. Eneste som funker med 1 grad nedre armer. Alt annet blir bare tull. Har prøvd, og jeg snakket også med Grant om det. Han er helt enig
    Droop: Skyvelær. Alternativt en flat kloss som passer mot de nedre skruene. Still de slik at skruehodet flukter med nedre flate på selve brua. Høres rart ut, men tror du forstår når du har den foran deg.

Blir kult å se hvordan du liker den
    Mini-ZNorway.com
    Speedy PigZ Raceway

Comment

• Zabbe du får prøve å få tak i betongbor eller hammer så du får av deg betongtøfflene som du har fått utdelt og komme deg nedover i morgen

Comment

• Blei dårlig med tøfler. Men det blir også dårlig med kjøring på meg i kveld.
        Dere får kose dere...
        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
        -
        Röhrl

Comment

• Dobbel a-arm!!!

-
          Röhrl

Comment

• Testa den?
            Får forresten inn nye fjærsett på mandag....
            Mini-ZNorway.com
            Speedy PigZ Raceway

Comment

• Jepp. Stuekjøring på gang
              får jo ikke strukket ut skikkelig her, men det føles bra. Skulle gjerne prøvd med litt stivere fjører, tror jeg.

-
              Röhrl

Comment

• Kult!
                Ola kjører med de røde. Tommy bruker hvite.
                Grønn og Lilla er mine favoritter. Finnene kjørte jo gule alle mann, så de funka jo også veldig bra.
                Mini-ZNorway.com
                Speedy PigZ Raceway

Comment

• Det da personlig kjørestil som avgjør setup, ser det ut som.
                  living in the fast lane

Comment

• Hvordan er grønn, lilla, hvit og gul i forhold til de hvite?

-
                    Röhrl

Comment

• Originally posted by cybercowboy View Post
                      Det da personlig kjørestil som avgjør setup, ser det ut som.
                      Mer tilgjengelighet på fjærsett. Det har vært tomt i mange måneder, så er rett og slett et gammelt sett på deling. Men det viser at det meste funker ganske bra.
                      De finske bilene med gule fjærer er egentlig veldig likt satt opp, men med annen gummi.

Originally posted by zabbe View Post
                      Hvordan er grønn, lilla, hvit og gul i forhold til de hvite?
                      Kommer an på settet. V1 settet er sånn omtrent slik: Hvit, grønn, lilla, rød, gul. V2 settet er Rød, grønn, lilla, hvit, gul.
                      Mellom Lilla og Grønn er det liten forskjell. Fjæra over og under har da et ganske stort sprang. Skal måle V3 også for å se hvordan disse er i forhold.
                      Last edited by RuneRG; 27 April 2013, 11:42.
                      Mini-ZNorway.com
                      Speedy PigZ Raceway

Comment

• Takker.
                        så de røde jeg har er enten ganske harde, eller ganske bløte... Gjør det enkelt i grunn

-
                        Röhrl

Comment

• De som følger med 03 forstillinga skal være myke.
                          Sko'a derimot
                          Mini-ZNorway.com
                          Speedy PigZ Raceway

Comment

• føles hvertfall som jeg trenger noe litt hardere enn de røde.

-
                            Röhrl

Comment

• Merkelig natt på pigZ...
                              vaktskifte med Ola i 23-tia. Møtte han på parkeringsplassen, der han tydelig hadde venta på meg en stund for å fortelle meg om kveldens rekorder.
                              Tydelig redd for å møte meg på banen, spant han avgårde

etter litt fidling med fjærer til dobbel-a forstillinga, endte jeg opp med å bruke de som fulgte med. Mine røde var altså relativt harde. Ny pers kom relativt kjapt. 6.66?.

Ved bakdekkbytte ble det ganske tydelig at bilen trakk skeivt. Det har lenge vært noe rart, men nå var det helt umulig å skru bortDa trår Dr. Gjersøe til og konstaterer etterhvert at mottorfestet er vridd...

Da passa det at godt at jeg akkurat har solgt reservefestet mitt
                              Runes bilZtra til unsetning. Innkjørt motorfeste med PN sidedempere ble montert. Og jaggu var jeg flinkere til å kjøre enn jeg trodde gitt.

Runder på 6.8 og 6.9 kom som perler på en snor...

regner med at motorfestet har fått en del juling i min kamp for å sette høyderekord på CamelZ.
                              Så ja. Ting kan gå istykker her også

peace out!

-
                              Röhrl

Comment

• Hehe. Fantastisk
                                Svarte og du er tidlig oppe da :O

De nye Atomic demperne er gromme altså! Tror du blir fornøyd med dem.
                                Mini-ZNorway.com
                                Speedy PigZ Raceway

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X