Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z MR-02EX og anbefalinger??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Etter mye om og men her, så tror jeg ikke man sparer all verden på å gå for denne i forhold til MR-03.
    Hvis man tar oppgraderingene med en del mellomrom i tid, så "lønner" det seg for lommeboka, men ikke hvis man kjøper alt på samme lønna.
    Selv med kjøp fra mange billige steder så kommer frakt i tillegg, og en bil kommer fort på 2500,- til 3000,- før man veit ordet av det.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #17
      King Pin....hva pusser man denne med?
      Holder det med 600 papir eller må man ha noe finere noe? Eller bruker man ikke pussepapir?

      Det skal være glattest mulig ikke sant?

      EDIT: AUTOSOL kromglans 100g brukes til å polere king pins, ref Rune.....


      Hva slags fjærer forran kan være et godt utgangspunkt. Eller er stock fjærer ok?
      Har PN Racing settet "low down front" tilgjenglig.
      Last edited by NoBrainer; 12 September 2011, 12:58.
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • #18
        DENNE MÅ JUSTERES VIA PC....

        Den rygginga med 2 sekunders "total tystnad" før man får rygget er jo bare helt håpløs.
        Enten må jeg skaffe en slik ICS elelr så må vi ned til rune å fikse, for slik kan man ikke ha en bil.

        Men bilen gikk bra ut av esken. Dette er en ok invistering etter min mening.
        Selv om en fullt moddet MR-03 ikke blir så mye dyrere hvis du får en krone i rabatt her og der.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • #19
          Gjort om litt i første post etter at vi fikk testet litt i går.
          Byttet om litt på rekkefølge over hva man "må" ha.

          Samtidig vil jeg anbefale at man får butikken til å justere vekk den 2 sekunders pausen før man får reverse.
          Sikkert ikke alle butikker som gjør slikt, men Kyosho sine burde ha muligheten.
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • #20
            Jeg har programmeringskabel. Er 2 min jobb.

            Kyosho bør som du sier kunne programmere om, selv om jeg tviler på at de har kabel og software tilgjengelig
            Mini-ZNorway.com
            Speedy PigZ Raceway

            Comment


            • #21
              På DB9 er det +1 forran og +2 bak i offset på felgene?
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • #22
                Da har jeg oppdatert første tråd igjen.
                Fjernet Kyosho demperen da etter det jeg kan skjønne ikke trengs hvis man kjøper seg Disk Damper.
                Samt lagt til noen ting man trenger i verktøykassa si for å få satt bilen sammen eller tatt den fra hverandre.
                Lagt til et valg når det gjelder Disk Damper (mirakeldemper?) slik at det kan bli litt billigere.

                Cybercowboy, har du skaffet deg bil eller?
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • #23
                  nei, har ikke fått sett så mye på det.for mye som skjer ellers rundt meg så jeg nærmest skriker etter fritid. har sett at atomicmods har den til 180$ men da kommer frakt og norsk moms i tillegg så da tror jeg er enklere å stikke innom kyosho ned i byen og bare kjøpe en. når det er sagt så kommer bursdagen min opp snart så da skal du ikke se bort at det havner en mini-z i mine hender. da må du regne med at du ser trynet mitt litt oftere enn ellers kanskje for da blir banen din som nærmest for min del.(ballerud har faset ut og rune er litt langt unna rent geografisk).
                  living in the fast lane

                  Comment


                  • #24
                    hihi

                    Bursdager er kjekt.
                    Kommer nok til å kjøre på jobben på mandager ihvertfall.
                    Ellers er der sikkert bare å si i fra så kan jeg nok ordne bane.

                    Sjekk ut denne først bare
                    Last edited by NoBrainer; 25 September 2011, 18:01.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • #25
                      now you talking. da må jeg ha noe i tillegg for å få den klar til bane. kom med en kjapp liste bare jeg ikke bestiller den uten "alt" helt derfra
                      drev og så på lamboen hos kyosho rent utsendemessig likte jeg den og ikke minst fargen MEN ser også at aston har både splitter i front og diffusør bak, har disse noe å si ute på banen eller er det kun utseende.

                      hva med denne istedet: http://www.egrracing.com/shop/mr02-e...07-p-4655.html
                      Last edited by cybercowboy; 25 September 2011, 22:01.
                      living in the fast lane

                      Comment


                      • #26
                        Den er fin den.
                        Du må uansett kappe av leppa i front hvis du skal kjøre på RCP bane, ellers fester den seg i vantet.
                        Du burde også fikse hull i rompa slik at lufta kommer ut bak.
                        Sandstrand her på forumet har en slik og den fungerer greit.

                        Du må fortsatt ha kulelager, rustfrie king pins, H-plate og helst da mirakeldemper, så blir den bra.
                        Ja såklart må du ha nye dekk...
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • #27
                          ser ut at det blir denne da: http://www.egrracing.com/shop/mr02-ex-rs-murcielago-pearl-orange-p-4653.html
                          s
                          lipper å tukle med bodyen noe stort pluss at jeg liker den mere.
                          og så blir da en bestilling fra Reflex da jeg ikke fant noe tilsvarende oppgraderinger hos kinesere.
                          living in the fast lane

                          Comment


                          • #28
                            Du har jo noe som sikkert er mye bedre nn orginalt, uten at jeg kjenner kvaliteten på det:




                            Men king pins må helst byttes eller pusses for å fungere.
                            Samt at kulelager er bare et must.
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

                            Comment


                            • #29
                              Ble inspirert av denne tråden og fant igjen en MR-02 jeg hadde stående. Røyk også på noen paypal kroner i oppgradering. Bilen passer perfekt i kofferten når jeg er på arbeidsreise, så har jeg noe og gjøre på hotellrommet om kveldene. Har kikket, men ikke funnet noen howto's på montering av de forskjellige oppgraderingene. Er det noen som har link til bildeserier eller video som viser montering av f.eks hjullager, spindler osv?
                              Arild,Gjøvik

                              Comment


                              • #30
                                de kulelagerene med minst diameter, 4 stk, skal på forhjulene.
                                Da er det 3 stk igjen med samme diameter.
                                2 stk skal i motorramma.
                                1 stk skal på yttersiden av den felgen som sitter ved diffen.

                                Spindler og annet, der ser du jo ofte hvordan det har sitti før, men med noen bilder selv, så går det lettere å forklare.
                                Da vi ikke veit hvilke deler du skal ha på.
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X