Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z Stock race?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Greit med de som er lista opp, synes jeg.
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

Comment

Virker gjennomtenkt detta.
      Tror det viktigste er å bare låse reglene, og kline til. En må rett og slett bestemme hva som gjelder, og gi gass

Smell avgårde et forslag til kyosho. Ypperlig sjanse for dem hvis de støtter opp for å bli kvitt en del mindre populære karosserier etc, og kanskje få opp interessen noen hakk med en "billigklasse".
      Mini-ZNorway.com
      Speedy PigZ Raceway

Comment

Men først kan jo du svare på om ICS innstillingene jeg har bildet av i første post kan fungere bra på en slik bil.

Hvis kyosho skal være med på noe slikt så blir det vel et par regelendringer angående motor?
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

Tenker Kyosho bør være glade for at noen hjelper dem med å selge biler og deler. Siden de er Kyosho, så kommer de til å kreve at man bare skal kjøre Kyosho deler. Men siden vi er lure, så klarer vi å få de til å skjønne at uansett motor, så vil dette hjelpe på bunnlinja deres...

-
          Röhrl

Comment

Rune, ta å se over regelverket litt før du begynner med lista for dekk...

Jeg har fått "avvist" første stedet å kjøre på, så jeg må ringe litt mer før jeg har noe.
            Zabbe må også undersøke litt, samt at zabbe og jeg venter på deg når det gjelder kjøring utover vinteren.

Er det noen andre steder i landet som kunne tenkt seg å vært med på en standardbil klasse?
            Molde?
            Trondheim?

Eller er det bare jeg som synes dette ser ut som en bra inngangsport for Mini-Z??

Comment

Kom på en ting:

Gyro: Gyro-enheten er ikke tillatt

Oppdaterer regelverket

Comment

Oi, har glemt at man trenger en sender i den linken jeg har laget.

Oppdaterer regelverket

Comment

Originally posted by RuneRG View Post
                  Smell avgårde et forslag til kyosho. Ypperlig sjanse for dem hvis de støtter opp for å bli kvitt en del mindre populære karosserier etc, og kanskje få opp interessen noen hakk med en "billigklasse".
                  Finner ikke noen e-post til Kyosho jeg.
                  Har du en "liggende" eller??

Comment

Begynn med Kyoshobutikkene. Der har jeg adresser liggende.
                    Kyosho direkte blir Sverige, da disse håndterer Norge også. I Sverige har de vært flinke til å donere premier etc, og det bør de da kunne gjøre her til lands også
                    Mini-ZNorway.com
                    Speedy PigZ Raceway

Comment

Send meg adressene så skal jeg se hva jeg får til

Comment

Rune og Zabbe

Kan ikke dere to ta på dere jobben med å finne kulelager, T-plater og dekk som fungerer som anbefaling for denne klassen?
                        Da tenker jeg på både RCP og på Regupol.
                        Jeg ville tro at Kyosho 30N front og Kyosho 20N rear burde holde for RCP og at GPM 25N holder for regupol,men greit å få sjekket.
                        Tror vi er 3 mann som skal ha her, så litt greit om man har en anbefalt liste å handle ut i fra. Så kan vi kanskje bestille bil likt alle 3.
                        Kanskje vi blir flere også.

Så kanskje det rusler noen tilbud på en slik CTP70T også??

Comment

Tilbud på CTP70 fikser jeg. Blir vi 8 stk så kan vi kjøre Reflex Racing series!
                          http://reflexracingclubseries.blogspot.com/

The Sponsorship:
                          Reflex Racing will provide each club or hobby shop in charge of the track a gift certificate for each series winner totaling $50.00 on Reflex Racing brand Merchandise. During the duration of each series, each club and or Hobby Shop will also be handed down a 10% discount across ALL PRODUCTS (some exclusions apply) available through the store, these discounts are to be handed down to all REFLEX CLUB SERIES participants. If a track has a local store, the discount will be through the individual shop. If the track is a club, a discount code will be issued to each one of the club members participating in a race series so they can redeem this discount when they check out of the store. A maximum of 2 race series per club can be run simultaneously. There is no limit on how many race series can be run. Only 1 race per week, per series may be scheduled.

Ang dekk så tror jeg vi skal ha noen flere valgmuligheter. alternativt fritt.
                          Grepsnivået varierer ekstremt fra bane til bane, så dette er nesten umulig å bestemme på forhånd. Jeg vil tro mye av trikset for å kjøre fort med disse bilene er å begrense grepet foran til det ekstreme.
                          Bygger en bil nå i helga så skal jeg teste litt.

Hva med:
                          Bakdekk:
                          Fritt, såfremt de ikke inneholder silikon

Framdekk:
                          Kyosho 30 radial/ slicks
                          Kyosho 40 slicks
                          PN x15
                          PN x20
                          PN 8 slicks
                          Last edited by RuneRG; 28 October 2011, 11:00.
                          Mini-ZNorway.com
                          Speedy PigZ Raceway

Comment

Min erfaring fra i natt. Er at det ikke er noe serlig poeng i å kjøre X15 på en så smal bil.
                            Du får ikke dreie ned dekka Rune, står i reglene

-
                            Röhrl

Comment

Men en CTP70T motor kan være bra i denne klassen?
                              Vi er 3 mann som vil ha bil og deler nå.....

Comment

Originally posted by zabbe View Post
                                Min erfaring fra i natt. Er at det ikke er noe serlig poeng i å kjøre X15 på en så smal bil.
                                Du får ikke dreie ned dekka Rune, står i reglene
                                Vil det si at det ikke er lov med slitte dekk heller?
                                Mini-ZNorway.com
                                Speedy PigZ Raceway

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X