Du må gjerne teste for min de og jeg har ingen personlige erfaringer, men søk så finner du mange meninger om dette. Det frarådes av dem som bruker bilene til annet enn hyllepynt.
da er det no i allefall en plass som kan gi etter om det skulle bli et evnt krasj.
Ville ikke det fungere??
har gått for denne pakken bare i annen farge
Det svake punktet blir bulkhead fremme og bak, der boltene som holder A-armene på plass er festet, eller selve boltene. Er bare plastører på dem og jeg har sett/erfart skader på begge deler med original plast. Med helt stumme aluminiumsdeler vil påstanden bli langt større enn det igjen. Myk RPM-plast som flekser og absorberer støt er tingen, så lenge man ikke driver med racing vil jeg tro...
Oki, får et sett med rpm armer så får vell bruke dem Men det andre som akselholdere osv er jo eldig svakt, så blir vell og bruke alu der Ser traxxas selger de som orginale deler så må vell gå bra og bruke de
Er vel ikke noe spesielt svake de da... men må uansett henvise til RPM der også
Men hvis det er slik at du absolutt vil ha noe alu på kjerra, så bruk alu, det holder ihop det også blir kanskje noe dyrere å vedlikeholde fra tid til annen, men ser jo flott ut da valget er ditt, vi gir bare råd, ingen som sier du MÅ følge dem
Uansett hva du gjør, så får du nok mye morro med kjerra
Dan Furnes Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++
Satte opp slashen men full rpm pakke i dag Blir vell rpm på stampeden også, så jo veldig bra ut Litt alu blir jeg nok og ha uansett, men etter som jeg skjønner så forflytter jeg bare problemet med og kun bruke alu.. Vil egentlig bare ha en bil som ikke går i stykker hvær gang jeg kjører
Satte opp slashen men full rpm pakke i dag Blir vell rpm på stampeden også, så jo veldig bra ut Litt alu blir jeg nok og ha uansett, men etter som jeg skjønner så forflytter jeg bare problemet med og kun bruke alu.. Vil egentlig bare ha en bil som ikke går i stykker hvær gang jeg kjører
Comment