Announcement

Collapse
No announcement yet.

tips til stampede 4x4 vxl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Blir og bytte ut demper tårn fremme og bak. Får kjøpe chassi i alu også da
    Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

    -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

    Comment


    • #32
      Du må gjerne teste for min de og jeg har ingen personlige erfaringer, men søk så finner du mange meninger om dette. Det frarådes av dem som bruker bilene til annet enn hyllepynt.
      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

      Comment


      • #33
        Oppradering av drivlinja er ingen dum ide, men skal du oppgradere mer, så bruk pengene på RPM og ikke alu......
        Dan Furnes
        Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

        Comment


        • #34
          amen....
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #35
            oki, etter som jeg leser her så blir jeg i allefall og beholde a-armene fremme og bake i plast
            Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

            -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

            Comment


            • #36
              da er det no i allefall en plass som kan gi etter om det skulle bli et evnt krasj.
              Ville ikke det fungere??
              Click image for larger version

Name:	1398_Integy_Integy_8558_Billet_Mach_Alloy_Conversi_1.jpg
Views:	1
Size:	25.8 KB
ID:	779860
              har gått for denne pakken bare i annen farge
              Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

              -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

              Comment


              • #37
                Det svake punktet blir bulkhead fremme og bak, der boltene som holder A-armene på plass er festet, eller selve boltene. Er bare plastører på dem og jeg har sett/erfart skader på begge deler med original plast. Med helt stumme aluminiumsdeler vil påstanden bli langt større enn det igjen. Myk RPM-plast som flekser og absorberer støt er tingen, så lenge man ikke driver med racing vil jeg tro...
                Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                Comment


                • #38
                  Oki, får et sett med rpm armer så får vell bruke dem Men det andre som akselholdere osv er jo eldig svakt, så blir vell og bruke alu der Ser traxxas selger de som orginale deler så må vell gå bra og bruke de
                  Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

                  -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

                  Comment


                  • #39
                    Er vel ikke noe spesielt svake de da... men må uansett henvise til RPM der også
                    Men hvis det er slik at du absolutt vil ha noe alu på kjerra, så bruk alu, det holder ihop det også blir kanskje noe dyrere å vedlikeholde fra tid til annen, men ser jo flott ut da valget er ditt, vi gir bare råd, ingen som sier du MÅ følge dem
                    Uansett hva du gjør, så får du nok mye morro med kjerra
                    Dan Furnes
                    Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                    Comment


                    • #40
                      Satte opp slashen men full rpm pakke i dag Blir vell rpm på stampeden også, så jo veldig bra ut Litt alu blir jeg nok og ha uansett, men etter som jeg skjønner så forflytter jeg bare problemet med og kun bruke alu.. Vil egentlig bare ha en bil som ikke går i stykker hvær gang jeg kjører
                      Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

                      -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by onkellars View Post
                        Satte opp slashen men full rpm pakke i dag Blir vell rpm på stampeden også, så jo veldig bra ut Litt alu blir jeg nok og ha uansett, men etter som jeg skjønner så forflytter jeg bare problemet med og kun bruke alu.. Vil egentlig bare ha en bil som ikke går i stykker hvær gang jeg kjører
                        Bilder mann, vil jo se
                        5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                        Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by hugin_q3 View Post
                          Bilder mann, vil jo se
                          Click image for larger version

Name:	20130114_135602.jpg
Views:	1
Size:	16.2 KB
ID:	779868

                          Må få meg noen andre dekk og felger.
                          Får dempere, børsteløs motor og esc i neste uke også
                          Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

                          -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

                          Comment


                          • #43
                            Da var følgende stasj i posten til Slash:

                            Velineon brushless system
                            Big bore shocks
                            Pro-line trenche


                            Og til Stampede:

                            Alu hex
                            Integy alu sett
                            RPM armer
                            MIP axlinger
                            Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

                            -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

                            Comment


                            • #44
                              Ah ok, trodde du hadde alu-stasjen på allerede hehe ...
                              5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                              Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                              Comment


                              • #45
                                hehe nei så fort går det nokk ikke, bestiller ifra usa Helt sykt hvor mye penger man sparer på deler derfra!
                                Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

                                -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X