Announcement

Collapse
No announcement yet.

Durango DEX410

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: Durango DEX410

    Vakkert oversatt :0)
    Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
    OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
    Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

    Comment


    • 8699.13 NOK er ikke så billig da... Lover ikke så bra for Volvo.
      Kyosho Lazer Zx5 FS2 / Kyosho TF-5 Stallion Shin /Kyosho RB5 SP2 Vega
      Durango DEX 410 / DEX410R / DEC410R

      Comment


      • De har ikke klart å sette den rett sammen, plast-feste til antennen er feil vei...
        Kyosho Lazer Zx5 FS2 / Kyosho TF-5 Stallion Shin /Kyosho RB5 SP2 Vega
        Durango DEX 410 / DEX410R / DEC410R

        Comment


        • Tviler på at det er rett pris.. sikker på at du har brukt riktig valuta da?
          Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
          MustIt RCsenter..

          Comment


          • 一 口 价: 9999.00元 oversatt til Pris 9999.00 yuan
            100 yuan er 87,363 NOK
            Så prisen er rett den...
            Kyosho Lazer Zx5 FS2 / Kyosho TF-5 Stallion Shin /Kyosho RB5 SP2 Vega
            Durango DEX 410 / DEX410R / DEC410R

            Comment


            • Det må jo være en feil der et sted. For det er jo ingen som kjøper kopien hvis den er nesten dobbelt så dyr som orginalen.
              Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
              MustIt RCsenter..

              Comment


              • Hvordan oppsett har folket kjørt med utendørs? For eksempel bukta?
                Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
                OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
                Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

                Comment


                • Da har jeg joinet Durango gjengen. Venter på litt deler i posten nå
                  T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

                  Comment


                  • Originally posted by Diab77 View Post
                    Da har jeg joinet Durango gjengen. Venter på litt deler i posten nå
                    Ha ha, flott du satte igjen en hos meg også, så kan vi kjøre samme 4wd buggy også Imponert over at du ikke har vært å hentet den, klør vel i fingra etter å sette den opp tenker jeg....
                    Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                    Comment


                    • Hei.

                      Har akkurat skaffet en ubetydelig brukt DEX410R, med en en del option deler (alu der det trengs).

                      Lurte på om noen av dere kunne peke meg til et godt oppsett for innendørs kjøring på matte.
                      Trenger da også anbefaling av dekk.

                      Mvh Ronny
                      Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                      Comment


                      • Originally posted by ronsand View Post
                        Hei.

                        Har akkurat skaffet en ubetydelig brukt DEX410R, med en en del option deler (alu der det trengs).

                        Lurte på om noen av dere kunne peke meg til et godt oppsett for innendørs kjøring på matte.
                        Trenger da også anbefaling av dekk.

                        Mvh Ronny
                        Dekk inne brukes Schumacher mini spike (blå mener jeg...)

                        Comment


                        • Takker

                          Hvilke skuminnlegg?

                          Da gjenstår det bare set-ups

                          Mvh Ronny
                          Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                          Comment


                          • de dekka som fulgte med, de funker faktisk ! ellers så er det ikke akkurat noe kanonopsett på bilen slik den er nå, men det funker om du vil prøve kjøre den. Håper du blir fornøyd med bilen, takk for en rask og fin handel

                            Niklas

                            Comment


                            • Joda det ser bra ut dette Skal uansett skru det hele fra hverandre for service og sette bilen opp på nytt.

                              Ser at det er Shumacher mini pin. Hvilken hardhet er det og hva slags skum innlegg brukte du?

                              Ronny
                              Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                              Comment


                              • Harde innlegg,jeg bruker blå schumi men har sett at folk bruker Losi men mest de doble fra J concept . Setup finner du på petit rc.com
                                T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X