Originally posted by Kebabkongen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Durango DEX410
Collapse
X
-
Jeg har sett en, og det holdt. Da vil du ha med en gang. Ja, den er såååå grom.
-
Ser helt insane ut og ifølge en av de som kjørte den på NM så holder den også ufattelig bra! Tåler utrolig mye! Eneste han nevnte som en bakdel er vell plassen til å plassere regulator, mottaker og transponder. Det er TRANGT i denne bilen. Men "if there's a will, there's a way".
Tror de aller fleste som har sett eller prøvd denne sikler og har lyst til å tømme kontoen for å få en, men jeg syns jo også at den er i dyreste laget, ennå. Kanskje om et år eller to så går prisene litt ned og kan bli tilgjengelig for vi "hobbyentusiaster" også."The Dagfather" - Dag Mykland
Kyosho ZX-5 FS & RB5 - LRP/NOSRAM - Vortex Race 5.5 & LRP Vector 6,5 - Spektrum
XTM X-cellerator - Tamiya Veteranbiler
Comment
-
eg har sett en eg og
den er veldig bra.. litt tungdreven i forhold til b44, men det er bare å sette i litt større motor.
vektfordelingen i bilen er ekstremtbra, den velter ikkje (tracktionroll)
bilen vant første nc inne på beito
bare til å bestille.. det har eg gjort
Arild (1980)Radøy RC
BERGENSFORUM: www.rcbergen.diskusjonsforum.no
Comment
-
Hello
As I can't write anything with your language I'll use English instead.
We are a Nordic disti for the TeamDurango and will be responsible of the after sales services among the local dealer network. I'll be here every now and then to check this thread and if you have any questions or you find any issues you can address them to me for example via PM or e-mail and I do my best to answer them in proper manner.
As you probably know there will be a dealer in Norway handling TeamDurango so you no longer need to order the car and kits outside the country. This will benefit you in many ways and faster source for spares etc. is of course the most important one.
As the whole company and the distribution network is in growing phase there might be some hickups here and there but our duty is to solve them as efficiently as possible and that's the reason I'm also writing here to offer you a wider selection of contacts to use in case needed. I do not plan to partisipate on the discussions as such in order not to cause any conflicts of intrests that may be in this forum due to possible commercial comitments that we do not yet take a part but as said I'm reachable via e-mail and PM
best regards
Matti Jokelainen
EA-Import Oy / Team Durango Nordic
e-mail: myynti@mpm-performance.comEA-Import Oy - www.eaimport.net
- TeamDurango - Alpha Plus Engines -
Comment
-
Sneak peek!
Første test blir på NC-runden på Radøy 21.- 22. november!

Toppløsbilde!
Last edited by Ole-idolet; 4 November 2009, 19:54.I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
Team Associated B44.1
Team Associated B4
Comment
-
Er det noen ny vektsparingsgreie å ikke montere huber og spindler eller Ole?
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Jepp!Originally posted by Fabiz View PostEr det noen ny vektsparingsgreie å ikke montere huber og spindler eller Ole?
Fabiz
Sparer litt på å ikke montere demperne også, men det jeg sparer mest på er motoren, esc'en og batteriene!
I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
Team Associated B44.1
Team Associated B4
Comment
-
Ja, blir gøy å se hvordan den fungerer om tre uker da, blir vel noe a la dette:Originally posted by Ole-idolet View PostJepp!
Sparer litt på å ikke montere demperne også, men det jeg sparer mest på er motoren, esc'en og batteriene!
Comment
-
Flink gutt Ole. Gleder meg til å se den om to uker.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment