Announcement

Collapse
No announcement yet.

Durango DEX410

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • This is a set of two Core-RC Red Molded 1/10 Buggy Rear Tire Inserts. These inserts have been extensively tested, and were used to win the BRCA... CRC-CR141


    This is a set of two Core-RC Red Molded 1/10 4WD Buggy Front Tire Inserts. These inserts have been extensively tested, and were used to win the BRCA... CRC-CR142


    disse innlegga funker bra, og holder lenge!! de dekka du fikk med, brukte jeg blå inlegg og det er minispike 2 hjul som sitter på.. de er de tikke noe innlegg i gjen i ..

    Comment


    • Hei Niklas.

      Hva slags fjærer er det som står på bilen? De bak er mørkegrønne og de foran ser brune ut (finner ikke de brune i Durango's sortiment). Kunne være greit å vite.

      Mvh Ronny
      Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

      Comment


      • Det er Team Associated ( eller hvordan det skrives) fjærer.

        Comment


        • Gode greier. Finner sikkert en tabell som viser egenskapene med et søk.

          Ronny
          Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

          Comment


          • det er en fin liste her...http://rc.myocard.net/?page_id=6

            Ellers fungerer de originale fjærene godt om man borrer opp stemplene til 1,4mm. x 3 foran og 1,5mm. x 3 bak
            " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

            Comment


            • Takker

              Fant denne også:

              Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

              Comment


              • Noen som kjenner til denne servosaver'n som Brian K. har på sin Durango her? -Ser ut som en Tresray??

                Comment


                • Ja, det der er Tresray. Det finnes også et billigere alternativ. http://cgi.ebay.com/Racers-Edge-DEX4...item35af80ac58 Men den er ikke rød...
                  Kyosho Lazer Zx5 FS2 / Kyosho TF-5 Stallion Shin /Kyosho RB5 SP2 Vega
                  Durango DEX 410 / DEX410R / DEC410R

                  Comment


                  • Originally posted by hloland View Post
                    Ja, det der er Tresray. Det finnes også et billigere alternativ. http://cgi.ebay.com/Racers-Edge-DEX4...item35af80ac58 Men den er ikke rød...
                    Takker så innmari for den linken!! Jeg skal ha en slik-he he...

                    Comment


                    • Om noen har problemer med ødlagte gir så kan en i tillegg til dette; http://www.team-durango.com/blog/?p=2584
                      sitte et 5*8*2,5 mm lager og et shim på 0,2mm mellom "Input shaft bearings"
                      Dette funket helt topp.
                      Kyosho Lazer Zx5 FS2 / Kyosho TF-5 Stallion Shin /Kyosho RB5 SP2 Vega
                      Durango DEX 410 / DEX410R / DEC410R

                      Comment


                      • vurdera kjøp av durango dex410r, blir kun for moro,ikkje konkuranse,er den et greit valg? om en oppgradera suspension holdarane til alu?
                        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                        Comment


                        • Durango dex410 V3 er ikke mye dyrere, og har oppgraderingene du trenger.
                          Last edited by hloland; 15 November 2011, 16:08.
                          Kyosho Lazer Zx5 FS2 / Kyosho TF-5 Stallion Shin /Kyosho RB5 SP2 Vega
                          Durango DEX 410 / DEX410R / DEC410R

                          Comment


                          • blir endel dyrare,410r får eg med gratis frakt og uten moms.. 1500 i postkassa..
                            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                            Comment


                            • Hvis det er kun for moro hadde jeg aldri kjøpt denne bilen. Da ville jeg heller kjøpt noe helt annet. Short course eller monstertruck eller noe annet, crawler. Å kjøre disse konkurranse bilene utenom bane er like gøy som å se maling tørke etter 5 batterier. I tillegg er denne bilen laget for racing ,dvs at du trenger mini mottaker og liten regulator for å ikke bruke en dag på å plassere utstyr og ledninger. Men hvis du skal på bane å kjøre kun for gøy er det en veldig bra bil bare for å ha sagt det. Men hadde kanskje startet med en 2 hjulstrekker. Mine 2 øre..
                              Kyosho TKI2 WC - Durango Dex 210
                              KO Propo - LRP - Byron Gen2 Fuel
                              TEAM RADIOSTYRT MODELLHOBBY - BERGEN

                              Comment


                              • har både monster og short couse...pluss det meste anna..men mangla buggy..kan bli litt bane og,men mest på morro...har vel 25 bila elle nåkka,syns forsovidt det e moro med kyosho st-rr i grustak eg då... 2wd e i planen det og,enten dex210 eller ass b4.1 factory team..
                                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X