Announcement

Collapse
No announcement yet.

Durango DEX410

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Felger følger med, men ikke dekk.
    Nå er den jo å få kjøpt i norge også vettu. trur ikke du sparer mye på å kjøpe den fra england.
    Momsen får du oppe på der uansett.
    Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
    MustIt RCsenter..

    Comment


    • #32
      Men jeg mener jeg leste et sted at alu chassis ikke er lov på hverven bukta på el-buggy banen. Så da er ikke denne lov der da ? Ser jævli tøff ut den der
      CRC - 3Racing - Tamiya

      Comment


      • #33
        Originally posted by Martin K. View Post
        Men jeg mener jeg leste et sted at alu chassis ikke er lov på hverven bukta på el-buggy banen. Så da er ikke denne lov der da ? Ser jævli tøff ut den der
        Jeg tviler på at det blir noe problem da flere av gutta der ute har denne nå. Det handler vell mer om at man ikke kan kjøre biler større en 1/10 og størrelse på hjul enn om man har aluchassi eller ikke.
        "The Dagfather" - Dag Mykland
        Kyosho ZX-5 FS & RB5 - LRP/NOSRAM - Vortex Race 5.5 & LRP Vector 6,5 - Spektrum
        XTM X-cellerator - Tamiya Veteranbiler

        Comment


        • #34
          Joda, det er lov.

          Plakaten ble laget lenge før det fantes noen 1:10 buggy med alu chassis...

          Men pass på hvis det får skarpe kanter - fil det da til. Hadde vært synd om teppet på WOD ble flerret opp...

          Med litt sunn fornuft så går dette fint!
          Life's too short to go slow! www.ymr.no

          Besøk mitt showroom

          Comment


          • #35
            Så til de som har E-revo 1/10 (1/8 som det egentlig er) så passer den best på den store banen. Hjulene er for store, den har heller ikke kjøreegenskaper for den lille banen.
            "The Dagfather" - Dag Mykland
            Kyosho ZX-5 FS & RB5 - LRP/NOSRAM - Vortex Race 5.5 & LRP Vector 6,5 - Spektrum
            XTM X-cellerator - Tamiya Veteranbiler

            Comment


            • #36
              Skal du kjøre med alu.chassi, som f. eks Durango, på Bukta, ser vi helst at du kjører med protective film, så sliter ikke alu.chassiet på teppene, og særlig W.O.D.

              Dette vil jeg uansett anbefale på Durangoen for å beskytte chassiet.

              I may have been born yesterday sir, but I stayed up all night!
              Team Associated B44.1
              Team Associated B4

              Comment


              • #37
                da er jammen min kjøpt og betalt og, jeg lærer tydeligvis aldri.....
                MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                TRF-415MSXX
                DEX410

                Comment


                • #38
                  såååååå...... den plakaten sto der lenge før gode gamle RC10 dukka opp på åtti tallet? og jeg som trodde du kunne hjemmeleksa di, Svein Harald

                  Comment


                  • #39
                    ouch!!!
                    Life's too short to go slow! www.ymr.no

                    Besøk mitt showroom

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by SHY View Post
                      Joda, det er lov.

                      Plakaten ble laget lenge før det fantes noen 1:10 buggy med alu chassis...
                      Hva var vitsen med en plakat som forbød alu-chassis hvis det ikke var noen biler med alu-chassis?
                      Dirty Harry Crawler Team
                      http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by jgroneng View Post
                        Hva var vitsen med en plakat som forbød alu-chassis hvis det ikke var noen biler med alu-chassis?
                        Kanskje fordi det fantes biler av større skala med aluchassis? ;o)
                        Last edited by spiro; 28 October 2009, 08:29. Reason: Quote forsvant
                        [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                        -----------------------------------------------------

                        Comment


                        • #42
                          Jeeeeeezez man...

                          Hva er det som får folk til å henge seg opp i slike ting???

                          Fordi det finnes mange fuel-biler med alu chassis. Og ALLE 1:8 OR har det... Stikk opp på den store buggybanen og se hvordan det står til med teppene der... rene sveitserosten!

                          Tror vi sier at uansett så skal alle med alu chassis ha en beskyttelsesfilm under. Dette gjelder kun den lille buggybanen / 1:10 banen.

                          Case closed?
                          Life's too short to go slow! www.ymr.no

                          Besøk mitt showroom

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Ole-idolet View Post
                            Skal du kjøre med alu.chassi, som f. eks Durango, på Bukta, ser vi helst at du kjører med protective film, så sliter ikke alu.chassiet på teppene, og særlig W.O.D.

                            Dette vil jeg uansett anbefale på Durangoen for å beskytte chassiet.

                            http://www.amainhobbies.com/product_...ive-Film-Sheet
                            Selges dette noe sted i Norge, eller Ole har du et sett jeg kan kjøpe? Setter sammen bilen nå og skulle gjerne hatt dette i stedet for det elendige lexan greiene jeg bruker.
                            "The Dagfather" - Dag Mykland
                            Kyosho ZX-5 FS & RB5 - LRP/NOSRAM - Vortex Race 5.5 & LRP Vector 6,5 - Spektrum
                            XTM X-cellerator - Tamiya Veteranbiler

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by dmykland View Post
                              Selges dette noe sted i Norge, eller Ole har du et sett jeg kan kjøpe? Setter sammen bilen nå og skulle gjerne hatt dette i stedet for det elendige lexan greiene jeg bruker.
                              Jeg vet at Losi har en, skal skrive her når/om jeg har fått tak i...
                              Martin Sørlie - 1985
                              TLR - Absima - Spektrum
                              Darkspeed Racing
                              www.teamsmallsize.com

                              Comment


                              • #45
                                Men isteden for å kjase om film under chassi, kan vi få noen bruker erfaringer inn her??? Jeg er meget interessert i hva dere som har kjøpt bilen synes om den. Hvordan den er ift B44 osv osv. Er den så bra som alle skal ha det til? Er den bedre?? Kom igjen, fortell fortell!

                                Jada, jeg har lest alle reviews som er å oppdrive på nettet
                                Men ingen her inne har kommet med noen egne erfaringer.
                                Kyosho TKI2 WC - Durango Dex 210
                                KO Propo - LRP - Byron Gen2 Fuel
                                TEAM RADIOSTYRT MODELLHOBBY - BERGEN

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X