Originally posted by grelland
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Elektro offroad i Tønsberg-distriktet
Collapse
X
-
Regnet ikke med noe annet, ettersom dere er såpass få som jobber med dette. Med "operative" mener jeg når du har tenkt å invitere til invielsesløp. Syns det er uttrolig kult at det nå kommer en 100% gunstgress-bane på østlandet.[ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
-----------------------------------------------------
-
vi får se. Økonomien strekker ikke til for å få til et telleranlegg enda, så noe løp er vanskelig uten noe hjelp fra evt andre klubber i distriktet i år i alle fall. Men det kommer
lå syk i går, så jeg fikk ikke organisert noe mer med graving, men det ser ut som vi har en lead på transport. Vi snakker om 8 ruller som veier til sammen ca 20 tonn, så brenderup varehengeren strekker ikke akkurat til...
Comment
-
Om en av gutta fra Oslo kommer så kan vi sikkert få det til slik at dere låner telleranlegg for helga fra OMK. Med forbehold om at de andre i styret er enig i det. Ole og Andreas er sikkert med på alt som er gøy!Originally posted by grelland View Postvi får se. Økonomien strekker ikke til for å få til et telleranlegg enda, så noe løp er vanskelig uten noe hjelp fra evt andre klubber i distriktet i år i alle fall. Men det kommer
lå syk i går, så jeg fikk ikke organisert noe mer med graving, men det ser ut som vi har en lead på transport. Vi snakker om 8 ruller som veier til sammen ca 20 tonn, så brenderup varehengeren strekker ikke akkurat til...
Vi bruker laptop også, så om dere bare setter opp race-fila ferdig i RCM så er det plug & play! (må grave ned en tellersløfe bare)
Comment
-
RC seksjonen i NMF skal også ha en laptop + software/lisens for utlån... hør evt. med Jon Åge Olsen ang. det.
Comment
-
det er jo kjempemessig.
som nevnt over, fylte vi touranen med 4 biler, og tømte noen batteripakker på grusbanen som ligger inntil området vi skal kjøre på, og vi fikk også målt opp og kikket litt nærmere på hvor plaform skal så etc.
Resltatet av 4 overivrige førere i alderen 4 til 40, en svææær grusbane og noen provisoriske hopp ble noen timer med reparasjoner i kjelleren, men det må man tåle
Har også fått på plass transport av kunstgresset, så nå mangler det bare en avtale med graveren så skjer det ting
Comment
-
kort oppdatering:
Da skal graver være på plass mandag førstkommende, og når det er gjort (skal planere området og bygge opp hopp) så er det duket for dugnad med rulling av 2 tonns tepperuller
Kommer tilbake med detaljer om når det skjer, så kanskje vi får med oss nok folk
Her er et stemningsbilde fra i går; containeren som skal fungere som kjøreplattform og lager/tellebod er på plass:
Comment
-
Originally posted by grelland View Postok, ett VW-bilde til da
dette tok jeg på vei hjem fra møte på banen i går kveld
[ATTACH=CONFIG]34324[/ATTACH]
Nice!!!!!!!!!!
Comment
-
rullene er ca 1.5m i diameter, og 3 m brede. ca 25 m lange ferdig utrullet.
De veier mellom 1.5 og 2 tonn per rull, og han som hadde rullet ut tilsvarende ruller sa at man klarte det til nød med 10-12 mann
vi har fått 8 ruller, så det tilsvarer mellom 15 og 20 tonn, og lastebilmannen regnet med at han måtte kjøre to lass.
Comment
-
har vært og målt litt mer, og med den plasseringen på containeren, må vi kutte hjørnet av baneområdet, og da blir det noe slikt.
for at graveren skal få laget hoppene på riktig sted, må jeg tegne dette ganske nøyaktig i helga, så alle innspill er velkomne. Tror ikke vi gidder å flytte så mye på hoppene når gresset er lagt..
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment