For de som ikke er på mailinglista, eller bare gereelt er interessert, kan det meldes om at førtskommende søndag samles en gjeng ca kl 1300 for å gjøre en liten innsats igjen. Det er lov å ha med biler, så kan vi kjøre litt innimellom sjauing.
det gtår stadig fremover, og nå er hoppene nydelig og smoothe, og doseringa etter tabletopen er fikset på.
Nå gjenstår det å feste banemarkeringer rundt hele ytterkanten, og få ferdig rekkverk på platformen, så kan vi begynne med litt mer regelmessig kjøring.
Og etter at jeg var en liten sving utom banen og så på Bakken sr og jr som testet litt, satt jeg meg på terassen i det strålende været og gjorde noen forberedelser:
Jeg er påmeldt NC1 til helgen, men jeg lurer nesten heller på å besøke dere så jeg kan trene litt på kunstgress før Nordisk jeg. Er dere klare for celebert besøk enda?
Som du ser er det fortsatt litt byggeplass-tendenser, og vi mangler litt grunnleggende fasisliteter som strøm og mekkebord, men dersom vi planlegger litt slik at det er folk der, legger vi fram strøm i alle fall.
På lørdag er klubbhuset åpent med vafler, brus og kaffe også
Veldig hyggelig med celebert besøk, siden vi trenger litt konstruktiv kritikk hvis det er ting som ikke er helt på stell
Vi har en liten samling i morgen kveld, da kan jeg finne ut hvor mange som kan stille til helgen.
heisann, nei jeg tok ikke bilder sist jeg var der, men det kan fikses. Banen er strengt tatt åpen bestandig, men vi har ikke strøm eller pit enda. Men hvis været er ok, og du har med bord og stol, kan det kjøres så mye man orker. Jeg legger bare frem en lang skjøteledning så har dere til lading.
Lørdag er det kjøring på ATV-banen som ligger ved siden av, så da er kiosken åpen med kaffe og vafler også.
Tok noen bilder i dag, og Kona skulle sette de sammen til ett stort, hun er mer dreven på photoshop enn meg....
Her er et bilde av bilen min etter to pakker på banen i kveld:
Poenget er at det regnet øl og bananer i går, men slik ser altså bilen ut etter 30 min kjøring dagen etterpå Dette alene er grunn god nok til å bruke kunstgress når vi tross alt bor i Norge
prøv Holmsbrekkene, Nøtterøy. Banen ligger i krysset Tenvikveien/Holmsbrekkene. Eller ring meg når du passerer brua over til Nøtterøy, så kan jeg geleide deg. Har du laaaaaang skjøteledning?
Comment