Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygge om Kyosho Mad Force

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zerpent
    replied
    Gratulerer!

    Må si jeg er en smule misunnelig akkurat nå
    Kos deg med ny bilen!

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Yes, da var bilen i hus
    Det første jeg gjorde etter første kjøreturen var å konvertere den, heheh. Hvordan får jeg karosseriet til å passe?
    Jeg hadde også littegrann problemer med å få batteriene til å passe, noe som var veldig rart, siden det er HPI som har laget batteriene, og de påstår at det er perfekt match med Savage Flux.. Batterilukene åpnet seg også under kjøringen (Er egentlig usikker på om jeg kanskje kom borti noe da jeg tok av karosseriet, men tror ikke jeg gjorde det)..
    Last edited by Alfi27; 30 August 2011, 22:23.

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Jaha, hvor mange trenger han da? Og hvor mye vil han gi? 100 kr per par?

    Og der var bilen sendt og
    Last edited by Alfi27; 25 August 2011, 20:07.

    Leave a comment:


  • SAVAGEry
    replied
    Har du breie aksler til overs kan jeg godt hjelpe deg å bli kvitt dem ^^ veit om en stakkar borti Elverum som kunne trengt noe slikt

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    DA hadde endelig bilen kommet på lager, så den kommer en gang i neste uka
    Gleder meg noe sinnsykt

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Og det viste seg og at det følgte med ekstra brede akslinger i konverterings-settet, så det var 2-300 rett i dass. Jaja, kjekt å ha

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Da var ekstradelene og batteriene ankommet, men kan selvsagt ikke bruke noe av det...
    DBX'en tåler ikke 3-cellers Lipo..

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Da var Flux HP + en haug med ekstradeler bestilt
    Men syns at det er litt teit at alle ekstradelene og batteriene kommer på fredag eller i neste uke, mens selve bilen kommer sent i august/tidlig september...
    Last edited by Alfi27; 10 August 2011, 18:53.

    Leave a comment:


  • SAVAGEry
    replied
    Originally posted by Alfi27 View Post
    Så vidt jeg vet er det bare motoren og esc som er ulike, ellers er det nøyaktig samme bilen. Hvorfor den er discontinued på de europeiske sidene vet jeg ikke.. Men jeg holder meg i skinnet og venter på HP (bestiller selvsagt så fort paypal har bekreftet bankkortet). Skal jeg først ha, skal jeg ha det råeste Og det sies også at det ikke er spesielt smart å bygge på 2350 så den blir like stor som XL... Antakelig på grunn av motoren.
    ja, er nok en del mindre torque på 2350, og dårligere ESC. Ville lett ha gått for HP, og spesielt som du sier selv; hvis du skal bygge om til XL

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Så vidt jeg vet er det bare motoren og esc som er ulike, ellers er det nøyaktig samme bilen. Hvorfor den er discontinued på de europeiske sidene vet jeg ikke.. Men jeg holder meg i skinnet og venter på HP (bestiller selvsagt så fort paypal har bekreftet bankkortet). Skal jeg først ha, skal jeg ha det råeste Og det sies også at det ikke er spesielt smart å bygge på 2350 så den blir like stor som XL... Antakelig på grunn av motoren.

    Leave a comment:


  • Zerpent
    replied
    Er det store forskjeller på HP og 2350 bortsett fra motor og ESC?
    Ser på de europeiske sidene til HPI at den står som discontinued men ikke på de amerikanske sidene...

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Hmm... De hadde ikke det kitet der man gjør Flux like bred som XL hos Amain, og det ble ca like dyrt som Amain uten det kitet som hos Tower med det kitet (inkl alt det andre selvsagt). Det kitet koster 800 i Norge, så tror jeg heller venter på Tower, jeg..
    Edit: Nå la jeg forøvrig noen bedre (og dyrere) batterier i kurven hos Amain, siden de ikke hadde HPI Plazma der.. Hvert batteri kosta 40$ mer enn de jeg valgte hos Tower, så det kan ha litt å si..
    Og jeg tok utgangspunkt i fraktprisen som ble oppgitt her
    Må innrømme at det frister noe sjukt å bare gå for Flux 2350, men skal prøve å holde meg i skinnet..
    Last edited by Alfi27; 9 August 2011, 17:05.

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Hmm... På det jeg har i handlevognen for øyeblikket, får jeg 250$ rabatt hos Tower.. Men det er vel nesten så mye det er i forskjell på fraktkostnadene.. Skal sjekke det skikkelig opp

    Leave a comment:


  • Zerpent
    replied
    Hehe. Da er du flinkere enn meg

    Men kommer jo selvfølgelig ann på hvor mye det er snakk om da.

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Hmm.. Det var dårlig i forhold til Tower ja.. Er ikke interessert i å la utålmodigheten min koste meg så masse penger..

    Leave a comment:

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X