Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygge om Kyosho Mad Force

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zerpent
    replied
    Er bare å melde seg på nyhetsbrevet hos Amain også så får du kodene der. Men som sagt så har de maks 75$ avslag og da må du handle for over 750$

    Leave a comment:


  • SAVAGEry
    replied
    3-5dagers frakta på amain var 107$ og 6-10dagers var 86

    rabattkodene på amain har jeg aldri vært borti :/

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Tower skal ha 277$ for å frakte bilen + en haug med ekstradeler..
    Hvordan får man rabattkoder på Amain, da? Godt mulig at det ikke blir så fælt mye dyrere..

    Leave a comment:


  • SAVAGEry
    replied
    Originally posted by Alfi27 View Post
    Nop, er ikke registrert fra før..
    Er ekspress-leveringa også mye billigere? Og er det en pålitelig sjappe?
    aha... :/

    er nettop ekspressleveringa dems som er billigere, ja bruker alltid den derfra. vet ikke om det gjelder for så store forsendelser, tho... men de har jo ikke de rabattkodene, så det blir nok mye dyrere ( om du skulle bruke det i utgangspunktet).

    Amain er vel en av de største RCbutikkene på nett ^^

    Leave a comment:


  • Zerpent
    replied
    Jeg bestillte med express fra Amain for noen måneder siden og fikk det 5 dager senere. Skal ikke klage på det

    Sjekket express levering for kun Savage bilen og det ble 108$ tror jeg. Vet ikke hva Tower tar.

    Edit: Jeg hadde ikke Paypal oppe og gå når jeg bestillte derfra. Hadde nettopp fått nytt bank kort. Hadde hørt veldig mye bra om Amain og regnet med det var et sikkert sted å handle fra så jeg brukte bare vanlig Visa kort betaling.

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Nop, er ikke registrert fra før..
    Er ekspress-leveringa også mye billigere? Og er det en pålitelig sjappe?

    Leave a comment:


  • SAVAGEry
    replied
    Om ikke annet er det iaf mye billigere frakt på amain

    hva da? bekrefte bankkortet? er du ikke registrert hos paypal fra før da?

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Faen altså, Paypal har enda ikke sendt koden jeg må ha for å bekrefte bankkortet...
    Må vente til i morgen eller senere i dag for å bestille da..

    Leave a comment:


  • SAVAGEry
    replied
    Originally posted by Alfi27 View Post
    Skal akkurat til å bestille nå ja, og det blir Savage og et hav av ekstradeler (som koster nesten like mye som selve bilen) for å gjøre den mer stabil
    Jævlig dyrt, men håper det blir verdt det. Den er ikke på lager, men bestiller express-levering, siden jeg er en sånn type som helst skal ha tingene før de er bestilt, heheh.
    Forresten, vet dere om de der "estimated delivery" greiene til Towerhobbies er til å stole på? Altså, hvis de sier at den skal komme på lager i slutten av august, så kommer den faktisk på lager da.

    De stemmer som regel ganske bra

    Ska'kke bestille batterier og samtidig slenge med en lader (20$ elns) fra hobbyking?

    Leave a comment:


  • Zerpent
    replied
    Hehe. Jeg er akkurat likens når det gjelder bestilling på nett. Hater å gå og vente på pakken Velger stort sett express så sant det ikke er alt for stor prisforskjell.

    Lykke til med kjøpet og kom med en liten review når du har fått den så kanskje det hjelper meg med å bestemme meg

    Når det gjelder det med estimert lagerstatus så vet jeg ikke. Har sett at det kan være så som så på enkelte norske nettbutikker men.
    De har den på lager hos Amain da: http://www.amainhobbies.com/product_...RTR-w-24-Radio
    De har rabattordninger der også men tror ikke de er like gode som Tower. Hos Amain får du 25$ avslag på bestillinger mellom 250-750$ og 75$ avslag over 750.

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Skal akkurat til å bestille nå ja, og det blir Savage og et hav av ekstradeler (som koster nesten like mye som selve bilen) for å gjøre den mer stabil
    Jævlig dyrt, men håper det blir verdt det. Den er ikke på lager, men bestiller express-levering, siden jeg er en sånn type som helst skal ha tingene før de er bestilt, heheh.
    Forresten, vet dere om de der "estimated delivery" greiene til Towerhobbies er til å stole på? Altså, hvis de sier at den skal komme på lager i slutten av august, så kommer den faktisk på lager da.

    Leave a comment:


  • Zerpent
    replied
    Litt vanskelig å se men er nok ikke allverden nei. Begge kan vel justeres både opp og ned da så. Er kanskje ikke så lurt å justere Savagen høyere for da får den vel bare enda mer lyst til å tippe over

    På sidene til Traxxas så står det at Revo har 98mm bakkeklaring men finner ikke noen info om Savage hos HPI.

    Vanskelig å gjøre seg opp noen mening om hvilken jeg har mest lyst på. En dag er det Savage som gjelder og neste dag Revo
    Ble det til at du bestillte Savage Alf?

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Det er bra, da slipper jeg å kjøpe ny lader ^^
    Kjøper to av HPI Plazma 11,1v 3800 mAh, så jeg slipper å kjøpe ny lader (laderen min kan kun gi 3300 mAh når den skal lade 3-cellers batteri). Jeg har også 2 sett med 2-cellers Lipo som jeg kan bruke i Savage'n, så får mye kjøretid
    Ang bakkeklaringen, så ser det ikke ut til å være så sinnsykt stor forskjell, hvis du ser her: http://www.hpiracing.com/showimage.p...geFlux_015.jpg og her: http://www.rcmodelpro.com/files/TXEV-110-5.jpg

    Leave a comment:


  • Zerpent
    replied
    Så vidt jeg har skjønt så tar det bare lengre tid å lade. Andre veien er vel mer risky. Men det kommer veldig an på kvaliteten på batteriet. Ser veldig mange plasser at det blir anbefalt å lade 1:1 uansett for å være sikker og å ta best vare på batteriet.

    Denne tråden har virkelig vekket min interesse for E-Revo og Savage Flux
    Koser meg veldig med Rustleren men bakkeklaringen irriterer meg titt og ofte. Hvor stor forskjell er det på bakkeklaringen på en Revo og Savage? Regner med begge er vesentlig høyere enn en Rustler.

    Leave a comment:


  • Alfi27
    replied
    Jepp, skal slenge med et slikt sett og da. Men dette kommer ikke til å gå ut over bashe-mulighetene (eller hastigheten)? (så lenge jeg bare hiver på alt jeg har linket til og dette aksling-settet, og ikke senker den noe)
    Og forresten.. Er det noe "farlig" med å lade et batteri på 3800 mAh når laderen bare klarer å gi 3300 mAh?
    Last edited by Alfi27; 9 August 2011, 13:27.

    Leave a comment:

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X