Har tenkt på pre-order jeg også...men lurer på hvilke butikker mbx6 tidligst ventes å komme.
Noen som vet?
Hvis ikke hopper jeg på den gode prisen på carro
Håvard Haugland - 93 mod
* Mugen Seiki * Futaba * RB/GO engines * Mecca *
Team www.microracing.se
Hei, her kommer litt test info om den nye bilen. Fra Scott Huges
To all,
I was able to get the 6 built and ran at the final Saturday Series yesterday. The car is amazing. I had a .5 second of a lap with several other laps faster then the Drake. My consistency was a little off but going back this morning to do some more testing and running for the worlds. I wasn't trying to do hero laps either. I was really impressed and looking forward on the worlds.
Dette er hva han kjørte på testen:
Shocks
6 hole piston (not sure on hole size) try and get that before the worlds
350 front 300 rear
soft spring in rear
medium spring in front
Diffs
7,000 frt
10,000 center
3,000 rear
I went with thicker diffs due to running on a high bit, smoother track during testing
Overall
Car has ALL NEW parts. Off of the top of my head there is nothing interchangeable except some bearings and such. Maybe the steering rack but I'm not even sure of that.
vet du hvilken potte og bend som funker på nye ninja'n?
Er det 2042 og kort bend?
Skal visst være det ja.. Men skal du kjøre litt utenlands til års så vil vel ikke den kunne brukes?!?. I statene er de visst utrolig fornøyd med JP3 potta også
Skal selv teste med grp 3009 pipe, godkjent og den skal visst fungere greit. Hong Nor 3016 skal visst nok også fungere, så det er noe å ta av Engang FLS system og du vil aldri gi slipp på den, hehehe.........
B01 har hel veiv, B01A har epoxy i veiva, litt mer snasne orginal lagere og Mario Rossi kvaltetskontroll.
Temelig lik GRP tuned, begynner å bli vrien å finne deler til, men jeg tipper at GRP deler tar deg langt.
O.S. motoren har gjort det bra, virker det som.
B01 har hel veiv, B01A har epoxy i veiva, litt mer snasne orginal lagere og Mario Rossi kvaltetskontroll.
Temelig lik GRP tuned, begynner å bli vrien å finne deler til, men jeg tipper at GRP deler tar deg langt.
O.S. motoren har gjort det bra, virker det som.
Hehe.... her ble det nok en liten misforståelse!! Tom erik lurer på forskjellen på den nye JX motoren, den har også kommet med en A til slutt hvis jeg skjønner rett!!?
Det jeg har fått opplyst er at den er gjort endel lettere enn 21B01 modellen,(for å henge med bilen og total vekta) samt så er forgasseren visst nok gjort om noe så den går med mindre venturi, som igjen skal gjøre den noe snillere på fuel!!
PS!! grp ninja b01A har ikke epoxy i veiva, samme lagre som forrige samt begge er MR kontrollert....... Forskjellen der var stort sett forgasseren, da den første modellen trakk falsk luft som bare det!!
OP E0053 MBX-6 DECAL 2pcs.
OP E0117 TITANIUM REAR UPPER ARM
OP E0142 AL. KING PIN BALL (4pcs.)
OP E0142/1 AL. KING PIN BALL (2pcs.)
OP E0163 FRONT ANTI-ROLL BAR φ2.2mm
OP E0164 FRONT ANTI-ROLL BAR φ2.3mm
OP E0166 FRONT ANTI-ROLL BAR φ2.5mm
OP E0167 FRONT ANTI-ROLL BAR φ2.6mm
OP E0168 REAR ANTI-ROLL BAR φ2.7mm
OP E0169 REAR ANTI-ROLL BAR φ2.8mm
OP E0171 REAR ANTI-ROLL BAR φ3.0mm
OP E0172 REAR ANTI-ROLL BAR φ3.2mm
OP E0173 AL. REAR UPRIGHT SET
OP E0173L AL. REAR UPRIGHT L
OP E0173R AL. REAR UPRIGHT R
OP E0233 SPUR GEAR 44T
OP E0235 SPUR GEAR 48T
OP E0240 WIDE OFFSET WHEEL HUB 1mm
OP E0241 WIDE OFFSET WHEEL HUB 2mm
OP C0304A BRAKE PLATE
OP C0361 BRAKE PAD BLUE
OP E0544 DAMPER PISTON (φ1.25 6H)
OP E0549 AL. FRONT DAMPER STAY
OP E0550 AL. REAR DAMPER STAY
OP E0551 FRONT DAMPER SPRING φ1.6/ 9.5T
OP E0553 FRONT DAMPER SPRING φ1.6/ 9.0T
OP E0554 REAR DAMPER SPRING φ1.6/ 10.5T
OP E0556 REAR DAMPER SPRING φ1.6/ 10.0T
OP E0704 AL. CLUTCH SHOE (LIGHT WEIGHT)
OP E0708 CLUTCH BELL 14T
OP E0709 CLUTCH BELL 15T
OP C0751 3P CLUTCH SPRING φ0.9mm
OP C0753 3P CLUTCH SPRING φ1.1mm
OP E0808 TITANIUM TURN BUCKLE ROD 35mm
OP E0830 TITANIUM STEERING ROD 44
OP E0831 TITANIUM SCREW SET A
OP E0832 TITANIUM SCREW SET B
OP E1011 WING YELLOW
OP E1012 WING BLACK
OP E1014 WHEEL WHITE (4pcs.)
OP E1015 WHEEL YELLOW (4pcs.)
OP P0218 STICKER FLAGE & FLAME
OP P0401 08 LOGO STICKER
Hehe.... her ble det nok en liten misforståelse!! Tom erik lurer på forskjellen på den nye JX motoren, den har også kommet med en A til slutt hvis jeg skjønner rett!!?
Akkurat, da så.
Og det med veiva, det ar du helt rett i, jeg kiket på ei recab veiv og trodde det var B01A veiv, gikk litt fort i svingene.
Her er mitt nye råskinn:
Med unntak av gass/brems servoen så er jeg meget godt fornøyd!
Erru teit eller?
Man sammenligner ikke en Nanda Swift med en MBX4
En ting slår meg likevel, batterifestet på en Hyper ST er enda dårligere enn på en MBX4
Comment