Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hot Bodies D8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

D8 er helt rå!

D8 buggyen er helt rå, sant det med drivakslene, men bytter man disse så blir det mye gøy, bilen kan være litt tyngre enn f.eks Xray osv. Men den er billigere, og det er vel nettopp det som er pris forskjellen, men bytter du ut bunnplaten til en som er frest ut, pluss noen andre småting, så har du VM bilen

Sjekk ut www.hbeurope.com så kan du se litt mer Vi kan eventuelt skaffe deg det du skulle mangle
    www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

Comment

Ready to race!

Klar for Østlandsserien del 2, i Skien.
      Attached Files
      Last edited by Jespero; 14 June 2009, 00:12.
      Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
      Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

Comment

Til Jan Erik

Jeg hører at du har Novarossi +4'en. Kjører du den med turbo plugg, i så fall hvilken? Hvilken potte og bend har du på? Og hvor lenge går bilen din på en tank da?
        Til slutt så hørte jeg at du har prøvd å dra av litt vekt på bærearmene dine. Åssen har det gått? Jeg har Fioroni chassisplate og den veien 128g mindre enn standard. Kan absolutt anbefales

Comment

Originally posted by Jespero View Post
          Til Jan Erik

Jeg hører at du har Novarossi +4'en. Kjører du den med turbo plugg, i så fall hvilken? Hvilken potte og bend har du på? Og hvor lenge går bilen din på en tank da?
          Til slutt så hørte jeg at du har prøvd å dra av litt vekt på bærearmene dine. Åssen har det gått? Jeg har Fioroni chassisplate og den veien 128g mindre enn standard. Kan absolutt anbefales
          hei.
          jeg kjører standard plugg.
          potte er 9901,bendet står det 41021 vet ikke om det er betegnelsen på bendet
          vet ikke hvor lenge jeg kjørte på tanken (husker ikke)
          ja jeg har vert å dremla ut litt plast skjønner ikke helt greia med å fylle de med plast
          så jeg ble kvitt noen gram,men ikke veldig mye
          fioroni plate hadde vert en lur ting å investert i ser jeg,128g er jo ganske ok å bli kvitt
          hva kostet den om jeg tør spørre?
          skal du til hof i helga?

Comment

Originally posted by jan erik kåsa View Post
            hei.
            jeg kjører standard plugg.
            potte er 9901,bendet står det 41021 vet ikke om det er betegnelsen på bendet
            vet ikke hvor lenge jeg kjørte på tanken (husker ikke)
            ja jeg har vert å dremla ut litt plast skjønner ikke helt greia med å fylle de med plast
            så jeg ble kvitt noen gram,men ikke veldig mye
            fioroni plate hadde vert en lur ting å investert i ser jeg,128g er jo ganske ok å bli kvitt
            hva kostet den om jeg tør spørre?
            skal du til hof i helga?
            Ok, tenkte jeg skulle prøve med turbo underhead og plugg. Jeg har en +4 på vei fra Buggyshop nå, og han skulle sende meg samme potte og bend som du bruker. Blir nok bra det Jeg hører jo at den går 10-11 minutter på en tank, og det er jo veldig bra. Jeg har en Orion Abi, og da må jeg pitte på 6,30-7,00 min.
            Fioroni plata er bra den. Koster ca 110USD på Amain, og er absolutt verdt det. Jeg brukte den på ØS runda i Skien, og bilen hoppa høyt over det store dobbelthoppet der nede. I tillegg til den, må man ha en senterdiff riser fra D8T. Ellers stikker drevet ut gjennom bunnen av chassiset.
            Det blir desverre ikke Hof tur på meg. Jeg gifter meg til lørdagen, så da må jeg stå over. Litt synd, for det er jo hjemmebane, og det går ganske fort der. Men jeg kan melde at banen er veldig bra. Lite hull og veldig hard. Bare å sette høyden på bilen så lavt som mulig Lykke til i helga

Comment

jo takk for det
              du får ha lykke til du også med bryllup.
              vi snakkes sikkert på neste løp

Comment

Originally posted by Jespero View Post
                Hva skjer Kjetil?? Jeg ser at alt utstyret ditt ligger på FINN.

han ska begynna me on-road har eg hørt..
                € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

Ja sant. skjørt 2 runder med 1/8 track. da skjønte jeg at jeg skjørte feil klasse for og si det mildt.
                  Shepherd V10 - Novarossi
                  Serpent S120 Link - LRP

Comment

forstår deg godt.
                    må liksom finne si greie og kjøre på med den.

har du solgt buggyane dine nå?
                    kjørte du ikke for kristian (teambuggyshop.no) ??
                    € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                    € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

Tenkte å kløpe en D8,lurte på om noen kan anbefalle en side som er bra og billig å kjøpe fra?

Comment

Buggyshop har biler. Og det vil fungere bra med Novarossi'en din.

Comment

Tenkte siden Dollaren er så lav nå så må det vel være billig fra USA?

Comment

amain.com eller enda billigere rcmushroom.com fra Hong Kong. Husk bare på at det er et momstillegg på 25 prosent.

Comment

Men om du skal handle for over 4-5.000kr fra utlandet nå, kanskje det lønner seg og vente til dollarn er på 5,5 i gjen!

Comment

Originally posted by TLO View Post
                                Tenkte å kløpe en D8,lurte på om noen kan anbefalle en side som er bra og billig å kjøpe fra?
                                Hei
                                Ta en tur innom buggyshop.no du, bra service kjapp levering

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X