Originally posted by K-man
View Post
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hot Bodies D8
Collapse
X
-
-
-
-
-
Hara edition
Har fått bygd og kikka litt på den nye D8 Hara Edition de siste dagene.
Vogna kommer med alt av de kule lettvektsdelene og har fått litt småendringer. Skal bli spennende å få lagt den på vekta for å se forskjellen fra standard bilen.
Stort sett det meste av de som kan kjøpes til option deler til std D8 følger med:
* Lettvekts differ
* Alu spindler og huber
* Lettvekts bunnplate, 3mm
* Lange dempere og nye fjærer bak
* Nye 5mm dempertårn
* Høyt dempertårn bak
* Ny, forsterket drivlinje
* Gjennomgående hingepins
* Motor flyttet nærmere senter
Pivotballs og annet småtteri i alu / lettvekt.
Gleder meg som en unge til å få testa den til sommer`n..
Bunnplata kommer som standard med den nye 3mm plata, lett og myk.

Senterdiffen kommer med nytt spurdrev, lokk, innmat og outputdrives. Alt i alu / lettvektsdeler.

Hele drivlinja har blitt oppgradert med forsterkede drivaksler og med en ny løsning på senterdrivakselen foran. Den kommer nå med dobble kryss. Litt usikker på grunnen til dobble kryss, men tipper det har noe med vibrasjoner eller holdbarheten å gjøre.

Plasten har aldrig vært noe problem på D8`en, men den kommer nå med alu huber og styrespindler. Tipper dette er gjort for å få vekk litt slark, det kjennes hvertfall mye tightere ut nå enn på den forrige.


Hubene bak har også flere justeringsmuligheter.

More to come...Last edited by Hilux; 18 December 2010, 11:19.Team Mustit RC- Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -
Comment
-
Helt rått Jonny! Jeg begynner å bygge min til ukenOriginally posted by Hilux View PostHar fått bygd og kikka litt på den nye D8 Hara Edition de siste dagene.
Vogna kommer med alt av de kule lettvektsdelene og har fått litt småendringer. Skal bli spennende å få lagt den på vekta for å se forskjellen fra standard bilen.
Stort sett det meste av de som kan kjøpes til option deler til std D8 følger med:
* Lettvekts differ
* Alu spindler og huber
* Lettvekts bunnplate, 3mm
* Lange dempere og nye fjærer bak
* Nye 5mm dempertårn
* Høyt dempertårn bak
* Ny, forsterket drivlinje
* Gjennomgående hingepins
* Motor flyttet nærmere senter
Pivotballs og annet småtteri i alu / lettvekt.
Gleder meg som en unge til å få testa den til sommer`n..
Bunnplata kommer som standard med den nye 3mm plata, lett og myk.

Senterdiffen kommer med nytt spurdrev, lokk, innmat og outputdrives. Alt i alu / lettvektsdeler.

Hele drivlinja har blitt oppgradert med forsterkede drivaksler og med en ny løsning på senterdrivakselen foran. Den kommer nå med dobble kryss. Litt usikker på grunnen til dobble kryss, men tipper det har noe med vibrasjoner eller holdbarheten å gjøre.

Plasten har aldrig vært noe problem på D8`en, men den kommer nå med alu huber og styrespindler. Tipper dette er gjort for å få vekk litt slark, det kjennes hvertfall mye tightere ut nå enn på den forrige.


Hubene bak har også flere justeringsmuligheter.

More to come...
www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *
Comment
-
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Posts: 440,447
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse


Comment