Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hot Bodies D8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Golfie View Post
    Vurderer sterkt en OS-motor jeg da http://www.osengines.com/engines/osmg2051.html Koster litt, så får se hva det ender med... Bilen får jeg på fredag, og gleder meg som en unge til å bygge

Du skriver "tilgjengelig hos upgrade".... Egen nettside? Var ukjent... Link?

www.upgrade-rc.com

der fikk jeg bestilt skin til den gamle D8en. det sorte og det hvite bulldog.
    fikk mail idag av upgrade og dem kommer ikke til og lage skins til det nye Tricky bodyen til Hb. :-/
    Så då kommer eg nok til og sette på Bulldog på den. La meg minne på at det er 30% der nå
    € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
    € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

Mange T har dere på clutchbellen? Og hva slags clutch kjører dere med (teflon, alu, merke)??

Ang diff. olje så mener jeg å ha lest en plass at 5 bak og midt, samt 2 fremme funker generellt bra? Riktig? Hva breuker dere?
      Jeg kjører med 16t på klokka.. med alu sko på. På Hara`en så står komposit skoa i men kan fort bli bytta. :P
      har idag 1mm fjærer i begge bilene.

Diffoljer så har eg 5/5/3 i den gamle og så satt eg i oppsettet som følger med byggesettet for å prøve det og.
      Synes kansje at det er litt tykk olje i demperene fremme, hva bruker du der hilux?
      € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Originally posted by K-man View Post
        Synes kansje at det er litt tykk olje i demperene fremme, hva bruker du der hilux?
        Jeg er enig i at den kjennes litt stiv ut med 500 olje foran som anbefalt på Hara bilen, men tenkte jeg skulle prøve det. Leser at mange er fornøyd med setupet som kommer med bilen og at de vil ha tykkere olje foran pga lange dempere bak.

I fjor kjørte jeg kun med korte dempere bak, så da kjørte jeg 1.4mm stempler foran med 350 / 400 olje og 1,3mm stempler bak med samme oljen, hvis jeg ikke husker helt feil.
        Team Mustit RC
        - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

Comment

• aah.. da får vi hvertfall teste å se hvordan det fungerer.

tenkte på dette med det batteriet.. hvordan gjør en med festing av batteri med noe slikt på bilen?

This is a optional Xtreme Racing Carbon Fiber Servo Tray, and is intended for use with the Hot Bodies D8 1/8 scale buggy. This tray installs over the... XTR12103
          € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Den der har jeg aldrig brukt, men tipper det er likt med skruene på batterilokket.

Den er vel egentlig for å stive opp hele radiotrayet, men jeg synes ikke jeg har hatt behov for det.
            Team Mustit RC

Comment

• forstår.. ..
              jeg tenkte mer om det va for å fjerne mesteparten av radiotrayet.. men så at det er jo ikke no plasser å feste batteriet.
              kansje en skulle fått lagd et.. hmmm.. bena er ikke problem.. men hvor får man tak i carbon skjært ut på mål?
              € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

• Dååh tog eg å la motaker fremme å life pakken bak. Litt dremling på lokket for å få plass til ledning. Er en liten glipe sia batteriet er for høgt. Festa lokket med strips. Får funke d.
                € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

Dååh tog eg å la motaker fremme å life pakken bak. Litt dremling på lokket for å få plass til ledning. Er en liten glipe sia batteriet er for høgt. Festa lokket med strips. Får funke d.
                  pics??............
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

forstår.. ..
                    jeg tenkte mer om det va for å fjerne mesteparten av radiotrayet.. men så at det er jo ikke no plasser å feste batteriet.
                    kansje en skulle fått lagd et.. hmmm.. bena er ikke problem.. men hvor får man tak i carbon skjært ut på mål?
                    Radiotrayet er en del av stivingen til chassisplata, så jeg ville kanskje vært litt forsiktig med å fjerne for mye.

Når jeg testet Fiorini bunnplata i fjor sleit jeg litt med at den var for myk, så skruende til radiotrayet dro seg ut av plasten etter en stundt. Når dette skjedde, ble chassiset så mykt at bunnplata flexet for mye ved harde / dårlige landinger, og clutchbellen slo i bunnplata og jeg tok clutch lager innimellom.

Dette skjedde kun med Fiorini bunnplata, hadde ikke de problemene med Hotbodies eller Tekno RC plater. Så det er kanskje litt skummelt å kappe for mye i radiotrayet?
                    Team Mustit RC

Comment

• Hvor varm plugg er det som funker stort sett greit? Kjørte medium på mt, men ser det følger med super hot på buggymotor... gjerne anderledes med plugg på buggy da?
                      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Hilux View Post
                        Radiotrayet er en del av stivingen til chassisplata, så jeg ville kanskje vært litt forsiktig med å fjerne for mye.

Når jeg testet Fiorini bunnplata i fjor sleit jeg litt med at den var for myk, så skruende til radiotrayet dro seg ut av plasten etter en stundt. Når dette skjedde, ble chassiset så mykt at bunnplata flexet for mye ved harde / dårlige landinger, og clutchbellen slo i bunnplata og jeg tok clutch lager innimellom.

Dette skjedde kun med Fiorini bunnplata, hadde ikke de problemene med Hotbodies eller Tekno RC plater. Så det er kanskje litt skummelt å kappe for mye i radiotrayet?
                        Du sier no dr asså.
                        € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

Hvor varm plugg er det som funker stort sett greit? Kjørte medium på mt, men ser det følger med super hot på buggymotor... gjerne anderledes med plugg på buggy da?
                          Kjører med 5er plugg på min 4c team. Det er varm plug mener jeg.
                          € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

pics??............
                            Har ikke tatt bilde av det mn ska se om eg får tatt någe før årsmøtet.
                            € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

Har ikke tatt bilde av det mn ska se om eg får tatt någe før årsmøtet.
                              kjører du så kan du jo ta med bilen

Comment

kjører du så kan du jo ta med bilen
                                Hehe er jo sant det for såvidt. Me får se.
                                Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1299940670.969882.jpg
Views:	1
Size:	37.7 KB
ID:	772205
                                Legger med dette.
                                € Team Sjølsponsa2012 €

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X