Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Losi 8ight / 8ight T

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kunne sikkert laget ett eget tema av dette men har fått gode tips her før så jeg holder meg her

Skal kjøpe meg lader å tenkte jeg skulle kjøpe en som tar det meste ink lipo++

Noen gode tips?
    Claus Didriksen
    BOMBK

Comment

• Swallow AC/DC
      Den er genial. Lader NiCd, NiMH, Lipo, Lion og bly opp til 5 amp. og du kan selv velge 12V eller 110/220V. Den er ganske liten, og lett å bruke.

Du finner den hos Small Size Hobbyland.
      Viggo Andreassen - Small Size Hobbyland
      Team Losi 8ight + Dynamite 21 + Sidewinder fuel + Panther Tires

Comment

• Vet du hva prisen ligger på? Webshopen er nede for tiden.
        Claus Didriksen
        BOMBK

Comment

• Den koster kr 1095,-
          Viggo Andreassen - Small Size Hobbyland
          Team Losi 8ight + Dynamite 21 + Sidewinder fuel + Panther Tires

Comment

• Leste imellom hele linken men fant aldri ut hvor mye en losi8 koster her i Norge.Anyone?
            Thomas Isaksen 80mod Porsgrunn GMBK SMBK
            Mr.D.Iggin For Speed!
            Team Lost Racing

Comment

• Den koster kr5990.-
              -Bombk-

Comment

• Sjekk siggen min (lite stolt serru) Slenger ut bilde når karross er lakka.
                Mr.D.Iggin For Speed!
                Team Lost Racing

Comment

• Gratulerer med ny super bil .
                  -Bombk-

Comment

• Fikk bare åpnet siden med setupet til Adam Drake fra Neo race i England. Noen som har noen andre som de vet funker? Eller noen som har prøvd dette å kan tenke seg at det funker på Ryggen til helga?Vet at ikke alle har fått kjørt altfor mye med bilen men jeg har ikke fått startan en gang. Har lissom ikke lyst til å stå helt på skratch til søndag.
                    Mr.D.Iggin For Speed!
                    Team Lost Racing

Comment

• Her har du noen http://www.rc-car.com/ME2/dirmod.asp...E9B10C25B096E1

Obs: Jeg ville ikke kjørt med det clutch oppsette som står i bygge beskrivelsen (da slittes skoene raskt).
                      Jeg ville ha kjørt gullfjærer på aluskoene og de grønne fjærer på plastskoene
                      -Bombk-

Comment

• Min bil
                        Mr.D.Iggin For Speed!
                        Team Lost Racing

Comment

• Fg bobla

Kul bil ! liker godt de fargene og mønster var uorginalt. Stilig.

Vet at Viggo brukte 25 olje bak og tror han brukte 30-35 olje foran med 55 stempel pågrunn av tempraturen ute nå som får oljen til å bli tykkere.
                          Gi en rapport på hvordan bilen var å kjøre etter helgen !

Har ikke fått kjørt min enda da vi i Bergen skal holder på å ta regn rekorden fra Bærum med flest antall døgn med regn på rad

Vi er vel passert 80 dager nå og mangler en knap uke til så er vi i boks
                          * KYOSHO MP9 * OS SPEED * SANWA * RB FUEL * KO PROPO
                          ------------TEAM RADIOSTYRTMODELLHOBBY AS-------------
                          * DURANGO DEX 410 * REEDY * ORION * DURANGO DEX 210

Comment

• Originally posted by Ørjan
                            Fg bobla

Kul bil ! liker godt de fargene og mønster var uorginalt. Stilig.

Vet at Viggo brukte 25 olje bak og tror han brukte 30-35 olje foran med 55 stempel pågrunn av tempraturen ute nå som får oljen til å bli tykkere.
                            Gi en rapport på hvordan bilen var å kjøre etter helgen !

Har ikke fått kjørt min enda da vi i Bergen skal holder på å ta regn rekorden fra Bærum med flest antall døgn med regn på rad

Vi er vel passert 80 dager nå og mangler en knap uke til så er vi i boks
                            Silikon er såvidt meg bekjent ikke temperaturavhengig, derfor skal ikke demperoljen være det heller. Derimot blir gummi og plast ofte hardere... Bare for å nevne :P
                            Martin Sørlie - 1985
                            TLR - Absima - Spektrum
                            Darkspeed Racing
                            www.teamsmallsize.com

Comment

• 100 % silikon er nok ikke noe særlig temp avhengig. Men ut fra erfaring så er det liten tvil om at alle demperoljene jeg har brukt (losi, xray, much more, kyosho, mugen etc) forandrer seg i forhold til tempraturen. Noen forandrer seg mer enn andre....
                              Team Smallsize 2010
                              Team Losi 8ight // Spektrum

Comment

• Originally posted by Sturla
                                100 % silikon er nok ikke noe særlig temp avhengig. Men ut fra erfaring så er det liten tvil om at alle demperoljene jeg har brukt (losi, xray, much more, kyosho, mugen etc) forandrer seg i forhold til tempraturen. Noen forandrer seg mer enn andre....
                                Stemmer 100%
                                Ronny Arnesen
                                Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X