Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har du kjøpt noe du fraråder andre og kjøpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by pilotstudent View Post
    Vil anbefale å IKKE kjøpe hpi sin wheeliebar til savagen,den går like lett rundt med som uten.
    enig med deg i det... vett du om en som funker??
    Kjell Nilsen 73mod. GMBK
    XRAY T2 009 3PK 2.4GHz FASST

    Comment


    • #17
      Orginal Savage Wheeliebar funker utmerket den.
      Poenget med den er å kunne kjøre på bakhjulene uten å tippe bakover (noe jeg klarer). Men den er ikke designet for å forhindre bilen i å komme på ryggen når noen prøver på det.
      Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
      Jørn Birkeland. 74.Modell
      http://www.bountyhunter4x4.com/

      Comment


      • #18
        Originally posted by jornbr View Post
        Orginal Savage Wheeliebar funker utmerket den.
        Poenget med den er å kunne kjøre på bakhjulene uten å tippe bakover (noe jeg klarer). Men den er ikke designet for å forhindre bilen i å komme på ryggen når noen prøver på det.
        For en gangs skyld er jeg enig med deg Jørn. selv sliter jeg med att bilen går på ryggen med 47/18 giring, 40 series og 3 trinns. huff altså...
        Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
        Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
        Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4

        Comment


        • #19
          Jeg vet utmerket godt hvordan wheeliebaren skal fungere,men synes ikke at HPI sin løsning er noe serlig god.Prøvd en del på å få til det med å ta wheelier,men vinkelen på bilen er for bratt når støttehjulet begynner å fungere(bilen står nesten vertikalt).Samt at den og er ustabil sideveis.
          Så det vil i mine øyne være bedre med et system der man har 2 hjul som støtter ved en lavere vinkel.
          John Rune Henriksen
          74 Mod.Oppland.

          Comment


          • #20
            Originally posted by pilotstudent View Post
            Jeg vet utmerket godt hvordan wheeliebaren skal fungere,men synes ikke at HPI sin løsning er noe serlig god.Prøvd en del på å få til det med å ta wheelier,men vinkelen på bilen er for bratt når støttehjulet begynner å fungere(bilen står nesten vertikalt).Samt at den og er ustabil sideveis.
            Så det vil i mine øyne være bedre med et system der man har 2 hjul som støtter ved en lavere vinkel.
            Skal man ta lange wheelies, synes jeg HPI sin funker bra. Har sett wheeliebar med to hjul i praksis, men ble ikke imponert. Du får heller modifisere den du har om bilen tipper rundt. Blir vel egentlig mer for drag, men det funker.....

            Bashing? Kun Savage som duger.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Danielj View Post
              Det vil bare si at jeg kjører hardere enn deg ? har hatt min i 3 og et halvt år og knust 5 differ (i plast) ! etter at jeg skiftet til alu har alt funket fint og ingen differ har gått !
              Hvis du har "kjørt" i 3 år, så sier det ikke noe om hvor mye bilen har kjørt. Samme grunn som gjør at 1:1 biler blir oppgitt med km i tillegg til år. For alt vi vet så har bilen sittet på hylla... Sjønner?

              Comment


              • #22
                Drivaksler er ett annet kappitel, 3racing universal aksler er det dårligste je har vøri borti. Bortkasta penger, Integy piggybacks bortkasta peeng, Uff det er mye drit tel Savage å få tak i
                sigpic
                Frank Hansen STAVSJØ **1959**
                Savage SS /OS30,HongNor 9.5/xtm.24,7pro,Spektrum3.0 Hitech agressor fm

                Comment


                • #23
                  Styr unna integy generelt, med unntak av verktøyet deres, som er supert.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Magnus89 View Post
                    Styr unna integy generelt, med unntak av verktøyet deres, som er supert.
                    hva slags verktøy har dem a?
                    Ivan Fazzi 75 modell. savage X med masse mods..savge 25 prosjekt... andre "leker":scorpio 2.9 GHIA 4X4 (vinterbil)
                    alfa romeo GTV (sommerbil) suzuki ATV 700cc:mrgreen: KJØR HARDT, KJØR FORT..

                    Comment


                    • #25
                      skrutrekkere og hjul-nøkler

                      Comment


                      • #26
                        ok takker...
                        Ivan Fazzi 75 modell. savage X med masse mods..savge 25 prosjekt... andre "leker":scorpio 2.9 GHIA 4X4 (vinterbil)
                        alfa romeo GTV (sommerbil) suzuki ATV 700cc:mrgreen: KJØR HARDT, KJØR FORT..

                        Comment


                        • #27
                          Integy stål spurdrev, kjøpte 2 sett og begge sprakk i løpet av kort tid..
                          Øyvind Anthonsen, Alta
                          Savage X, O.S 30 (rip), STS .30 på vei
                          Losi Micro-T

                          Comment


                          • #28
                            Jeg synes stål spur er unødvendig generelt, men skal vurdere å få meg det nye til X SS når jeg går tom for plast-spur, noe som kommer til å ta en stund...

                            Comment


                            • #29
                              Har nå testet diverse Integy deler og værre ræl skal du lete LENGE etter,tar seg unektelig bra ut og er helt sikker topp på hyllebiler.

                              Demperne lekker i alle bauger og kanter og støtstengene bøyes for ingenting.
                              Wheeliebaren er bøyd inn i støtfangeren etter en tur på bakhjula.
                              Luftfilteret spratt plutselig fra hverandre da gjengene hadde tatt kvelden.
                              Spurdrevet klyvdes.
                              Clutchen sitter fast.

                              Har også testet en slik fjærspiral som skal beskytte fuelslangene,så pokker så tøfft ut men i endene er det noen kopper som har så kvasse kanter innvendig at di spiser seg inn i slangene.


                              Så nå er alt byttet ut med originaldeler igjen untatt tankbeskytteren som faktisk har holdt en stund.

                              Har en haug med Integy ræl til salgs hvis noen har en hyllebil
                              Kommer ikke en ENESTE Integy del inn i mitt hus igjen.
                              HPI Savage X Truckzilla-STS .30
                              FS Racing MT 4WD
                              Spectrum DX 3.0

                              Comment


                              • #30
                                felg

                                Originally posted by oysts View Post
                                De felgene fikk jeg i posten på fredag... Kosta bare 180 kroner inkl frakt for fire stykk.... men ...

                                Øystein
                                Hvor kjøpte du felgene?
                                Sebastian Mellemseter.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X