Nope....
Skal på jobb klokken 15:00
Så forresten at noen hadde kjørt og ødelagt det fineste hoppet der ute. Siikert noen med 4 hjulstrekk eller noe. Dårlig gjort.....
Nope....
Skal på jobb klokken 15:00
Så forresten at noen hadde kjørt og ødelagt det fineste hoppet der ute. Siikert noen med 4 hjulstrekk eller noe. Dårlig gjort.....
Sikkert di same eg såg å snakka med om å få litt samarbeid så nå har ødelagt bare for f. Men se på den andra siå så bler det mær utfordrane å kjøra på nytt" unnerlag der nå
E happy eier av nytt SS4,6 sett nå Ska ta delene eg trenge å setta øve på den eg har fra før selga det så e verd någe å ikje trenge tavares på som reserve deler
korleis ser det ut på forus for tida?
lenge siden det har vert noe gang der ute?
Har og kjøpt ny motor. Snart kjørt gjennom 2 liter fuel. Så nå kan eg snart begynne å tune litt. hm ka motor kan det være eg har kjøpt?
Ps: Eg starter den og den sviver faktisk til det er tomt for fuel...
( den blå silikon slangen ødelegger litt av helhetsinntrykket ! )
Savage ssO.S .30,TruckZilla .46(rtr .25 ) T2M .15 m/ tuned pipe,FW05t og Blue Streak .15 (båt), Pro Boat ShockWave 36.
Hitec SRX 40.875Mhz
Svein-Olaf Ognedal, 76mod
korleis ser det ut på forus for tida?
lenge siden det har vert noe gang der ute?
Har og kjøpt ny motor. Snart kjørt gjennom 2 liter fuel. Så nå kan eg snart begynne å tune litt. hm ka motor kan det være eg har kjøpt?
Ps: Eg starter den og den sviver faktisk til det er tomt for fuel...
( den blå silikon slangen ødelegger litt av helhetsinntrykket ! )
Force46. Eller Truckzillamotoren om någen vill kalla den det. Aldri sitt sånnein i action eg. D glede eg meg te...
Ser ut så det ska bli fint på Torstdag/Fredag. Får ta en tur ut då. Men bare gji lyd før det hvis du ska kjøra!!!
Heil rett det.
3 mm TVP ( ramme) HD dogbone og digre dekk/felger. Ikkje prøvd med
de store dekka enda.
Så me får se om noen fordommer kan legges i grava.........
Savage ssO.S .30,TruckZilla .46(rtr .25 ) T2M .15 m/ tuned pipe,FW05t og Blue Streak .15 (båt), Pro Boat ShockWave 36.
Hitec SRX 40.875Mhz
Svein-Olaf Ognedal, 76mod
Comment