Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har planer ja. men ka ti

kl 13
    Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
    Jørn Birkeland. 74.Modell
    http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

• e der 14.....senest...

Comment

• Originally posted by haagen
        e der 14.....senest...
        var der til 14. Meg og soffen, han fikk ødelagt servohorn og jeg, tja se selv

Prøver å laste opp bilde, men det går ikke Jeg fikk ødelagt litt mere

Comment

• Hei Jørn! Hva skjedde, hva gikk i stykker og hva med søndagen?
          Har brukt hele uken på å mekke etter at jeg traff stangen på et fotballmål forrige helg
          Full gass etter landing, litt sladding og så ble det stangen og inn. Hele fronten var myk som kokt spagetti

Hvis noen skal ut å kjøre bak biltilsynet i morgen, gi beskjed, så kan vi kanskje møtes?

-s-
          Bjarte Høylandskjær - SS4,6
          Stavanger

Comment

• Urk fekk ikke kommet meg ut.
            Fikk en utrykt på et nettverk som gikk ned... Ja ja fete penger på det uansett heheh
            Tor Harald Tessem 1976 modell
            Eier Av FG Monster Truck RTR
            Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk

Comment

• Originally posted by SkidKid
              Hei Jørn! Hva skjedde, hva gikk i stykker og hva med søndagen?
              Har brukt hele uken på å mekke etter at jeg traff stangen på et fotballmål forrige helg
              Full gass etter landing, litt sladding og så ble det stangen og inn. Hele fronten var myk som kokt spagetti

Hvis noen skal ut å kjøre bak biltilsynet i morgen, gi beskjed, så kan vi kanskje møtes?

-s-
              Hei ja, fikk ødelagt litt her og litt der, det er fikset nå da . Men tror jeg har litt vont i hodet når jeg våkner(har ikke lagt meg enda, nettop komt hjem fra fest, så nitro lyder i morgen/dag blir kansje litt i meste laget

thtessem , såg etter deg, men du kom aldrig hehe, får ta an igjen

edit : traff et tre foresten. Hadde bånn gass vet ikke om det var treeet som knirka mest eller bilen.

Comment

• AAAAAHHHHHHHHHHHHHhhh
                Er ikke MISSSUNNNELIG på dere der nede uten snø da
                Thor Bjerkely,FG Monster
                Stampede 4x4 Vxl, Stampede vxl, Bandit Vxl,Gravel Hound, Axial ax10
                Support Your Local Rc Shop

Comment

• Er det noen der ute som har motorfester til truckzillaen?
                  Mine er litt bøyde etter noen rundkast.
                  Det var ikkje dagen for noen av oss på lørdag...
                  Bilder av Jornbr sin bil etter tretreff....
                  Savage ssO.S .30,TruckZilla .46(rtr .25 ) T2M .15 m/ tuned pipe,FW05t og Blue Streak .15 (båt), Pro Boat ShockWave 36.
                  Hitec SRX 40.875Mhz
                  Svein-Olaf Ognedal, 76mod

Comment

• Skal prøve å bøye tilbake motorfestene. Har i mellomtida bygd tilbake til .25. Ble veldig liten nå...
                    Savage ssO.S .30,TruckZilla .46(rtr .25 ) T2M .15 m/ tuned pipe,FW05t og Blue Streak .15 (båt), Pro Boat ShockWave 36.
                    Hitec SRX 40.875Mhz

Comment

• Kjøring forus lørdag hvis bra vær? 13 tida?
                      Hitec SRX 40.875Mhz

Comment

• Høres bra ut det Soffen

Comment

• Heisan. Var ute i dag fra ca. kl 13 til 15. Testa ut den nye fuelen min : .modeltechnics dynaglo 25%, å går ikke tilbake til Trinityen.

Blei en del skruing. Det førsta så sjer e at eg kjøre i en 20cm. dype søleputt, mitt oppe på hauen vårs. stoppe bilen, men motoren svive fint forde loftfilteret e oppforbi vannet, Men så e eg smarte nåkk te å prøva å kjøran ut, å då sprute den jo vann øve seg sjøl, motoren stoppe pga. den bler full av vann. Kjempelurt alså...

Eg tar då av loftfilteret og pluggen, helle masse fuel nedi forgasseren å drar en 30-40 ganger. Å så starte den. då jekk de bra.

Fylle opp tanken å kjøre videre. Te bilen begynne å kødde. Då e det modtakeren så må rensas for fukt itte badingå. Eg gjør den rein og tørr, åsså funke den igjen. Starte opp å kjøre videre.

Til eg kjøre bånngass å treffe ein stein, den funke så et hopp å bilen lanne på tryne å tar en 8-10 saltoer knekke en ting. Eg sjifte den å starte opp igjen, kjøre 3min. då begynne failsafen å kødde, sikkert pga. badingå tidligare. bruke litt eletrikar-rens å det funke igjen.

Kjøre 5min. Å en ting te knekke der på samme hjulopphenge, eg sette på ny del å kjøre 5min. då må eg opp med radiobosen for å sette i nytt batteri der.

kjøre så te eg blir lei en ca. 15min. Men er ikke missfornøyd forde. Pga. det var fint vær å eg blei faktisk varm av å stå der i det lilla med sol dår var.

Her e foresten bilde av delene eg ødela.

Comment

• Så du legge skylda på fuelen for at du ødela bilen din????
                            Eg gjør et nytt forsøk på å kjøra lørdag. Skal se om det store området ved IKEA lageret. Det ser ut som om det er noen hauger med samme sand som det er på den vanlige plassen.
                            Hitec SRX 40.875Mhz

Comment

• Originally posted by jornbr
                              Heisan. Var ute i dag fra ca. kl 13 til 15. Testa ut den nye fuelen min : .modeltechnics dynaglo 25%, å går ikke tilbake til Trinityen.

Blei en del skruing. Det førsta så sjer e at eg kjøre i en 20cm. dype søleputt, mitt oppe på hauen vårs. stoppe bilen, men motoren svive fint forde loftfilteret e oppforbi vannet, Men så e eg smarte nåkk te å prøva å kjøran ut, å då sprute den jo vann øve seg sjøl, motoren stoppe pga. den bler full av vann. Kjempelurt alså...

Eg tar då av loftfilteret og pluggen, helle masse fuel nedi forgasseren å drar en 30-40 ganger. Å så starte den. då jekk de bra.

Fylle opp tanken å kjøre videre. Te bilen begynne å kødde. Då e det modtakeren så må rensas for fukt itte badingå. Eg gjør den rein og tørr, åsså funke den igjen. Starte opp å kjøre videre.

Til eg kjøre bånngass å treffe ein stein, den funke så et hopp å bilen lanne på tryne å tar en 8-10 saltoer knekke en ting. Eg sjifte den å starte opp igjen, kjøre 3min. då begynne failsafen å kødde, sikkert pga. badingå tidligare. bruke litt eletrikar-rens å det funke igjen.

Kjøre 5min. Å en ting te knekke der på samme hjulopphenge, eg sette på ny del å kjøre 5min. då må eg opp med radiobosen for å sette i nytt batteri der.

kjøre så te eg blir lei en ca. 15min. Men er ikke missfornøyd forde. Pga. det var fint vær å eg blei faktisk varm av å stå der i det lilla med sol dår var.

Her e foresten bilde av delene eg ødela.
                              Når begynte du å snakke nynorsk?
                              Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
                              Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
                              Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4

Comment

• Originally posted by soffen
                                Så du legge skylda på fuelen for at du ødela bilen din????
                                Eg gjør et nytt forsøk på å kjøra lørdag. Skal se om det store området ved IKEA lageret. Det ser ut som om det er noen hauger med samme sand som det er på den vanlige plassen.
                                Kan sei det med en gang at vis du vil ha hel bil med deg hjem. Så kjører du ikke der. Men vis det ikke er så nøye så kjører du der heheh. Det va der eg ødela mest på FGen min

Bare som tips :wink:
                                Tor Harald Tessem 1976 modell
                                Eier Av FG Monster Truck RTR
                                Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X