Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg har fått meg en ekstra bil, til "ungene", detr er en 1:16 4x4 Nitro Truggy som skal være god for 50-60 km/t. Har noe oppstart problemer, men kommer sterkt tilbake.

Vi trenger steder å kjøre, plassene på Forus begynner å bli minimale.
    Har noen kjørt monster truck på NorStone sitt område på Forus, eller på bmx banen til Sola BMX klubb (ligger mellom flyplassen og Tananger), eller i sand-dynene på Sola stranda.

Jeg skal ut på Borestranda med Baja folket snart, når jeg vet det er folk som kjører der.

Kom med forslag, ikke mer enn 30min fra Stavanger
    Attached Files
    Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
    HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

Comment

• Den nye bilen min
      Attached Files

Comment

• Noen som skal ut å kjøre idag eller i morgen, jævla fint vær. Jeg er klar i åtte tiden, må legge unger først

Comment

• Jeg vil prøve å samle alle som kjører RC i Stavanger regionen på et nytt forum, siden denne Stavanger seksjonen er omtrent død

Comment

• Noen som skal ut med bil idag? Jeg drar til Klepp BMX banen i halv ni-tia i kveld.

EDIT: BMX banen på Klepp/Verdalen var veldig bra for 1:8 og 1:10 Monster/Stadium/Buggy/Truggy. Gode store hopp som gir høye og lange hopp.

Jeg var også innom BMX banen på Kvål/Ganddal, det var en helt grei bane...men jeg likte meg bedre på Klepp.
            Last edited by Equinox; 31 August 2007, 22:27.

Comment

• Originally posted by Equinox View Post
              Har noen kjørt monster truck på NorStone sitt område på Forus, eller på bmx banen til Sola BMX klubb (ligger mellom flyplassen og Tananger), eller i sand-dynene på Sola stranda.
              Jeg og Palves samt en "Nykommer" var og kjørte på BMX banen på Sola for røflig 3 uker siden. Det ble ikke så lange seansen. Det står et oppslag om at "banen er bare for sykler" ved inngangsporten, og det tok ikke mange sekundene fra vi begynte å kjøre til det krydde med unger som sprang uti banen, samt til og med et par voksne som "demonstrativt" plutselig fant ut de skulle sykle på denne banen etter at vi begynte å kjøre.
              Torbjørn Klungland -73
              BIL: HPI Savage 4.6 SS, Thunder Tiger DT10
              BÅT: Arrow Shark 46" 26cc, Aquacraft Airforce m/GP42

Comment

• Originally posted by Kyle-Troy View Post
                Jeg og Palves samt en "Nykommer" var og kjørte på BMX banen på Sola for røflig 3 uker siden. Det ble ikke så lange seansen. Det står et oppslag om at "banen er bare for sykler" ved inngangsporten, og det tok ikke mange sekundene fra vi begynte å kjøre til det krydde med unger som sprang uti banen, samt til og med et par voksne som "demonstrativt" plutselig fant ut de skulle sykle på denne banen etter at vi begynte å kjøre.
                Jøss, Petter oxå???? Han trodde jeg hadde lagt opp, har prøvd å få tak i han, men ingen svar på mobil.............

Comment

• intressen begynner å komme svakt tilbake, jeg håper ivertfall det. Bedre vær neste år så er jeg sikkert klar.
                  Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                  Jørn Birkeland. 74.Modell
                  http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

• Har du fått fixa bilen Jørn, den var jo i deler sist eg snakka med deg. Neste gang jeg drar ut, skal jeg teste banen på Bybergsanden MotoCross. Stor "voksen" bane for sykkel og bil, det bør være masse gode hopp der med sand bunn

Comment

• Eg ska ut te BMX banen på Klepp i kveld, nogen såm blir med ?

EDIT: Resultat av hopping på BMX banen, 3 meget bøyde dempere, 3 manglende skruer, fuel-tank fikk enda en sprekk (lekkasje), 2 spur gear, fuelslange som beskytter motor slitt vekk, og veltebøylen ser ut som en M.

Nesten optimalt....litt mekking og alt er klart til neste gang !!
                      Attached Files
                      Last edited by Equinox; 7 September 2007, 11:11.

Comment

• Fikk høre av en grei kar det finnes en flott plass å kjøre MT ved en skytebane i nærheten av vatneleiren, eller hva den heter den gamle militærleiren mellom sandnes og sola.
                        Så tenker jeg skal sjekke det ut en dag.

Comment

• Originally posted by jornbr View Post
                          Fikk høre av en grei kar det finnes en flott plass å kjøre MT ved en skytebane i nærheten av vatneleiren, eller hva den heter den gamle militærleiren mellom sandnes og sola.
                          Så tenker jeg skal sjekke det ut en dag.
                          Hvordan flott da, hopp, grus, sand ? Jeg blir kanskje med.

Comment

• Blir gjerne meg jeg og en dag, venter bare på noen deler..
                            sigpic

Comment

• Høres spennende ut, dere får skrive i forumet når dere drar ut, skal prøve å være med.

HenningB, spennende at du har en Revo 3.3, jeg har selv den samme. Har akkurat fått kjørt den inn, min første RC bil. Kan være greit å få noen tips fra deg en gang, spesielt på fin innstillingen av moteren og giringen.

Comment

• Originally posted by Equinox View Post
                                Hvordan flott da, hopp, grus, sand ? Jeg blir kanskje med.
                                Skal vist være et mindre sandtak, eller noe lignende.
                                Hvis noen andre tar turen dit å sjekker før meg (meget mulig) så ta noen bilder å legg ut på forumet

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X