Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Tor-Einar View Post
    Høres spennende ut, dere får skrive i forumet når dere drar ut, skal prøve å være med.

HenningB, spennende at du har en Revo 3.3, jeg har selv den samme. Har akkurat fått kjørt den inn, min første RC bil. Kan være greit å få noen tips fra deg en gang, spesielt på fin innstillingen av moteren og giringen.
    Joa, skal være behjelpelig med spørsmål. Må jo si at jeg er ganske fersk i "faget" selv, bare kjørt 4 liter. Men har allerede byttet deler for 1000,- .
    Vi må få til noen treff her før sesongen tar slutt.
    sigpic

Comment

• Buggy bane er på vei
      Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
      HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

Comment

• Høres bra ut, vi er tre stk som venter på en plass i stavanger sola omeng.
        Tror det er mange som kjører alene på parkeringsplasser rundt omkring.
        Henning Nilsen 64

Comment

• Jeg kjører buggy alene værtfall... bor i Sandnes så det hadde vært kult hvis alle med off-road møttes for å kjøre et sted.. en kamerat av meg har også men den er midlertidig delebil..
          | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

Comment

• Jeg har hatt en lang pause fra RC. (sist logga inn 31.12.05) hehe..

Og blir jo seff sugen på å kjøre igjen nå som det er mørke kvelder og kaldt..

Hvor / når kjører folk for tia? er det fortsatt bak biltilsynet som gjelder?
            HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
            Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

Comment

• kan vi ikke avtale, vi som kjører med off-road, enten om det er MT eller Buggy eller truggy, om å teffes en gang et seted... kanskje vi skulle starte en tråd på "Åpent forum" siden dette gjedler alle som har off-road og ikke bare MT...

Vet noen om steder det er bra og kjøre i Sandnes / forus området...??

Comment

• Jeg er med på et treff hvor som helst innenfor 45 min fra Hundvåg, jeg synes vi skal holde denne Stavanger tråden ved like, avtale her. Jeg bruker å sjekke denne nesten daglig, og "gir beskjed" her hvis jeg skal ut en tur

Comment

• Hvor pleier du å kjøre..? er det noen bra steder i forus området..? jeg blir med jeg

Comment

• Jeg har ikke vært ute å kjørt på en stund, travelt på jobb, 4 unger hjemme og mye regn. Ikke så mange gode steder å kjøre etter at det er blitt mørkt heller. Jeg har enda ikke vært på BMX banen mellom Sola og Tananger, men har lest at den skal være opplyst på kveldstid. Drar nok ut der en kveld, men vet ikke når. Det går nok ikke denne uka, men vi kan jo kanskje treffes en kveld neste uke er ute? Få med et par andre. det trenger ikke være der heller, er det noen steder i Sandnes for buggy/monster ? Grus og sand med noen hopp

Comment

• Originally posted by HPI View Post
                      Jeg har hatt en lang pause fra RC. (sist logga inn 31.12.05) hehe..

Vet ikke om det er lov å dobbel-poste her !!

Hvis du ser litt på linken min i signatur, har jeg info om noen steder i stavanger-sandnes og omegn som kan være aktuelle for deg

Comment

Jeg har hatt en lang pause fra RC. (sist logga inn 31.12.05) hehe..

Ny bil Olav? Eller har du bygget om MTen?
                        Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                        Jørn Birkeland. 74.Modell
                        http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

• Originally posted by jornbr View Post
                          Ny bil Olav? Eller har du bygget om MTen?
                          Neida, har fortsatt MT'en slik den var sist du så den.
                          HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                          Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

Comment

Neida, har fortsatt MT'en slik den var sist du så den.
                            Oki.

Hva er det så er på profilbildet?
                            Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                            Jørn Birkeland. 74.Modell
                            http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

• noen som skal kjøre i nærmeste framtid? tror jeg må børste støve qv bilene og få de på gang igjenn
                              HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
                              Christian Eksund (1979)

Comment

• Originally posted by christian.no View Post
                                noen som skal kjøre i nærmeste framtid? tror jeg må børste støve qv bilene og få de på gang igjenn
                                Jeg er interresert i å kjøre, men det frister lite idag. Snø, kulde, bikkje kaldt og tidlig mørkt. Jeg kan ikke kjøre før etter kl halv åtte på kveldene, da sover de to minste ungene. Har du noen steder du vil kjøre med Savagen din? Jeg bor på Hundvåg, men det er ikke noen kjekke steder her ute !

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X