Va ude på forus for en uke siden kanskje, åsså fant jeg en "fjær-holder" for dempere..
Nogen så savne den? (vett at d ikje e noge stort men kan ver greit å komma t rette igjen)
Har fått litt sansen for fly i det siste.har alti hatt inresse for fly i1/1skala men nå og mindre :wink:
fant fram til en webshop her i landet som virker seriøs og har en hel masse ting.
weeee då ligger Fgen på postutleverings sentralen. Ser frem til og få den heheh. Men er det noen som har sett noe om hvordan vi kjører inn ein slik doning
Tor Harald Tessem 1976 modell
Eier Av FG Monster Truck RTR
Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk
Når eg starte an, så virke det som om motoren svive heilt greit, men hjula går ikkje rundt. Ka kan ver gale ?
Ska skru an opp i kveld.
Har ein kompis med ny bil som e nykommer i forumet snart, Svein Olaf, alias Soffen. Har fått seg ein Savage 25
E.
kom ut me an en kvell bak biltilynet.tenkte meg ut i halv9-9tiå i kvell for å sjekka om dår e liv der.
hvis du ikje vett kor det e : veien som går paralelt "bak liksom"biltilsynet e der en fin! bro som du kjører over ikke kjør over den stygge da kommer du feil eller må ta en lang humpete omvei...
kjør over den fine,forsett til du ser folk med små biler,.- :wink:
Weeeeeeeeeeeeeee så fort doningen går, var ute i gata i går kveld å testa litt. Får an lett opp på bakhjula både på asfalt og på grus.....digg som faen. Etter ca 2 min kom foreldre og unger springende for å se ka så bråkte sånn.
Etter litt hadde eg 15-20 tilskuere, voksne og barn, der alle guttene sa te meg; "Åååå ken va kule......få prøve an". Og alle de voksne karene mimra tebage te ungdommen.
Kjekt å møte mye naboer på den måten. Kona e ikke like glad, hu e flau over at eg vise meg fram på den måten........he he eg bryr meg ikkje
Blir det treff ved biltilsynet i helgen eller....
Noen som vil bli med ut til Klepp RC og kjøre på banen der ? Kjørt et løp på banen der ute, de har treninger på tirsdager fra kl 14:00 og på lørdager fra kl 11:00
Eirik Gloslie aka. Equinox (-75) HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)
Weeeeeeeeeeeeeee så fort doningen går, var ute i gata i går kveld å testa litt. Får an lett opp på bakhjula både på asfalt og på grus.....digg som faen. Etter ca 2 min kom foreldre og unger springende for å se ka så bråkte sånn.
Etter litt hadde eg 15-20 tilskuere, voksne og barn, der alle guttene sa te meg; "Åååå ken va kule......få prøve an". Og alle de voksne karene mimra tebage te ungdommen.
Kjekt å møte mye naboer på den måten. Kona e ikke like glad, hu e flau over at eg vise meg fram på den måten........he he eg bryr meg ikkje
Blir det treff ved biltilsynet i helgen eller....
Noen som vil bli med ut til Klepp RC og kjøre på banen der ? Kjørt et løp på banen der ute, de har treninger på tirsdager fra kl 14:00 og på lørdager fra kl 11:00
somregel kan du lese her i tråden om dår e folk der ute.
men e somregel alti någen der uansett så lenge vere e modsatt av de e akkuratt nå.
Sinsykt så svær den va. Heheh hadde ikke trodd det
Håper det snart blir vær til og kjøre igjen. heheh dette må jo bare prøvas heheh. :wink:
ja møkkaver nå...
tenkte du venta me å kjøra då.men på biltilsynet e dår fint tak me benkar det går an å ver i,der motorsyklane øve seg i andre ennen av der me pleie ver der inne.
Comment