Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gratulere då!!!

- Rune
    ---
    Rune - 79 mod.

Carson Comanche 1:6

Comment

• Stikker ut på forus tidlig i ettermiddag, rundt 1400-1500.

Er det noen som har prøvd banen til nitrogjengen rc? Kunne vært gøy å kjøre et annet sted enn på forus.

Gratulerer med dagen, Petter.
      Audun Thomassen (-80)
      Savage 30 - RC10B4 - RC18MT - Mini Z MR01 - Kyosho J3 Cub - Dragonfly #4 og #36b
      Så mange leker, så lite tid...

Comment

• Stikker ut på biltisynet i 19 tiden.

Gratulerer med dagen Petter!
        HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
        Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

Comment

• stavanger

Heisann!

Va ude på forus for en uke siden kanskje, åsså fant jeg en "fjær-holder" for dempere..
          Nogen så savne den? (vett at d ikje e noge stort men kan ver greit å komma t rette igjen)

=P

mvh
          Bjørn Åge
          FG Monster Beetle (1/6) | Kyosho SW-05T (1/10)

Comment

• Ja gratulere Petter .
            kjøre ut etter en kjapp dysj å matbit eg
            Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
            Jørn Birkeland. 74.Modell
            http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

• Trenge litt hjelp med bilen eg

Når eg starte an, så virke det som om motoren svive heilt greit, men hjula går ikkje rundt. Ka kan ver gale ?

Ska skru an opp i kveld.

Har ein kompis med ny bil som e nykommer i forumet snart, Svein Olaf, alias Soffen. Har fått seg ein Savage 25

E.
              Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
              HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

Comment

• Har fått litt sansen for fly i det siste.har alti hatt inresse for fly i1/1skala men nå og mindre :wink:
                fant fram til en webshop her i landet som virker seriøs og har en hel masse ting.

for å nevne 1 ting! ENYA Plugg til 48kr.!!!

Comment

• weeee då ligger Fgen på postutleverings sentralen. Ser frem til og få den heheh. Men er det noen som har sett noe om hvordan vi kjører inn ein slik doning
                  Tor Harald Tessem 1976 modell
                  Eier Av FG Monster Truck RTR
                  Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk

Comment

• [quote="Equinox"]Trenge litt hjelp med bilen eg

Når eg starte an, så virke det som om motoren svive heilt greit, men hjula går ikkje rundt. Ka kan ver gale ?

kansje du skal sjekke om alle tennene er heile. Kanskje det mangler 3-4 stykk på hoveddrevet?????
                    Savage ssO.S .30,TruckZilla .46(rtr .25 ) T2M .15 m/ tuned pipe,FW05t og Blue Streak .15 (båt), Pro Boat ShockWave 36.
                    Hitec SRX 40.875Mhz
                    Svein-Olaf Ognedal, 76mod

Comment

• Originally posted by Equinox
                      Trenge litt hjelp med bilen eg

Ska skru an opp i kveld.

Har ein kompis med ny bil som e nykommer i forumet snart, Svein Olaf, alias Soffen. Har fått seg ein Savage 25

E.
                      kom ut me an en kvell bak biltilynet.tenkte meg ut i halv9-9tiå i kvell for å sjekka om dår e liv der.
                      hvis du ikje vett kor det e : veien som går paralelt "bak liksom"biltilsynet e der en fin! bro som du kjører over ikke kjør over den stygge da kommer du feil eller må ta en lang humpete omvei...
                      kjør over den fine,forsett til du ser folk med små biler,.- :wink:

Comment

• Weeeeeeeeeeeeeee så fort doningen går, var ute i gata i går kveld å testa litt. Får an lett opp på bakhjula både på asfalt og på grus.....digg som faen. Etter ca 2 min kom foreldre og unger springende for å se ka så bråkte sånn.

Etter litt hadde eg 15-20 tilskuere, voksne og barn, der alle guttene sa te meg; "Åååå ken va kule......få prøve an". Og alle de voksne karene mimra tebage te ungdommen.

Kjekt å møte mye naboer på den måten. Kona e ikke like glad, hu e flau over at eg vise meg fram på den måten........he he eg bryr meg ikkje

Blir det treff ved biltilsynet i helgen eller....

Noen som vil bli med ut til Klepp RC og kjøre på banen der ? Kjørt et løp på banen der ute, de har treninger på tirsdager fra kl 14:00 og på lørdager fra kl 11:00
                        Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                        HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

Comment

• Originally posted by Equinox
                          Weeeeeeeeeeeeeee så fort doningen går, var ute i gata i går kveld å testa litt. Får an lett opp på bakhjula både på asfalt og på grus.....digg som faen. Etter ca 2 min kom foreldre og unger springende for å se ka så bråkte sånn.

Etter litt hadde eg 15-20 tilskuere, voksne og barn, der alle guttene sa te meg; "Åååå ken va kule......få prøve an". Og alle de voksne karene mimra tebage te ungdommen.

Kjekt å møte mye naboer på den måten. Kona e ikke like glad, hu e flau over at eg vise meg fram på den måten........he he eg bryr meg ikkje

Blir det treff ved biltilsynet i helgen eller....

Noen som vil bli med ut til Klepp RC og kjøre på banen der ? Kjørt et løp på banen der ute, de har treninger på tirsdager fra kl 14:00 og på lørdager fra kl 11:00
                          somregel kan du lese her i tråden om dår e folk der ute.
                          men e somregel alti någen der uansett så lenge vere e modsatt av de e akkuratt nå.

Comment

• Då har jeg også fått doningen hjem.

Dårlige bilder av den ligger her:

Sinsykt så svær den va. Heheh hadde ikke trodd det

Håper det snart blir vær til og kjøre igjen. heheh dette må jo bare prøvas heheh. :wink:
                            Tor Harald Tessem 1976 modell
                            Eier Av FG Monster Truck RTR
                            Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk

Comment

• Grattis.. hvor kjøpte du bilen fra og hvor mye måtte du gi?
                              MorteN Stokke

Comment

• Originally posted by thtessem
                                Då har jeg også fått doningen hjem.

Dårlige bilder av den ligger her:

Sinsykt så svær den va. Heheh hadde ikke trodd det

Håper det snart blir vær til og kjøre igjen. heheh dette må jo bare prøvas heheh. :wink:
                                ja møkkaver nå...
                                tenkte du venta me å kjøra då.men på biltilsynet e dår fint tak me benkar det går an å ver i,der motorsyklane øve seg i andre ennen av der me pleie ver der inne.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X