Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Palves
    Kom igjen Olav, du setter sammen den skranglekassen din på no time og så kommer du ut du også.
    Skulle gjerne tatt turen ut om jeg fikk tid å sette bilen sammen.. Den er i sine enkelte atomer for øyeblikket. Girkasse, differ, dempere, alt er demontert så det tar nok noen timer tenker jeg.
    HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
    Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

Comment

• jeg stikker ut til "Forus RC-park" i 7 tiden i mårå onsdag, mangler 1 av 4 skruer som holder motoren på plass. Noen som har reserve å låne bort, jeg har bestillt, håper de kommer denne uka.

Blir dårlig med kjøring idag, pga det jævla regnet
      Men jeg holder på å montere lys på bilen, da blir det kjøring også etter halv ti på kveldene..................hvis det funke. 69 kr på Clas Olson

Snakkes
      Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
      HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

Comment

• Originally posted by Equinox
        je stikker ut til "Forus RC-park" i 7 tiden i mårå onsdag, mangler 1 av 4 skruer som holder motoren på plass. Noen som har reserve å låne bort, jeg har bestillt, håper de kommer denne uka.

Snakkes
        ta deg turen innom europris er skruer der.til brøkdelen av va di tar i RC butikk
        Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
        Jørn Birkeland. 74.Modell
        http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

• Originally posted by Equinox
          Eg blir med på dugnaden på lørdag, tar med SS, spade, grafse, rive, trillebår, kaffi og kanskje ungene, Sofie 6år og Kasper 3år
          I så tilfelle kommer jeg også. Har to gutter på 6 og 3 år, så dersom været holder (og helsa) kommer jeg med spade.
          Torbjørn Klungland -73
          BIL: HPI Savage 4.6 SS, Thunder Tiger DT10
          BÅT: Arrow Shark 46" 26cc, Aquacraft Airforce m/GP42

Comment

• Originally posted by Kyle-Troy
            Originally posted by Equinox
            Eg blir med på dugnaden på lørdag, tar med SS, spade, grafse, rive, trillebår, kaffi og kanskje ungene, Sofie 6år og Kasper 3år
            I så tilfelle kommer jeg også. Har to gutter på 6 og 3 år, så dersom været holder (og helsa) kommer jeg med spade.
            Bilen din då har den rusta fast eller finner du den ikke igjen under alt støvet :P

Comment

• Hvis dette forbanna regnet fortsetter blir det vel dårlig med dugnaden på Lørdag ? Men eg stille eg hvis det e opphold.

Hvem har skliplate som de ikke bruker, eg e interressert. Vil skjerme undersiden litt mere. Er det ledige skruehull i karrosseri for montering, eller.....

E det nogen som har prøvd LRP Z.28R motoren? Den passer til Savage, 3.5HK++.............for mye ?

Fant et fint bilde på nettet, hvor har de slike kule klister ?

Comment

• Regn suger...........
                Petter Alvestad -68
                Savage SS 4.6
                Stavanger

Comment

Regn suger...........
                  å trodde det var omvent att alt regnet som kommer ned blir sugd opp en plass :wink:

Comment

• Det som virkelig suger er at jeg fremdeles mangler et kronhjul

Håper det blir opphold på lørdag, vertfall mellom 12 og 16 så får vi noen timer.
                    HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                    Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

Comment

• Originally posted by jornbr
                      Originally posted by Palves
                      Regn suger...........
                      å trodde det var omvent att alt regnet som kommer ned blir sugd opp en plass :wink:
                      Ja da, i de "store" gjørme hullene på Forus.......men det skal me gjøre noge med på lørdag. EG HATE VANN

Me må lage noen små front-flip og back-flip hopp til "trenings hopp". Eg e ikkje klar for hardbanka bashing ennå (kjør styggfort, hopp så høyt og langt så mulig, gjør et jæv*** godt "nesten" umulig forsøk på å lande på hjula). Vet at bilen tåler mye.....men vil ikke finne den grensa enda.

Eg har et problem med motoren min, får ikkje tunet den optimalt, håper noen kan se på det i mårå. Har hatt mistanke for motoren går varm etter 10 min kjøring, og har høyt turtall etter at jeg slipper gassen. Tror det er low-speed skruen som skal skrus på, men får det ikke til.

Comment

• Solen skinner jo gutter........
                        Det betyr kjøring.
                        Tar turen ut ca. 17:00
                        Petter Alvestad -68
                        Savage SS 4.6
                        Stavanger

Comment

Solen skinner jo gutter........
                          Det betyr kjøring.
                          Tar turen ut ca. 17:00
                          mulig å låna en tank og 2 med fuel av deg

Comment

• Ang i morra lørdag. Då kan jeg ikke komme i det hele tatt. heheh eg har fått vip billeter til fotball kampen på stadion i morra. OG kan ikke si nei til slikt tilbud.

Beklager veldig at jeg ikke kommer ut i morra. Men dere får kose dere skikkelig og ha det gøy. Stikker nok ein tur ut på søndag vis været holder :wink:

Kos dere
                            Tor Harald Tessem 1976 modell
                            Eier Av FG Monster Truck RTR
                            Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk

Comment

• Originally posted by thtessem
                              Ang i morra lørdag. Då kan jeg ikke komme i det hele tatt. heheh eg har fått vip billeter til fotball kampen på stadion i morra. OG kan ikke si nei til slikt tilbud.

Beklager veldig at jeg ikke kommer ut i morra. Men dere får kose dere skikkelig og ha det gøy. Stikker nok ein tur ut på søndag vis været holder :wink:

Kos dere
                              har du lyst å hiva filmane inn på en cd-r plata for meg?

Comment

• Jupp fikser det
                                Kan se om eg får rå dataen på ein cd. husker ikke kor mye det ble om din bil. Men jeg ser. Får ikke gjort noe før på søndag e eg redde for
                                Tor Harald Tessem 1976 modell
                                Eier Av FG Monster Truck RTR
                                Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X