Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage bilder & film

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by djupevik View Post
    Vet ikke hva krisstuz mener er så dårlig med de dekkene, bortsett fra litt myke innlegg..
    og at de er alt for smale, bilen ser mye råere ut med big joe dekk.
    Kjører: Traxxas Jato 3.3

    Comment


    • mitt ny lakkede gt2 karosseri, sitter på broren min sin savage x og ikke min x ss bare så det er nevt. noen formeninger??
      Attached Files
      OooGøran j.BorkamoooO
      OooRacer SavvyooO

      Comment


      • Big Joe ser råe ut dem. med dem er ikke gode å kjøre med. Bilen velter faktisk lettere med dem. Sikkert noen som sier i mot meg og mener bilen blir mer stabil med dem, Men det blir den ikke. Har hatt dem dekka selv. Også merker man at bilen går mye tyngre med dem dekka.. Nei, dem ser tøffe ut men det er det hele.
        CowRC
        NORCC.COM

        Comment


        • jaja, nå var det karosseriet jeg håpet på en komentar på
          OooGøran j.BorkamoooO
          OooRacer SavvyooO

          Comment


          • Originally posted by Krisstuz View Post
            Big Joe ser råe ut dem. med dem er ikke gode å kjøre med. Bilen velter faktisk lettere med dem. Sikkert noen som sier i mot meg og mener bilen blir mer stabil med dem, Men det blir den ikke. Har hatt dem dekka selv. Også merker man at bilen går mye tyngre med dem dekka.. Nei, dem ser tøffe ut men det er det hele.
            jeg kjører med disse dekka, er knallfonøyd. bilen HAR FAKTISK blitt mere stabil med de dekka. har ikke merket noe til at den er noe tyngre å kjøre bortsett fra at styre servoen ikke er like god på responsen lenger
            Kjører: Traxxas Jato 3.3

            Comment


            • Originally posted by Viper92 View Post
              jaja, nå var det karosseriet jeg håpet på en komentar på
              Så var det ikke deg jeg svarte heller.
              CowRC
              NORCC.COM

              Comment


              • Originally posted by fredrik1302 View Post
                jeg kjører med disse dekka, er knallfonøyd. bilen HAR FAKTISK blitt mere stabil med de dekka. har ikke merket noe til at den er noe tyngre å kjøre bortsett fra at styre servoen ikke er like god på responsen lenger
                Det syntes jeg var rart. Bilen min ble ikke god på noen punkter med dem dekka. Solgte dem etter 1mnd. Bonz er tingen for meg i allefall
                CowRC
                NORCC.COM

                Comment


                • Originally posted by Krisstuz View Post
                  Det syntes jeg var rart. Bilen min ble ikke god på noen punkter med dem dekka. Solgte dem etter 1mnd. Bonz er tingen for meg i allefall
                  hver sin smak
                  Kjører: Traxxas Jato 3.3

                  Comment


                  • Legger ved noen bilder av savage'n !!

                    BAre å kommentere
                    Attached Files

                    Comment


                    • Heftig den!!!

                      Men hvorfor har du rollcage feil vei?
                      Heavy Modified Savage 4.6 SS l Sintech AX-5 l Sintech MTX l Mini-Z MR-02 l TT-01 Drifter l Team Losi 1/18 MT l Losi HighRoller l Traxxas E-Revo VXL 1/16 l Scania R620 6x4 l Ford Aeromax 6x4 tippbil l CAT320 Gravemaskin fra Magom l Spektrum DX3.0

                      Comment


                      • Hvis ikke måtte jeg begynt å borre nye hull og masse piss !
                        Passa så bra den veien !!

                        hehe Takk

                        Kris

                        Comment


                        • Det burde vel gå en grense der man ikke kan kalle bilen sin for en savage lenger
                          Sunnfjord RC Klubb
                          ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                          Comment


                          • Originally posted by djupevik View Post
                            Det burde vel gå en grense der man ikke kan kalle bilen sin for en savage lenger
                            HAHA !

                            Ligner mer på en truggy egentlig, syns jeg !

                            Men savage er vel en av de eneste bilene som 2 sideplater?

                            Gleder meg til ordentlig fint vær nå

                            Kris

                            Comment


                            • Ser du har HPI sine NUBZ, har du UV joints fra HPI også? Jeg vurderer HD diffcups og UV dogbones hele veien.
                              Sunnfjord RC Klubb
                              ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                              Comment


                              • Har ikke Uv joints...
                                Funker bra uten

                                Bra dekk BTW

                                K

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X