Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage bilder & film

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by rcfrik View Post
    Ja, den lilla fargen er fet Elsker den!
    I hate it soooooooo much :-/

    Har fjerna *nesten* alt...

    Comment


    • er litt enig i at lilla ikkke er sååååååååååå tøft men hadde man bytta ut de delene i blå deler så hadde det vert helt rått, det blir litt kjedelig men bare en sølv bil da
      Kjører: Traxxas Jato 3.3

      Comment







      • Og en liten OT:

        Comment


        • ganske så clean den savagen din magnus
          Sunnfjord RC Klubb
          ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

          Comment


          • nettopp rengjort

            Comment


            • Ser det, men tenkte sånn generellt sett. Ser ikke ut som et juletre på hjul=P Men hva er de stripsene bakpå wheelibaren?
              Sunnfjord RC Klubb
              ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

              Comment


              • Originally posted by Magnus89 View Post




                Og en liten OT:

                kunne ikke la vre og se at du kjørte me alu clutch hvordan er den.
                Last edited by Jørgen; 27 March 2007, 13:41. Reason: Quoting av masse bilder!
                Kjører: Traxxas Jato 3.3

                Comment


                • Magnus89: Hvordan funker de dekka du har på Savagen? Er det ikke Proline Badlands?

                  Comment


                  • Originally posted by djupevik View Post
                    hva er de stripsene bakpå wheelibaren?
                    Det er en snor jeg putta i for å begrense mengden snø som satt fast.. litt teit egentlig, men den ble alltid full av snø

                    @RCtiger:

                    Ja, pro-line badlands på maximizer bead locks, dekka er knall, felgene også ... Det er litt mellomrom mellom knastene, slik at de tar ordentlig, i forhold til andre dekk som har så tett mellomrom at ikke løsmassene kommer til. Vil anbefale dem til alle som kjører på snø, sand eller jord... Jeg har Crime fighters og bow tie også, men disse er best hvis du ikke kjører track...

                    @Fredrik1302:

                    Alu clutchen er konge... Lite slit, varer lenge og tar bra, forige settet var 6061-t6 (svakere og lettere) og den varte i over 10 liter før jeg bytta, men det er fortsatt mye igjen... De der er 7075-T6 (GPM) og er tyngre og mer solid... har store forhåpninger...

                    Comment


                    • Kan noen si meg hvorfor jeg ikke ser ett jævla bilde??
                      sigpic
                      Frank Hansen STAVSJØ **1959**
                      Savage SS /OS30,HongNor 9.5/xtm.24,7pro,Spektrum3.0 Hitech agressor fm

                      Comment


                      • Originally posted by Magnus89 View Post
                        Det er en snor jeg putta i for å begrense mengden snø som satt fast.. litt teit egentlig, men den ble alltid full av snø

                        @RCtiger:

                        Ja, pro-line badlands på maximizer bead locks, dekka er knall, felgene også ... Det er litt mellomrom mellom knastene, slik at de tar ordentlig, i forhold til andre dekk som har så tett mellomrom at ikke løsmassene kommer til. Vil anbefale dem til alle som kjører på snø, sand eller jord... Jeg har Crime fighters og bow tie også, men disse er best hvis du ikke kjører track...

                        @Fredrik1302:

                        Alu clutchen er konge... Lite slit, varer lenge og tar bra, forige settet var 6061-t6 (svakere og lettere) og den varte i over 10 liter før jeg bytta, men det er fortsatt mye igjen... De der er 7075-T6 (GPM) og er tyngre og mer solid... har store forhåpninger...

                        kan du påste en link til hvor amn kan få kjøpt det
                        Kjører: Traxxas Jato 3.3

                        Comment




                        • Det virker som at GPM har slutta å lage disse etter at de kom med en bi-directional clutch (ikke kjøp denne, for flywheelet er laget av dårlig 6061 alu)...

                          Bling racing skoa er ok, varer lenge, men de beste er nok Nova skoa...

                          Comment


                          • www.rcempire.no har lignende alu clutch som dem som var på den ebay linken

                            Comment


                            • Originally posted by jwken View Post
                              www.rcempire.no har lignende alu clutch som dem som var på den ebay linken
                              ikke bare lignende, men den samme... Ingen andre clutchsko som ligner... koster 3 ganger så mye på rcempire da...

                              Comment


                              • har ikke fått lakka karoseriet enda men men

                                min X SS iallefal
                                Attached Files
                                Kjører: Traxxas Jato 3.3

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X