Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage bilder & film

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vi var og kjørte igår, og da jeg hadde feil på bilen, så tok jeg heller med kameraet :wink: her er resultatene:

Runar K 1993 -HMBK-
    Har no nåkka greier

Comment

• artig kjøring :P
      FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

Comment

• den nederste tror jeg ble dyr..
        har ikke spurt dem ennå om hva det kostet for nye deler..
        Runar K 1993 -HMBK-
        Har no nåkka greier

Comment

• syntes litt syndt på motoren i den savagen med karros i slutten av den lengste filmen.
          Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
          www.rc-utstyr.no

Comment

• hehe

PS: har oppdaget at jeg ikke skrev navnet på alle som kjørte, så her er hele lista:

baja: Jan-Åge
            Savage X(uten karros) Jørgen
            Savage 21 (med karros,
            uten brems) Kjetil
            LS2 Tor Arne

filming/redigering Runar

+ 2 andre jeg ikke vet navnet på, men som heller ikke var med/kjørte i filmen..
            Runar K 1993 -HMBK-
            Har no nåkka greier

Comment

• Originally posted by Rino
              syntes litt syndt på motoren i den savagen med karros i slutten av den lengste filmen.
              joda, men synes at jan-åges savage hadde det verre..

ps. dette ble ikke filmet igår, men er filmet tidligre av kjetil..
              Runar K 1993 -HMBK-
              Har no nåkka greier

Comment

• Stor forskjell på og justere motoren til døden og ha en uheldig landing.
                Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
                www.rc-utstyr.no

Comment

• joda, men den ene motorn går, den andre går jo ikke an og bruke..
                  Runar K 1993 -HMBK-
                  Har no nåkka greier

Comment

• Rino tenker du på den savage 21 med 4.6 motor i?

Comment

• Er nok den han tenkte på ja... Er dere døve? Alle kan høre at den motoren gikk ALT for lean :?
                      # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

Comment

• Tilogmed en døv person kan høre det.. :wink:
                        Jørgen | Savage X

Comment

• Håper det bare var et engangstilfelle, at motorn ble kjørt så lean mener jeg... Den holder ikke lenge ass, om den blir kjørt sån i til vanlig
                          # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

Comment

• tror den har gådt sån ganske lenge det er Kjetil´n(Kjetil) som har biln
                            skal si det til han hva dere mener

Comment

• Skal det diskuteres, jattes og lignende i denne tråden? Eller er sen for bilder og videoer?
                              Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                              Jørn Birkeland. 74.Modell
                              http://www.bountyhunter4x4.com/

Comment

• Hei alle sammen da har jeg fått klint på no matt lakk for å se hvor godt skjøten synes,
                                "Det ble ikke helt hundre" har også montert optiske fibre i alle markerings lys og bremselys, funka ikke helt, Må finne no som sprer lyset ut av fibren, og ei prossesor vifte til ekstra kjøling. fikk testa`her om dagen men det var som forventet hummer karossen er i tyngste laget så det blir til å bruke til show off............
                                Ronny Carlsen-1964mod
                                Savage 25/FG beetle/++++

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X