vi var og kjørte igår, og da jeg hadde feil på bilen, så tok jeg heller med kameraet :wink: her er resultatene:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Savage bilder & film
Collapse
X
-
syntes litt syndt på motoren i den savagen med karros i slutten av den lengste filmen.Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
www.rc-utstyr.no
Comment
-
hehe
PS: har oppdaget at jeg ikke skrev navnet på alle som kjørte, så her er hele lista:
baja: Jan-Åge
Savage X(uten karros) Jørgen
Savage 21 (med karros,
uten brems) Kjetil
LS2 Tor Arne
filming/redigering Runar
+ 2 andre jeg ikke vet navnet på, men som heller ikke var med/kjørte i filmen..Runar K 1993 -HMBK-
Har no nåkka greier
Comment
-
Originally posted by Rinosyntes litt syndt på motoren i den savagen med karros i slutten av den lengste filmen.
ps. dette ble ikke filmet igår, men er filmet tidligre av kjetil..Runar K 1993 -HMBK-
Har no nåkka greier
Comment
-
Stor forskjell på og justere motoren til døden og ha en uheldig landing.Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
www.rc-utstyr.no
Comment
-
Skal det diskuteres, jattes og lignende i denne tråden? Eller er sen for bilder og videoer?Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
Jørn Birkeland. 74.Modell
http://www.bountyhunter4x4.com/
Comment
-
Hei alle sammen da har jeg fått klint på no matt lakk for å se hvor godt skjøten synes,
"Det ble ikke helt hundre" har også montert optiske fibre i alle markerings lys og bremselys, funka ikke helt, Må finne no som sprer lyset ut av fibren, og ei prossesor vifte til ekstra kjøling. fikk testa`her om dagen men det var som forventet hummer karossen er i tyngste laget så det blir til å bruke til show off............
Ronny Carlsen-1964mod
Savage 25/FG beetle/++++
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment