du kommer vel ikke i morgen otto..?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vinterkjøring Oslo og omegn??????
Collapse
X
-
-
blir vel samme her tenker jeg.. virker ikke som om det kom så mange i morgen..MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
hehe skjønner... hvor lenge regner du med og bli?? jeg tar meg en tur m jeg rekker det før det blir mørkt..MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
ok.. da kommer jeg en tur om jeg rekker det.. drar og møter otto i oslo og fin justerer motor.. og må en tur på small size og kjøpe meg startboks.MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
dritbra rolfern!!!jeg og njoy var der en times tid idag og fylte på hoppet og markerte kantene med spray.. tror det blir helt knall i morgen!! prata med njoy nå, hjul laster'n kommer også i morgen med en skuffe med sand!!MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
ja mellom 12-12.30.. da blir det ica open på vøyenenga raceway!! ALLE SOM KAN MÅÅ KOMME!!!!
MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
Originally posted by jonnybravo View Posthmm ica open kl tolv i morgen eller?
kommer med den feteste sender som fins på jord jeg.. klar for krig
slapp av otto.. du fra kjørt blir du uansett åssen sender du har..
MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

det er såpass sjeldent jeg har tid så jeg må benytte meg av sjangsen når jeg kan
Regner med det blir en del kjøring i morra, jeg skal hvertfall, har nettop fått beskjed at kampen i morra er avlyst
Comment