hehe.. ja det er ikke de beste sponsorene dette her.. hvertfall ikke effektiv transport¨!!!!!'
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vinterkjøring Oslo og omegn??????
Collapse
X
-
-
Jasså! har du ikke sett utstyret mitt? sponset av NAV alt samma!,mere på veiOriginally posted by Remy View Posthehe.. ja det er ikke de beste sponsorene dette her.. hvertfall ikke effektiv transport¨!!!!!'

Comment
-
hehe.. ja du og 8ight har god sponsoren!!
hehehe
MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
vet ikke mye om mugen.. sikkert en veldig bra bil, men tror ikke det er noen i norge som fører det merket.. med tanke på deler.. men jeg er langt ifra sikker.. orker ikke få noen ihugga mugen fanatikere på nakken..
www.Mustit.no
Comment
-
ikke sant.. losi 8ight får du ny for 2999kr på small size.. uten motor og elektronikk selvfølgelig..MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
ja det er ikke dumt det.. kjip om en bære arm eller noe småtteri skulle knekke så må du vente en uke på deler.. hehe har du ikke sponsor engang..
men det har stått lenge på sidene sems at de bare har 1 igjen, så enten er det ingen som kjøper de eller så er det ikke oppdatert side.. men de har vel både buggy og truggy..??
www.Mustit.no
Comment
-
hehe takk for det.. ja kjempefornøyd med den selv jeg!! første gang jeg kjørte den idag så.. må bare få fin justert motoren så virker dette lovende!! men tryggy'n er feit den og!! men du har jo en ganske rå truggy fra før du..MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
skjønner.. buggyn er rå den og!! synes jeg hvertfall.. klarer meg lenge med den!!MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

men de har bare en bil igjen på smallsize, og jeg som ikke har noen sponsorer
må nok vente til payday så da får vi se om den er der enda.....
Comment