Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by stianmann View Post
    Jeg er ganske fersk ang handling fra statene. Men var det slik at hvis den totale summen kom under 200kr eller 200$ så slapp man betale moms eller toll eller noe sånt?

    belølp under 200 kroner er moms fritt.
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment


    • Ja og det er 200kr inkl. frakt. Da blir det ikke mye å handle for
      Robert Birkevaag 71 mod
      Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

      Comment


      • jeg plages med å få av den splintens som fester hex en, noen som har forslag til korsn æ kan få den av?
        Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
        Radio: Spektrum DX8

        Comment


        • Originally posted by Jon M View Post
          jeg plages med å få av den splintens som fester hex en, noen som har forslag til korsn æ kan få den av?
          Hammer...
          FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

          Comment


          • d har æ prøvd, prøvde å spraye litt crc også
            Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
            Radio: Spektrum DX8

            Comment


            • Originally posted by The Bajanic View Post
              Ja og det er 200kr inkl. frakt. Da blir det ikke mye å handle for

              Ganske sikker på at det er 200,- NOK pluss frakt...
              sigpic
              MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

              Comment


              • Originally posted by Snailey View Post
                Ganske sikker på at det er 200,- NOK pluss frakt...
                Nope,det er 200,- inkl. porto

                Originally posted by Toll.no
                Merverdiavgift beregnes ut fra varens verdi inkludert fraktkostnad og eventuell forsikring av forsendelsen
                Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

                Comment


                • Originally posted by Adrian View Post


                  "Kjøper du for eksempel en DVD til 199 kroner og det koster 40 kroner i porto, trenger du ikke betale toll og avgifter for DVD-en."
                  Dirty Harry Crawler Team
                  http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

                  Comment


                  • hei.
                    går d ant å fikse antenna på mottakeren?
                    den røyk ca 5cm fra mottakeren
                    Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                    Radio: Spektrum DX8

                    Comment


                    • Lodde,kanskje....?
                      Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

                      Comment


                      • istede før å kjøpe en ny hpi mottaker så kan jeg heller kjøpe dennan
                        Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                        Radio: Spektrum DX8

                        Comment


                        • Originally posted by Jon M View Post
                          istede før å kjøpe en ny hpi mottaker så kan jeg heller kjøpe dennan


                          glem den radioen. no mer plastisk og billig skal du lete lenge etter.

                          følelsen du får med denna radioen står i klar stil til hva den koster.

                          sjekk helelr til salgs forumet her å se om du kan fine en spektrum eradio eller en annen radio med spektrum modul.
                          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                          alt under 1200 cc er en startmotor.
                          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                          Comment


                          • Originally posted by Jon M View Post
                            jeg plages med å få av den splintens som fester hex en, noen som har forslag til korsn æ kan få den av?
                            Du er klar over at det sitter en låseskrue inni hexen som låser pinnen du vil ha ut.
                            Robert Birkevaag 71 mod
                            Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by Crazy beetle View Post
                              glem den radioen. no mer plastisk og billig skal du lete lenge etter.

                              følelsen du får med denna radioen står i klar stil til hva den koster.

                              sjekk helelr til salgs forumet her å se om du kan fine en spektrum eradio eller en annen radio med spektrum modul.
                              Jeg har prøvd denne radioen. Ja,det føles litt plastikk. Men det er en bra radio iforhold til prisen.
                              Last edited by Adrian; 24 January 2009, 12:04.
                              Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

                              Comment


                              • Originally posted by The Bajanic View Post
                                Du er klar over at det sitter en låseskrue inni hexen som låser pinnen du vil ha ut.

                                hm, den har æ ikke sedd?
                                kor e den?
                                på dem ene sidenn detter den utmed en gang.



                                Og nå har jeg vært å kjøpt meg lodde pistol,loddetinn og krympestrømpe.
                                Måtte leite i 2 tima før å finne krympestrømpe
                                Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                                Radio: Spektrum DX8

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X