Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by emix View Post
    skulle kansje ha overhalt motoren snart. har sikkert gått 20-30 liter uten vedlikehold. hva er det jeg burde skifte i en overhaling?

hva du skal skifte avhenger av hvor nøye du vil være.

men stempel ring. pakninger, veivlagre og tettninger
    er jo ting som slites. sylinder og stempel slites det også.
    alt avhenger av hvor nøy du har passet på motoren ed skifte av luftfilter
    samt justering.

må du bytte sylinder kan du like godt kjøpe et trim kit.
    Last edited by Crazy beetle; 17 January 2009, 01:17.
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• 20-30liter kjøring...skift ringen og pakning så er du klar for 30 liter til.
      sigpic
      HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

Comment

• Spyleveskekanner kan brukes til veldig mye blant nnet front vinduer til bajaen
        Attached Files
        Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
        Radio: Spektrum DX8

Comment

• Æ va å kjørte i lag med 4 andre som åsså hadde baja i går.
          Og den stanga inni demperen blei bøyd og bærebrua bake knakk der man fester demperen.
          Attached Files
          Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya

Comment

• Jaja, slik skjer, men du må få det fikset før du selger bilen
            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• ja , deler går det jo når man kjører.
              Er ikke helt sikker på om jeg skal selge eller bygge den om.
              Jeg får jo litt større motor men jeg skal jo kjøpe enda større til neste år.
              Så da kan jeg jo heller bare ha den æ har å fikse og bygge den om.

Comment

• Tja, hvor lang er en tråd?
                Detta finner du ut av vettu. Uflaks med dela men jeg har sett værre.
                sigpic
                HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

Comment

• har ordna biln nu

Comment

• Originally posted by Jon M View Post
                    ja , deler går det jo når man kjører.
                    Er ikke helt sikker på om jeg skal selge eller bygge den om.
                    Jeg får jo litt større motor men jeg skal jo kjøpe enda større til neste år.
                    Så da kan jeg jo heller bare ha den æ har å fikse og bygge den om.

det vil jo aldrig lønnes eg å selge en bil for så å kjøpe en ny.
                    behold bilen å kjøre med den så kan du ta oppgraderinger og
                    ombygging når du har nok penger.
                    selger du nå går det vel 3 år før du har råd til en ny bil og enda større motor.
                    A REAL TWIN IS A V-TWIN.

Comment

• Originally posted by Crazy beetle View Post
                      det vil jo aldrig lønnes eg å selge en bil for så å kjøpe en ny.
                      behold bilen å kjøre med den så kan du ta oppgraderinger og
                      ombygging når du har nok penger.
                      selger du nå går det vel 3 år før du har råd til en ny bil og enda større motor.
                      nei da blir det ikke motor før om noen år.
                      Men vist jeg byggr den om så har jeg råd til de i april og trim potte.

Comment

• Synes du har ett litt spesielt busjett jeg Jon M.
                        For meg er saka veldig grei; behold bilen din og kjøp oppgraderinger når du har råd..
                        OTteknikk.com

Comment

• Originally posted by Jon M View Post
                          nei da blir det ikke motor før om noen år.
                          Men vist jeg byggr den om så har jeg råd til de i april og trim potte.

hvis det er mer power som er viktig så kjøper du trimpotte aller først.
                          så kan du begynne å tenke på motor.

men sett deg ned nå å BESTEMM deg for HVA du skal gjøre.
                          når det er gjort kan du begynne å planlegge HVA du skal gjøre først

har man lite penger må man prioritere.
                          A REAL TWIN IS A V-TWIN.

Comment

• Originally posted by Crazy beetle View Post
                            hvis det er mer power som er viktig så kjøper du trimpotte aller først.
                            så kan du begynne å tenke på motor.

men sett deg ned nå å BESTEMM deg for HVA du skal gjøre.
                            når det er gjort kan du begynne å planlegge HVA du skal gjøre først

har man lite penger må man prioritere.
                            jeg skal bygge om bajaen til 5T først også trimpotte (ddm dominator eller JP V3)

Comment

• Da har du jo noe å ta deg til. Når får du råd til dette da
                              HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                              Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• næi, karosseriet til 5t en koster 1500kr akkurat det jeg får i bursdagsgave.
                                Delene koster 1100kr og d får jg i mobilpenger fram til bursdagen min.
                                Og pipa koster ca 2000kr og vest jeg får 1000kr oss famile og sånt i burdagsgave så mangler jefg 1000kr
                                åsså ska jeg selge faren min sin nitro bil og da får jeg pengene (1500kr)

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X