Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by stianmann View Post
    Bestilte endel deler på fg-shop.dk for en uke sida
    Ikke fått bekreftelse på om pakka er sendt eller noe.
    Pleier de og være treige der? eller går det som regel fort?
    Ble sendt samme dagen, men ble dyrt dem skal jo ha 150kr for frakta og så kommer momsen+fortollingsgebyr oppå.. så er som oftest billigere å kjøpe ifra Norge, nå har jo mange amerikanske nettbutikker fg deler som er billigere.

    Comment


    • Originally posted by freddy85 View Post
      Ble sendt samme dagen, men ble dyrt dem skal jo ha 150kr for frakta og så kommer momsen+fortollingsgebyr oppå.. så er som oftest billigere å kjøpe ifra Norge, nå har jo mange amerikanske nettbutikker fg deler som er billigere.

      du må handle fro minst 1 tusenlapp foir atdet skal lønnes eg å bestille fra Danmark.
      minste satsen for frakt er 155 kroner.

      Option deler er MYE billigere i Danmark
      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
      alt under 1200 cc er en startmotor.
      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

      Comment


      • Originally posted by Lathly View Post
        Sender bare en liten hilsen fra Snailey og mitt besøk på Sarpsborg beach i dag. Været var på topp og glimrende kjøreforhold i løs og fin sand. Angret bare på at jeg la igjen padledekka hjemme. Vi fikk kjørt en god stund før luftfilteret ble potte tett og motoren drukna i sin egen bensin.

        Var det området til venstre for selve grustaket?
        Kanskje jeg kan komme meg innover på lørdag.
        Må vel etterhvert lære meg å kjøre RC så jeg kan vise meg blant andre som er like gal som meg.....

        Comment


        • Ja, stemmer det. Bare pass på at luftfiteret ditt er godt beskytta, for her snakker vi FIN sand.
          sigpic
          Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

          Comment


          • Bli det noe kjøring nede i Sarp helga da.
            Robert Birkevaag 71 mod
            Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

            Comment


            • Etter hva jeg forsto på lathly så kan det se slik ut på lørdag engang

              Jeg skal ihvertfall møte for et varebytte

              Comment


              • Jeg tar meg en tur nedover jeg. Ca 12:00
                Robert Birkevaag 71 mod
                Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

                Comment


                • Åhh da er nok jeg i sverige enda.

                  Men jeg skal uansett ikke langt unna lathly.

                  Comment


                  • Har du med Marder`n nedover?
                    Robert Birkevaag 71 mod
                    Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

                    Comment


                    • Den står desverre med totalt utslitt cluch og godt demontert på balkongen,
                      Så den blir desverre ikke med på tur.

                      Men siden jeg har en bytte handel med lathly kan du jo gjetta hva jeg skal ha :S

                      Comment


                      • Harninger ikke fulgt helt med i timen. Så jeg har ingen gode fornuftige gjettninger.
                        Jeg trenger hint. Og det fort, for nå lukter utepilsen i Moss veldig godt.
                        Robert Birkevaag 71 mod
                        Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

                        Comment


                        • Ja hadde vært gøy med litt kjøring i morra. Jeg og brodern, testa forholdene nå. Jeg fikk ikke kjørt fordi gass servoen min tok kvelden ble nok litt for fuktig sist vi kjørte, da lekte jeg Ubåt...

                          Men tok en liten film snutt av bilen til brodern, desverre med dårlig mobil kamera...
                          sigpic
                          MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

                          Comment


                          • Ja kom med en tid dere. Jeg bare klør etter og kjøre i filler noeMen det må ikke bli alt for seint, jeg har noe innbringende jeg må gjøre på ettermidagen.
                            Robert Birkevaag 71 mod
                            Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

                            Comment


                            • Jeg har fri heledagen, vet ikke hvordan det er med brodern - skal høre med han så fort han kommer seg på msn
                              sigpic
                              MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

                              Comment


                              • Brodern skal på harry-tur i morra så han er ikke klar før utover dagen - vet jo hvordan det er å dra på shopping med jenter

                                Men jeg er klar rundt 12 jeg iallefall
                                sigpic
                                MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X