Trur ikke dere snakker om annet en RC jeg.. Og litt damer da selvfølgelig...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
hysj da.. dama sitter ved siden av.. ta dame praten litt seinereOriginally posted by Ignifer View PostTrur ikke dere snakker om annet en RC jeg.. Og litt damer da selvfølgelig...
hehe
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Faen for en fart her da!
Skulle hatt en IRC kanal jeg, eller noe lignende.........
Comment
-
ja eller et stort oppmøte på msn eller skype.. funker det ogsåOriginally posted by Ignifer View PostFaen for en fart her da!
Skulle hatt en IRC kanal jeg, eller noe lignende.........1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
Comment
-
Hvis alle legger marius@e36.no til på msn, så lager jeg en gruppeO.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
Kthxbye
Comment
-
Alle kan skrive adressa si her (de som har) også legger vi dem til...Originally posted by RPM View PostHvis alle legger marius@e36.no til på msn, så lager jeg en gruppe
Mi er: adrian.pedersen(at)hotmail.com
Bytt ut at med @Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM
Comment
-
går ann å fikse det men da sida fort litt tregereOriginally posted by Adrian View PostRadiostyrt skulle egentlig hatt en Chat funksjon.. Med Rom på hver kategori
RPM,det blir vel maillesing nå ? (NOT)1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment