Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hmmm
    Kjedet meg igjen... gikk så ned i garasjen og fant noen betar og noe tynt flattjern, og snekkret sveiste sammen en motor teste bukk
    litt mye pes å ta inn og ut en motor hver gang du skal teste den. så nå er det bare å sette den på bukken, festet med dem 3 skruene i bunnen
    Attached Files
    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• hehe har tenkt på dette selv har bare ikkje hatt giddå ennå men det så bra ut det du må kansje få deg en hobby til gizzly viss du kjeder deg
      sigpic

Comment

• Hehe har da en hobby
        Men når det ikke er noe å gjøre på bilen for man bare være føre var, og heller bruke fantasien til noe nyttig og med denne bli alt enklere

Comment

• enig der har du fått motoren
          sigpic

Comment

• Ser på sporingen at den ligger omlastings sentralen i Molde, så da har jeg den i morgen, og da skal den på min ny skapning og testes

Comment

• ok håper du finner ut av d
              sigpic

Comment

• Jepp, får gjøre mitt beste der

Comment

• Originally posted by Gizzly View Post
                  Hehe har da en hobby
                  Men når det ikke er noe å gjøre på bilen for man bare være føre var, og heller bruke fantasien til noe nyttig og med denne bli alt enklere
                  OBS!

Husk å enten sveise på en ordning med ei clutch-klokke, eller ta av clutchen!

Gir du gass med clutchen åpen, slik du viser det på bildet, blir fjæra ødelagt og faren for at det sier pang er stor..........

kremt kremt.......har erfart det selv en gang...
                  sigpic
                  Tlf 4691 0501

Comment

• OHHH Dæven det tenkte jeg ikke på... Phuuh takk skal du ha Egon
                    Blomsten kommer i posten hehe

Comment

• JUHHUUUUUU, SSèn er kommet til omlastningsentralen på Fauske, da er den her i morgen DD

Dæven kor æ gleder mæ ))))
                      Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

Comment

• Originally posted by Egon View Post
                        OBS!

Husk å enten sveise på en ordning med ei clutch-klokke, eller ta av clutchen!

Gir du gass med clutchen åpen, slik du viser det på bildet, blir fjæra ødelagt og faren for at det sier pang er stor..........

kremt kremt.......har erfart det selv en gang...

Hehe, heilt sikkert det, glippa selv på det en gang..., ødela clutch huset på motoren, fikk ikke tak i nytt, da motoren var gått ut av prod.
                        Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

Comment

• Whaaath enda flere Bajaer
                          Grattis da

Comment

• luftige svev av baja, det kan man ikke få nok av...he he selv har jeg hoppet med min baja 5b, i hvertfall 15 meter, det er luftig.....:P

Comment

• Originally posted by masterofbaja View Post
                              luftige svev av baja, det kan man ikke få nok av...he he selv har jeg hoppet med min baja 5b, i hvertfall 15 meter, det er luftig.....:P
                              Jo det var en bit det ja
                              Har 11 meter selv med litt skjev landing, som resulterte i en vekk bøyd demper, knekt nedre arm fremme, og da ble det innkjøpt HD dempere!

men en utrolig artig bil å hoppe med, når man får riktig vinkel på hoppet

Comment

• Jeg har lest litt nå om Zenoah og det er at dei kommer sansynligvis med en 29ccm 4 bolt motor når det nærmer ser vinter. Det blir da et 36mm kontra 34mm sylinder.

Stemmer dette Egon?
                                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X