Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Gizzly View Post
    Med den sponsor reklamen du har, så burde vel du få opplysningene direkte derifra vel

kremt han gjorde jo det
    HPI BAJA 5b 2,0 med 30,5cc SE Pro-pipe sidem. _Rio 51_Futaba 4PK_Vbunnsbåt O,S 21 XM- Futaba T6EX _E-Max Edge 540 depronfly

Comment

• Våken da bror
      Sitt no her med kaffen min i da, ser du har snekra sammen en ny ønskeliste ja får legge attåt noe mer der jeg og
      HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Originally posted by Gizzly View Post
        Våken da bror
        Sitt no her med kaffen min i da, ser du har snekra sammen en ny ønskeliste ja får legge attåt noe mer der jeg og
        japp tenkte og bytte litt slitedeler også
        begyner og slarke litt her og der
        HPI BAJA 5b 2,0 med 30,5cc SE Pro-pipe sidem. _Rio 51_Futaba 4PK_Vbunnsbåt O,S 21 XM- Futaba T6EX _E-Max Edge 540 depronfly

Comment

• Kom gjerne med bud
          Hpi Baja 5b SS,cy26 marine with DS shell , DDM rear dom., GH alu parts, WT 813 carb, spektrum DX3.0

Comment

• Jeg anbefaler deg Adrian at du kjøper motordeler fra RC-Racing.no
            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Hmm... Jeg sitter og lurer på om jeg skal kjøpe meg ett sylinderkitt eller en pipe. For visst det blir sylinderkitt så kan jeg ikke kjøpe pipa og da blir det stock pipe på den ei stund.

Ka vill det si att det er ett Top-End kit?

EDIT: Det blir nokk pipa,trenger ikke mer motor ennå.
              Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Topend pipe vil iallefall si at den er lagd for å gi mer på topp. F.eks. Jetpro er ei mer eller mindre rein topend pipe. Misser i bunn - mer på topp.

Sylinder topend kit har jeg ikke så mye erfaring med, men går ut ifrå at det har samme egenskaper .
                Last edited by Stalle; 14 August 2009, 00:57.
                As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Originally posted by Stalle View Post
                  Topend pipe vil iallefall si at den er lagd for å gi mer på topp. F.eks. Jetpro er ei mer eller mindre rein topend pipe. Misser i bunn - mer på topp.

Sylinder topend kit har jeg ikke så mye erfaring med, men går ut ifrå at det har samme egenskaper .

Bottom End

og dette da stalle mer på bunn hehe topend kit er sylinder kit og bottom end kit er veivhus med tilbehør
                  Last edited by bolly63; 14 August 2009, 02:12.
                  sigpic

Comment

• Top-end blir også brukt i PC verdenen for "det beste"
                    O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                    Kthxbye

Comment

• oooooooooooooooooooo
                      OTteknikk.com

Comment

• Ja der ser dere, som jeg sa, jeg har ikkje erfaring og viten om de motorkitta . .
                        Var pipa jeg sikta til, sa vel ikkeno om kva kittet besto i jeg hehe...
                        Last edited by Stalle; 14 August 2009, 14:20.
                        As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                        Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Adrian@ kjøp deg ei skikkelig trim pipe til den originale motoren din
                          dwet gir deg det du trenger av effekt. samtidig som du beholder en problem fri og enkel motr å ha md å gjøre.
                          for det er ingen tvil om at en trimma motor krever mer av bruker´n.

et top end kit er er kit bestånde av de øvre delene til motoren altså: stempel, kryssbolt, c-clips, øvre lageret til råden, sylinder samt pakningene man trenger for å skifte stempel og sylinder.
                          TOP END kit kan brukes båpde på et originalt rep kit og et trim kit
                          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                          alt under 1200 cc er en startmotor.
                          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

• Originally posted by Adrian View Post
                            EDIT: Det blir nokk pipa,trenger ikke mer motor ennå.
                            Originally posted by Crazy beetle View Post
                            Adrian@ kjøp deg ei skikkelig trim pipe til den originale motoren din
                            dwet gir deg det du trenger av effekt. samtidig som du beholder en problem fri og enkel motr å ha md å gjøre.
                            for det er ingen tvil om at en trimma motor krever mer av bruker´n.
                            Var det jeg skrev i posten min
                            Last edited by Adrian; 15 August 2009, 22:43.
                            Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Han bekreftet det bare.

Det er ikke så lett når du og Jon M holder på fram og tilbake hele tiden
                              HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                              Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Jeg holder ikke på fram og tilbake. Kun når jeg bestemte att jeg heller skulle ha pipa

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X